Co robic ? Pomozcie !!!

1. Data: 2005-06-11 06:39:10

Temat: Co robic ? Pomozcie !!!
Od: "Vikmol" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moze ktos z Was przerabial juz ten temat . Od zawsze moja corka 6 letnia
byla dzieckiem usmiechnietym, bezposrednim, zadowolonym, jak cos jej nie
wychodzila to dotad probowala az jej wyjdzie, a teraz .... od jakiegos czasu
kompletna zmiana. Ciagle narzeka, ze jej cos nie wychodzi, ze sie do niczego
nie nadaje, ze nic nie umie, ze jej nikt nie lubi, chociaz jest zupelnie
inaczej. Wie bardzo dobrze ze jest kochana w calej rodzinie, doceniana, ma
kolezanki.
Dlaczego stracila wiare w siebie ?.
Dodam jeszcze, iz od 2 miesiecy jest z nami jej nowy, ukochany braciszek,
ktorego ciagle caluje, przytula itp.
Wydawalo mi sie, ze nie jest zazdrosna bo ma bardzo dobry stosunek do
malucha, ale teraz juz sama nie wiem. Strasznie jestem zaniepokojona jej
zachowaniem. Jak spowodowac, aby na nowo stala sie radosna, pelna wiary w
siebie. Nie ukrywam, ze przez ostatnie pare miesiecy duzo sie dzialo -
wyjazd za granice, rozstanie z ukochanymi dziadkami, nauka angielskiego
(ktora zreszta juz opanowala - z czego my jako rodzice jestesmy bardzo
dumni), zawsze staralismy sie jej wpoic, ze jest dla nas bardzo wazna i
bardzo przez nasz kochana - o czym ona doskonale wie, ale.... .
Moze ktos z Was grupowiczow mial podobny problem z 6 latkiem ! Co robic ? Bo
szkoda mi bardzo tego mojego dziecka. Na rozne sposoby zachecamy do roznych
rzeczy , ale wszystkie podejscia jak narazie na nic.

Pozdrawiam Vikmol