Co to jest v8 ?

1. Data: 2000-03-07 13:12:26

Temat: Co to jest v8 ?
Od: "Andrzej Tutaj" <t...@p...ds14.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Internecie znalazłem przepis kucharski po angielsku. Przewija się tam
termin "v8".
Czy ktoś wie, co to jest? Poniżej cytuję treść przepisu.

MEG'S DELICIOUS BURITOS

Ingredients
for 4 servings. two chicken breasts(skinned and boned),one green pepper,one
onion,one clove of garlic, half cup of v8,one half can of red kidney
beans,four large flour tortillas,half cup low fat mozzarella cheeze ground
cumin seeds and salt to taste.( may be served with low fat guacamole:one
mashed avocado mixed with the juice of one whole fresh lime, one diced
tomato, half cup of fat free sour cream or yogourt,half clove of minced
garlic)

Directions
dice the chicken,the pepper, the onion and the garlic;mix with the v8;
simmer at medium to low temperature in a cooking pot.Add ground cumin seeds
and salt to taste.When all the cooking juice has almost evaporated add in
the rinced kidney beans.Separate this mixture into four equal servings and
fill each tortilla; add the cheese before rolling up the tortillas.

Serving Suggestions
each tortillas is a complete meal on its own but if you wish; you can serve
them with your favorite rice

1. Data: 2000-03-07 13:38:26

Temat: Re: Co to jest v8 ?
Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

To jest sok wielowarzywny, jakie warzywa nie pomne.

Slav

1. Data: 2000-03-07 13:40:21

Od: "smutas" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Tutaj" <t...@p...ds14.agh.edu.pl> wrote in message
> W Internecie znalazłem przepis kucharski po angielsku. Przewija się tam
> termin "v8".
> Czy ktoś wie, co to jest? Poniżej cytuję treść przepisu.

Pikantny napój pomidorowo-warzywny. Kupuje się go w puszkach i pije, bo
zdrowe. Na pewno ktoœ z USA na grupie powie ci więcej.

Pozdrowienia
Sławek

1. Data: 2000-03-07 14:45:37

Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>W Internecie znalazłem przepis kucharski po angielsku. Przewija się tam
>termin "v8".
>Czy ktoś wie, co to jest?

Jest to bardzo niskokaloryczny sok warzywny. Pije go codziennie wiec moge
powiedziec, ze sa odmiany: zwyczajny, pikantny, i chyba low sodium.

Na pierwszy rzut oka wyglada jak sok pomidorowy ale zdecydowanie czuc selerem.
Oprocz tego sklada sie z soku z marchewki, burka, pietruszki, salaty,
watercress (nie wiem jak to jest po polsku), spinaku. Mala puszka zawiera 35
kalorii.

<eva>
"Don't argue with a fool. The spectators can't tell the difference." ~~> (_x_)

1. Data: 2000-03-08 05:15:59

Od: "j......" <j...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

50% V8/hot/ 50% bialej wodeczki nie ma lepszego drinka poranna pora na
przebudzenie, w New Orleans dosypuja jeszcze cayene peper ....extra hot :-))

1. Data: 2000-03-09 06:19:43

Od: "B.Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evajp wrote:

> [...]
> Oprocz tego sklada sie z soku z marchewki, burka, pietruszki, salaty,
> watercress (nie wiem jak to jest po polsku),

rukiew wodna
Pozdrawiam, barbara

1. Data: 2000-03-09 14:01:21

Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>rukiew wodna
>Pozdrawiam, barbara

dzieki! juz wiem ze nigdy w Polsce nazwy nie slyszalam.

<eva>
"Some days you're the dog; Some days you're the hydrant."

Soda
Rosol AD 1904 (i nie tylko)
plecak po węgiersku/cygańsku
cos na szczupaka