Co sądzicie o zmywarce WHIRLPOOL ADG 689/2 IX

1. Data: 2006-11-16 08:59:10

Temat: Co sądzicie o zmywarce WHIRLPOOL ADG 689/2 IX
Od: "MK" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

chcę kupić tą zmywarkę i w związku z tym poprosić o opinie osób,
które ją posiadają lub znają.

Pozdrawiam,
Marek

2. Data: 2006-11-16 20:33:11

Temat: Re: Co sądzicie o zmywarce WHIRLPOOL ADG 689/2 IX
Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MK" <m...@e...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
Witam,

chcę kupić tą zmywarkę i w związku z tym poprosić o opinie osób,
które ją posiadają lub znają.

Pozdrawiam,
Marek

posiadam zmywarkę whirpool tylko nie wiem, czy akurat ten typ
generalnie jestem zadowolona, chociaz czasami nie domywa
tzn trzeba nie pozwalać jedzeniu zaschnąć na talerzach czy innych sztućcach
jeśli coś jest zaschnięte to nawet na 70 stopni nie domyje
sporo zużywa tych wszystkich środków
ciągle brakuje nabłyszczacza lub soli
chyba przerzucę się na 3 in 1

anka

3. Data: 2006-11-17 08:19:44

Od: "R" <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

My mamy model Whirpoola o oznaczeniu 954x. Zmywarka została kupiona wraz z
domem. Na początku, zmywarka nie domywała, nawet jak naczyń było niedużo i
nie były mocno zabrudzone, wobec czego nie używaliśmy jej przez jakiś czas.
W końcu się wkurzyłem i zacząłem się jej przyglądać, okazało się, że te
miszadła od polewania wody są zapchane (resztki jedzenia)! Po prostu
zmywarka była tak zapuszczona przez poprzednią gospodynie (zresztą nie tylko
zmywarka)!!!! Żona próbowała je przeczyścić, ja przeczyściłem fitry, ale
efekt ten sam - niedomywała.

W końcu powiedziałem basta(!) nieużyteczny mebel w kuchni jest zbędny, albo
zrobimy, albo ją wyrzucamy, dałem jej ostatnią szanse i kupiłem cały komplet
nowych spryskiwaczy (cena ok. 160zł), jeszcze raz filtry, uzupełniłem sól i
... stał się cud.

Zmywarka Whirpool pracuje idealnie!!!! Nie zdarzyło się, żeby czegoś nie
domyła. Konkluzja jest taka, że też trzeba o wszystko.

zaparowane szyby
mocowanie cieniutkiej boazerii
wosk na ścianie
Sprzedam - Listwy przypodlogowe z litego drewna sosna/buk/dab/jesion
etagenfrost