Co tak nudno?

51. Data: 2012-04-16 11:33:58

Temat: Re: Popęd seksualny a uczucie obrzydzenia - dwie,pierwotne siły stojące w sprzeczności (było: co tak nudno)
Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski"

>Spodziewałem się, że zaraz tu wpadnie Han Olo.

Ale liczyłem na jakiegoś karniaka, a nie na napierdzielanie się kolorowymi
świetlówkami ;)

pzdr
olo(han)

52. Data: 2012-04-16 11:45:23

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Przemysław Dębski"

> Ale liczyłem na jakiegoś karniaka, a nie na napierdzielanie się kolorowymi
> świetlówkami ;)

Cztery posty wyżej w drzewku lufa czeka.

Dębska

53. Data: 2012-04-16 11:55:28

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony"

>W tej klechdzie tyż jest ziarno prawdy,
>albowiem prababka rodziła się na samiuśkiej granicy
>i pępkowe każdej jej połówki opijano w innej strefie
>czasowej.

Ale to tylko pozornie burzy porządek obrządku, pomimo różnych wskazań
zegarków uczestników impreza mogła przebiegać symultanicznie.

>Podobnież prababka i umierała na samiuśkiej granicy
>i wtenczas każda jej noga kopnęła w inny kalendarz.
>Lewa oczywiście w juliański.

Tia, lewa z powodu chuci a prawa z obrzydzeniem, co by topikowo było.

pzdr
olo

54. Data: 2012-04-16 11:59:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

Naście.

qr.a
w kaefie droidów dużo ma?

55. Data: 2012-04-16 12:02:32

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zażółcony"

> Ale to tylko pozornie burzy porządek obrządku, pomimo różnych wskazań
> zegarków uczestników impreza mogła przebiegać symultanicznie.

To ja tylko dodam, że wtedy pospolici ludzie nie posiadali zegarków, czas
wyznaczało pianie Qry. Polegało to na tym, że jak nadszedł szas to Qra
dostawała piany na dziobie.

Dębska

56. Data: 2012-04-16 12:03:27

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski"

>Cztery posty wyżej w drzewku lufa czeka.

Ale to lufa z czołgu przyszłości ;( Jakbym za każdym razem kiedy chcę się
napić musiał podróżować w czasie ...to powiem wam..

pzdr
olo

57. Data: 2012-04-16 12:06:17

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-16 13:55, olo pisze:
> [...]
> zegarków uczestników impreza mogła przebiegać symultanicznie.

> Tia, lewa z powodu chuci a prawa z obrzydzeniem, co by topikowo było.

Aha, celny przytyk.
A wiemc, coby połączyć z topikiem ...

Wypijmy Bracia ! Wzniesmy tołast !
Zdrowie dolnej połówki Ikselki !

58. Data: 2012-04-16 12:08:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> To ja tylko dodam, że wtedy pospolici ludzie nie posiadali zegarków, czas
> wyznaczało pianie Qry. Polegało to na tym, że jak nadszedł szas to Qra

Dębska, nie wpieniaj.

qr.a na dziobie czołgu z lufą

59. Data: 2012-04-16 12:08:51

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-16 14:03, olo pisze:
> Użytkownik "Przemysław Dębski"

> Ale to lufa z czołgu przyszłości ;( Jakbym za każdym razem kiedy chcę
> się napić musiał podróżować w czasie ...to powiem wam..

To nie tak, panie nie tak ... Ciężki jest tylko pierwszy krok.
Jak już zaczniesz podróżować w czasie, to termin
'za każdym razem' ślicznie się zretal ... zrelw ... zretawylizuje.

60. Data: 2012-04-16 12:09:32

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski"

>To ja tylko dodam, że wtedy pospolici ludzie nie posiadali zegarków, czas
>wyznaczało pianie Qry. Polegało to na tym, że jak nadszedł szas to Qra
>dostawała piany na dziobie.

Czyli wściekła Qra mogła zaburzyć lokalną czasoprzestrzeń?

pzdr
olo

Trzask zamykanych okiennic.
Nnnno!