Co o tym sądzicie?

1. Data: 2004-07-29 09:16:01

Temat: Co o tym sądzicie?
Od: "Madda" <m...@p...wykasuj.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje małżeństwo przechodzi poważny kryzys. Mąż twierdzi że zależy mu na
związku ze mną i chce być ze mną. W ciągu 7 lat małżeństwa trzy razy
dostawałam deklarację miłości i za każdym razem po jakimś czasie była ona
odwoływana. Ostatnio usłyszałam że mąż nie wie czy mnie kocha czy nie kocha.
I dziwi się że ja w takim razie nie widzę sensu trwania tego małżeństwa. A
czy wy widzicie?

Madda

2. Data: 2004-07-29 11:42:30

Temat: Re: Co o tym sądzicie?
Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madda" <m...@p...wykasuj.onet.pl> napisał w wiadomości
> Moje małżeństwo przechodzi poważny kryzys.

Musicie w rozmowach dojść do przyczyn tego kryzysu. I rozmawiajcie póki nie
jest za późno - to bardzo ważne. Może pomógłaby Wam terapia.

> Mąż twierdzi że zależy mu na
> związku ze mną i chce być ze mną. W ciągu 7 lat małżeństwa trzy razy
> dostawałam deklarację miłości i za każdym razem po jakimś czasie była ona
> odwoływana.

Coś chyba jednak jest z tym kryzysem po 7 latach :(
W ciągu 7 lat tylko 3 rzy powiedział, że Cię kocha?? Jak to odwoływał?? Może
jednak powinien głęboko się zastanowić nad swoimi uczuciami.

> Ostatnio usłyszałam że mąż nie wie czy mnie kocha czy nie kocha.

j.w. musi się dowiedzieć, bo jak niby ma wyglądać dalej Wasze życie bez tej
wiedzy.

> I dziwi się że ja w takim razie nie widzę sensu trwania tego małżeństwa. A
> czy wy widzicie?

Szczerze mówiąc ja nie widzę sensu być z kimś kto Cię nie kocha. Zdarzają
się różnego rodzaju kryzysy, ale bez miłości się ich nie przejdzie. Obydwu
stronom musi bardzo zależeć i obie strony muszą nad tym pracować, żeby mogło
być lepiej.

--
Pozdrawiam serdecznie
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

3. Data: 2004-07-29 11:54:56

Od: "Madda" <m...@p...wykasuj.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> wrote in message

> [...]
nie
> jest za późno - to bardzo ważne. Może pomógłaby Wam terapia.

Jesteśmy właśnie w trakcie terapii.

> W ciągu 7 lat tylko 3 rzy powiedział, że Cię kocha?? Jak to odwoływał??
Może
> jednak powinien głęboko się zastanowić nad swoimi uczuciami.

Tzn. były okresy kiedy mówił że mnie kocha, np. wciągu pół roku powtórzył to
ze dwa razy, a potem mówił "nie kocham cię". Te 3 razy to jakby 3 okresy w
naszym małżeństwie kiedy ponoć mnie kochał.

> j.w. musi się dowiedzieć, bo jak niby ma wyglądać dalej Wasze życie bez
tej
> wiedzy.

Ja też tak uważam.

> [...]
> się różnego rodzaju kryzysy, ale bez miłości się ich nie przejdzie. Obydwu
> stronom musi bardzo zależeć i obie strony muszą nad tym pracować, żeby

Uważam tak jak Ty i dlatego zdumiewa mnie jego gotowość do kontynuowania
związku bez tej wiedzy, i jego zdziwienie moim ostrym postawieniem sprawy,
że albo mnie kocha i wtedy pracujemy dalej nad związkiem, albo nie i do
widzenia.

Madda

4. Data: 2004-07-29 16:12:46

Od: "Mrowka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kocha.
> I dziwi się że ja w takim razie nie widzę sensu trwania tego małżeństwa. A

Bywaja kobiety(mezczyzni takze ale rzadziej) ,ktore strasznie "mecza" swoich
partnerow wiecznym pytaniem:A czy ty mnie kochasz? Po co pytac?Czy slowa sa
wazniejsze od czynow? Co z tego ze on powie co chcesz uslyszec na
odczepnego? Popatrz na niego z innej strony.Patrz na czyny.Podjal terapie
razem z Toba czyli zalezy jemu na Waszym zwiazku-wiec kocha ,tak?

Pozdrawiam.Magda

5. Data: 2004-07-29 19:43:05

Od: "Madda" <m...@p...wykasuj.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrowka" <m...@b...pl> wrote in message

> [...]
sa
> wazniejsze od czynow? Co z tego ze on powie co chcesz uslyszec na

Uwierz mi, ja nie męczę, nie pytam. Mąż nie pytany mówi: "nie kocham",
ostatnio: "nie wiem czy kocham". Jak narazie jego czyny doprowadziły do tego
że potrzebujemy terapii.

> Popatrz na niego z innej strony.Patrz na czyny.Podjal terapie
> razem z Toba czyli zalezy jemu na Waszym zwiazku-wiec kocha ,tak?

Dla mnie, zależy na związku =/= kocha, zależeć na związku może mu z różnych
przyczyn, mnie zresztą też ale uważam że bez miłości to nie ma sensu. Swoją
drogą wielka mi zasługa, chodzi raz na tydzień do psychologa, przesiedzi i
nic z tego nie wynika.

Madda

6. Data: 2004-07-29 20:50:53

Od: "Mrowka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Swoją
> drogą wielka mi zasługa, chodzi raz na tydzień do psychologa, przesiedzi i

A moze maz nie rozumie ,ze po latach milosc wyglada troche inaczej:nie ma
motylkow w zoladku wdziera sie monotonia i takie tam....

Magda

7. Data: 2004-07-29 21:04:31

Od: "Madda" <m...@p...wykasuj.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze maz nie rozumie ,ze po latach milosc wyglada troche inaczej:nie
ma
> motylkow w zoladku wdziera sie monotonia i takie tam....

No właśnie, może...
Napisałam na grupę z nadzieją że może ktoś napisze coś co pomoże mi
zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi.

Madda

8. Data: 2004-07-29 21:06:37

Od: "Mrowka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, może...
> Napisałam na grupę z nadzieją że może ktoś napisze coś co pomoże mi
> zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi.

A co mowi czlowiek ktory prowadzi terapie?

Magda

9. Data: 2004-07-29 21:27:03

Od: "Madda" <m...@p...wykasuj.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co mowi czlowiek ktory prowadzi terapie?

Próbuje zepchnąć dyskusje na inny temat.

Madda

10. Data: 2004-07-30 21:47:24

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Mrowka" <m...@b...pl> wrote in message

> Próbuje zepchnąć dyskusje na inny temat.

Coś w tej historii przemilczasz.

Twój mąż ma jakiś powód, który blokuje go aby powiedzieć Ci o co Ci chodzi.
Chodzicie na terapie więc otwórz się na nią a nie nazywaj jej spychaniem na
inne tematy.

Jakie sa te inne tematy?

Czego oczekujesz po terapii ?

Jacek