Co potrzeba do zmywarki?

1. Data: 2005-08-11 08:43:59

Temat: Co potrzeba do zmywarki?
Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Pytanie moze smieszne ale dzisiaj przywoza mi zmywarke i mam pytanie co jest
potrzebne z materialow eksploatacyjnych do uruchomienia zmywarki? Czy oprocz
tabletek 3w1 Calgonit (zmywarka ma ta funkcje) jeszcze cos potrzeba? Wiem,
ze jeszcze sypie sie jakas sol specjalna ale czy jest ona niezbedna jesli sa
te tabletki?

Pozdrawiam i prosze sie nie smiac z mojego pytania ale ostatnio bylem tak
zajety, ze nawet nie mailem czasu poczytac o zmywarkach, poza dokonaniem
wyboru marki i modelu:)

-Arek-

2. Data: 2005-08-11 09:04:30

Temat: Re: Co potrzeba do zmywarki?
Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aki" <a...@W...net.pl> napisał w wiadomości

> Pytanie moze smieszne ale dzisiaj przywoza mi zmywarke i mam pytanie co
> jest potrzebne z materialow eksploatacyjnych do uruchomienia zmywarki?

w instrukcji jest wszystko napisane
lepiej przeczytaj :)

na pewno potrzebne są brudne naczynia

a dodatkowo może być sól i tabletki - chociaż ja dolewam też nabłyszczasz
dodatkowo

plusz ( http://www.plusz.pl )

3. Data: 2005-08-11 09:29:00

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taki zestaw: proszek albo tabletki, płyn nabłyszczającey, sól do ochrony
przez kamieniem i osadem i zapach do zmywarek np. cytrynowy.
Ja używam tabletek Calgonit, płynu Robot, sól jaka się trafi a zapach chyba
też Calgonit (kosztuje 10 zł - taki płaski woreczek z folii zawieszany
wewnątrz, który skutecznie zmienia zapach nieumytych jeszcze talerzy w
cytrynową woń).
JAc

4. Data: 2005-08-11 09:39:12

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-11 10:43 +0200, Użytkownik Aki napisał :
> [...]
> ze jeszcze sypie sie jakas sol specjalna ale czy jest ona niezbedna jesli sa

Zdecydowanie. Przedluza zycie Twojej ukochanej maszyny;-)

Edytka [edymon]

"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia"

5. Data: 2005-08-11 10:15:11

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aki" <a...@W...net.pl> wrote in message
> [...]
> ze jeszcze sypie sie jakas sol specjalna ale czy jest ona niezbedna jesli

Ja bym sobie darował te tabletki, to jest raczej taki chwyt reklamowy. Ja
używam osobno soli (obowiązkowa, szczególnie w miastach z twardą wodą, mam
regulację dozownika), osobno nabłyszczacza (jest regulacja) i osobno
proszku, w zalezności od ilości naczyń i ich zabrudzenia. Stosuje produkty
najczęsciej Somata.

6. Data: 2005-08-11 10:15:28

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Wszystkim za porady!!

-Arek-

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:42fb20b3$0$15484$f69f905@mamut2.aster.pl...

7. Data: 2005-08-11 12:12:44

Od: "Arbiter" <@arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Czy oprocz tabletek 3w1 Calgonit (zmywarka ma ta funkcje) jeszcze cos
> potrzeba? Wiem, ze jeszcze sypie sie jakas sol specjalna ale czy jest ona

jak masz tablety to juz mozesz myc. PRzez pol roku pchałem tylko te piguły i
było oka. Teraz zasypałem tez soli po namowie

8. Data: 2005-08-11 12:22:02

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> potrzebne z materialow eksploatacyjnych do uruchomienia zmywarki?

Ponieważ też mam mieć zmywarkę, zainteresowałem się co sklep proponuje do
niej.
Łeb boli - to takie drugie auto, tylko nie jeździ i nie trzeba opon
pompować:
- odświeżacz w saszetce
- wzmacniacz mycia do super brudnych rzeczy
- środek czyszczący, odświeżający i odkamieniający zmywarkę
- sole zmiękczające
- środki myjące
- środki nabłyszczające
- sole zmiękczające+środki myjące+środki nabłyszczające w jednym (pralka
musi mieć taką funkcję 3w1)
- filtry do wody

zabawa na długie jesienne wieczory (jak np. dopasowanie ilości soli do
twardości wody) gwarantowana ;)

rokko

9. Data: 2005-08-11 12:51:42

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - środki myjące
> - środki nabłyszczające
> - sole zmiękczające+środki myjące+środki nabłyszczające w jednym (pralka

Nie daj sie zwariować. Wiekszośc tych środków to pic na wode fotomontaż
majacy tylko wyciągnąć od ciebie kasę. Powtarzam: sól, środek nabłyszczajacy
i proszek. Nic więcej nie potrzeba. Moja zmywarka pracuje praiwe 5 lat,
rodziców jakieś kilkanascie (prosty model Whirlpoola). Nie dajcie się
ogłupic reklamami.

10. Data: 2005-08-12 06:24:10

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aki" <a...@W...net.pl> napisał w wiadomości
> Witam!

Dzieki serdeczne za wszystkie pomocne uwagi!!
Zmywareczka juz stoi od wczoraj u mnie w kuchni, nawet DVD dorzucili do niej
gratis (tak jak w reklamie: "Ty ogladasz ona zmywa") w co nie za bardzo mi
sie chcialo wierzyc... i raz juz wczoraj pracowala na krotkim programie
(najwiekszy problem byl z brudnymi naczyniami.....:)
Faktycznie jest tych srodkow od groma i jeszcze troche......
Kupilem wczoraj sol (bo mam wode twarda jak diabli) i tabletki 4w1 (he,
he...) oraz taka cytrynke odswierzajaca, zapachowa i tutaj moje pytanie: jak
rozumiem wisi sobie w koszu jak stoja tam brudne naczynia i czekaja na
prysznic, czy nalezy ja wyjac przed myciem naczyn, czy moze ona tam zostac
podczas mycia??

Pozdrawiam!

-Arek-

Lodówka strzela
Coś do wycierania kurzu?
Usuwanie starej tapety
Re: zastawa stołowa w warszawie - gdzie?
podwójny podkład pod panele