Proszę pomoc w diagnozie

1. Data: 2004-07-29 06:42:08

Temat: Proszę pomoc w diagnozie
Od: "Agnieszka" <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W swojej pracy spotkałam się z takim przypadkiem:
Mąż bardzo zabiega o zachowanie swojej prywatności - założył hasło dostępu
do komputera, nie udostępnia żonie komórki, przez jakiś czas utrzymywał
kontakt ze swoją "byłą" (obecnie zapewnia że nie) - przy tym na pytanie
dlaczego był tak długo w pracy reaguje straszną furią (ma dużo zleceń
pogodzinach), robiąc przy tym awanturę, że ma prawo do prywatności i zarzuca
żonie brak zaufania.
Moje pytanie jest takie: czy zachowanie męża to walka o oczywistą
prywatność?

2. Data: 2004-07-29 07:40:59

Temat: Re: Proszę pomoc w diagnozie
Od: "orfeusz" <orfeusz@[wytnijto]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" napisał w wiadomości

> Moje pytanie jest takie: czy zachowanie męża to walka o oczywistą
> prywatność?

Widzę tu dwa wyjścia. Albo żona jest tak nachalna i wszędobylska że gość nie
wytrzymał i chce mieć "cokolwiek" swojego. Ale to mało prawdopodobne. Durgie
jest takie że jednak ma coś do ukrycia. Niekoniecznie coś poważnego ale coś
co mogłoby go zawstydzić np. jak kontakt z byłą albo świntuszenie z
kimkolwiek w necie. Reagowanie agresją skłania mnie do teorii że ma coś do
ukrycia.

3. Data: 2004-07-29 20:52:33

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Jul 2004 08:42:08 +0200, "Agnieszka"
<k...@l...pl> wrote:

>Moje pytanie jest takie: czy zachowanie męża to walka o oczywistą
>prywatność?

To moze byc nawet lekka choroba psychiczna
Klapuch

4. Data: 2004-08-04 13:51:14

Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zarzuca
> żonie brak zaufania.
> Moje pytanie jest takie: czy zachowanie męża to walka o oczywistą

nie wiem po co maz mialby mi udostepniac swoj komputer albo komorke
nie musimy sobie zakladac hasel bo sobie ufamy i nie grzebiemy w tak
intymnych
miejscach jakimi komputer czy komorka sa

a co do bylej nawet jesli utrzymuje kontakt to co z tego?
moj sie przyjazni z byla i uwazam ze to piekne
skreslanie wielu lat zycia z kims zle swiadczy o samej osobie
spotyka sie z byla bo choc jest byla to lacza ich wspomnienia, znajomi,
lubia sie i szanuja; to piekne; nie widze powodu do zazdrosci przeciez jest
ze mna
a ja ufam ze mnie nie zdradza bo dlaczego mialby to robic
jestesmy szczesliwi

pewnie tez bym zaczela agresywnie reagowac gdybym siedziala
X czasu w pracy zmeczona wracala do domu a maz by mnie wypytywal
gdzie bylam bo tez odebralabym to jako brak zaufania

5. Data: 2004-08-05 11:57:13

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> napisał w
wiadomości news:ceqppt$o07$1@nemesis.news.tpi.pl...
> nie wiem po co maz mialby mi udostepniac swoj komputer albo komorke
> nie musimy sobie zakladac hasel bo sobie ufamy i nie grzebiemy w tak
> intymnych
> miejscach jakimi komputer czy komorka sa

Komputer miejscem intymnym ??

Dla mnie jest to narzędzie do pracy i komunikowania się z ludźmi. Gdzie tu
intymność ??

Monika

6. Data: 2004-08-05 12:02:43

Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Komputer miejscem intymnym ??
>
> Dla mnie jest to narzędzie do pracy i komunikowania się z ludźmi. Gdzie tu
> intymność ??

wlasnie dlatego ze rozmawiam z ludzmi pracuje mam w nim swoje zapiski

7. Data: 2004-08-05 12:21:48

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> napisał w
wiadomości news:cet7l9$sda$1@atlantis.news.tpi.pl...

> wlasnie dlatego ze rozmawiam z ludzmi pracuje mam w nim swoje zapiski

Najwyraźniej inaczej rozumiemy słowo "intymność".

pozdr

Monika

8. Data: 2004-08-05 13:01:16

Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"> > wlasnie dlatego ze rozmawiam z ludzmi pracuje mam w nim swoje zapiski

> Najwyraźniej inaczej rozumiemy słowo "intymność".

byc moze tak
nie chodzi o to ze mam jakies tajemnice
bardziej o to ze komputer jest osobistym miejscem
a komunikatory czy maile zastepuja zwykłe listy
przeciez nie zaglądamy do cudzych listów niezaleznie
od tego czy mamy pewnosc ze jest w nich tajemnica czy nie

kazdy kontakt z drugim czlowiekiem jest w pewnym sensie intymny
tak samo osobiste zapiski i w tym sensie nie powinno byc tam wstepu
innych osób

dzielimy mieszkanie, lozko, zycie, ale mamy swoje czesci
tylko swoje gdzie druga polowa z nas nie zaglada
i jest to IMHO naturalne

9. Data: 2004-08-05 13:11:38

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> napisał w
wiadomości news:cetb82$8tu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> innych osób
>
> dzielimy mieszkanie, lozko, zycie, ale mamy swoje czesci
> tylko swoje gdzie druga polowa z nas nie zaglada

Chodzi Ci o prywatność a nie intymność. Jednak przepraszam jeśli było to
jasne a ta drobna nieścisłość była tylko pretekstem by dłużej pogadać.

Pozdrawiam
Andrzej

10. Data: 2004-08-05 14:00:04

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Lubie się z Tobą zgadzać :)

Wreszcie jakaś kobieta się ze mną zgodziła :) W tym wypadku ze szczęścia nie
będę nawet już pytał czy zgadzasz się z pierwszym czy drugim zdaniem :)

Pozdrawiam
Andrzej

profesjonalne uslugi fotograficzne
poradnia małżeńska & Kraków