Co sądzicie o garnkach ze stali nierdzewnej?

61. Data: 2015-08-30 11:07:54

Temat: Re: Co sądzicie o garnkach ze stali nierdz ewnej?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> Wrote in message:

> Dziwne - jeśli chodzi o emalię, potrafiłeś, choć z trudem, pójść
> śladem mojej myśli, ale ze stalą masz kłopoty.
> Uważasz, że jest idealnie gładka?
> Obejrzyj wnętrze swojego nierdzewnego garnka
> pod mikroskopem.

... "inżynierze" :-D
--
XL
Ta Która Oświeca Osiołki

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

62. Data: 2015-08-30 11:15:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com> Wrote in message:
> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Nigdy mleka nie gotuję...

Czyli jak zwykle nie masz pojęcia o wyobrażeniu, a się wtrącasz.

> piję UHaTe.

To wiele tłumaczy...

> A czy próbowałaś kiedyś ugotować

ZAgotować, inżynierze. Doprowadzić do wrzenia.

> mleko bez zwilżania?

Oczywiście! - ostatnio jakieś 30 lat temu. Chcesz powiedzieć,
że od tamtych czasów wiele się w mleku zmieniło?

3-]

--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

63. Data: 2015-08-30 18:40:19

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście! - ostatnio jakieś 30 lat temu. Chcesz powiedzieć,
> że od tamtych czasów wiele się w mleku zmieniło?

W garnkach się mogło zmienić...
No chyba, że 30 lat temu też miałaś te z nierdzewki.

64. Data: 2015-08-30 18:40:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> ... "inżynierze" :-D
> --
> XLTa Która Oświeca Osiołki

Jakieś kompleksy niepełnego wykształcenia?

65. Data: 2015-08-30 18:42:33

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zwłaszcza tego "zimna" :-D

Widzę że bardzo wygłodniałaś awantur
skoro odkopujesz takie zimne kotlety...

66. Data: 2015-09-13 14:26:36

Temat: Odp: Co sądzicie o garnkach ze stali nierdz ewnej?
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Nigdy mleka nie gotuję... piję UHaTe.
>
> A czy próbowałaś kiedyś ugotować mleko bez zwilżania?

Nigdy nie zwilzam garnka przed gotowaniem mleka i jak dotad jeszcze mi sie
nie zdarzylo przypalic.
Kaszy manny, ani ryzu na mleku tez nie.
Mysle, ze to zbedny nawyk, przeniesiony z czasow uzywania garnkow
emaliowanych i aluminiowych.

Pozdrawiam
@

---
Avast.

67. Data: 2015-09-13 15:18:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Sep 2015 14:26:36 +0200, @ napisał(a):

> [...]
> nie zdarzylo przypalic.
> Kaszy manny, ani ryzu na mleku tez nie.
> Mysle, ze to zbedny nawyk, przeniesiony z czasow uzywania garnkow

Każdy dobry nawyk jest cenny - nagle może się okazać, że przez wieki
niepotrzebny, a nagle ratuje życie. Uogólniając że tak powiem.

68. Data: 2015-09-13 15:38:51

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Każdy dobry nawyk jest cenny - nagle może się okazać, że przez wieki
> niepotrzebny, a nagle ratuje życie. Uogólniając że tak powiem.

Nie zdazylam sobie takowego wyrobic :)

@

---
Avast.

69. Data: 2015-09-13 16:46:07

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

@ pisze:

> [...]
> na mleku tez nie. Mysle, ze to zbedny nawyk, przeniesiony
> z czasow uzywania garnkow emaliowanych i aluminiowych.

Mama przekazuje córce sekrety dobrej kuchni. Gotują razem rosół.

-- Kość zawsze przełamuję na pół, babcia też tak robiła, pamiętam
z dzieciństwa ten wyborny smak. Jak ugotujemy, zaniesiesz babci na
obiad trochę rosołu z domowymi kluseczkami, na pewno się ucieszy.

-- Babciu, dlaczego kość na rosół powinna być podzielona na dwie
części, mama mówiła, że zawsze tak robiłaś.
-- Bo miałam mały garnek.

--
Jarek

70. Data: 2015-09-13 20:08:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Sep 2015 15:38:51 +0200, @ napisał(a):

> Nie zdazylam sobie takowego wyrobic :)

W temacie dobrych nawyków - podziwiam Żydów.

Kto dostanie statuetkę św. Jacka?
Pytanie z serii gzie w Krakowie...?
A z jagnięciny co?
suszone o?miornice
Restauracja / bar dietetyczny w W-wie - są takie?