Co to morze być

1. Data: 2007-07-14 11:55:44

Temat: Co to morze być
Od: "Jacek Tusuński " <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Mam dziwny objaw ,zasypiam około 23 i przez 2 godziny jest ok. po 2
godzinach budzę się prawie regularnie co pół godziny do godziny z
następującymi objawami
1- niepokój
2- napięcie w kręgosłupie w mięśniach brzucha a nawet w głowie
3- uczucie że się duszę umieram itd.
Gdy wstanę z łóżka zrobię parę skłonów wszystko mija
Mówiłem o tym już o tym lekarzowi prawdopodobnie jest to na tle nerwowym
albo od kręgosłupa

Od razu mówię sprawy zawałowe ,udary odpadają

Jak to leczyć ?
Czy ktoś miał takie objawy ?

Co to morze być ?

2. Data: 2007-07-14 12:42:16

Temat: Re: Co to morze być
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adriatyk?

3. Data: 2007-07-14 12:57:58

Od: "Ola" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Adriatyk?

hehe, ja bym obstawiała chorobę morską.

Ola

4. Data: 2007-07-14 14:12:54

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Tusuński " <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> następującymi objawami
> 1- niepokój
> 2- napięcie w kręgosłupie w mięśniach brzucha a nawet w głowie

Pomijam "morze". Ja tak miałam oprócz pkt.2. Budziłam się po 10 minutach od
zaśnięcia. Kiedyś wydawało mi się, że oddycham, ale nie dostarczam sobie
tlenu. Zawsze przebudzałam się z lękiem, wydawało mi się, że przestaje mi
bić serce. Trwało to kilka miesięcy. Poszłam do kardiologa, miałam zrobione
badania. Wszystko ok i przeszło mi. Uspokoiłam się i minęło. Kardiolog kazał
mi pić dużo wody, bo karmiłam wtedy dziecko. Generalnie myślę, że to był
jakiś stan depresyjny - tak powiedział mój lekarz pierwszego kontaktu.
Proponuję rozmowę z internistą i podstawowe badania krwi. Czasami niedobór
magnezu może wywoływać takie zaburzenia.
Pozdrawiam
Teli.

5. Data: 2007-07-14 14:56:54

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)." <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:f7alms$e4b$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> lekarz pierwszego kontaktu. Proponuję rozmowę z internistą i podstawowe
> badania krwi. Czasami niedobór magnezu może wywoływać takie zaburzenia.
150 lat temu modna była migrena. Jak szlachcianka nie miała bólów
migrenowych głowy, to była kiepsko postrzegana.
teraz czytam, że co czwarta choroba, lub jakiekolwiek dolegliwości są
związane z brakiem magnezu. Czy tacy doradcy na coś nie cierpią? Czy ta rola
magnezu nie jest dla niektórych manią prześladowczą???
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2007-07-14 19:38:31

Od: "DEM<>N" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Tusuński " <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Od razu mówię sprawy zawałowe ,udary odpadają

> [...]

jeśli doraźnie pomagają środki uspokajające, to wszystko wskazuje na nerwicę.
takie dolegliwości leczy się u psychologa/psychiatry, jakkolwiek przedtem możesz
się udać do neurologa w celu wykluczenia innego rodzaju zaburzeń snu.

7. Data: 2007-07-15 09:45:05

Od: "blast" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to także być bezdech nocny. Chrapiesz gdy śpisz?

8. Data: 2007-07-15 10:19:27

Od: MacAaron <r...@n...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

DEM<>N:

> jeśli doraźnie pomagają środki uspokajające, to wszystko wskazuje na
> nerwicę. takie dolegliwości leczy się u psychologa/psychiatry [...].

A najlepiej u psychoterapeuty.

MacAaron

9. Data: 2007-07-15 11:28:00

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> związane z brakiem magnezu. Czy tacy doradcy na coś nie cierpią? Czy ta
> rola magnezu nie jest dla niektórych manią prześladowczą???

Jurku, manią jest dla niektórych dieta optymalna, ponieważ twierdzą, że
zastosowanie jej pomaga na wszystko. Otóż niedobory magnezu są dość
powszechne chociażby z racji tego, że jemy coraz mniej kasz i pijemy bardzo
dużo kawy i herbaty, które ów magnez wypłukują. I oczywiście uzupełnienie
magnezu nie jest jedynym - w przeciwieństwie do DO :) - sposobem na pozbycie
się dolegliwości.
Pozdrawiam
Teli.

10. Data: 2007-07-15 11:56:10

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)." <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:f7d0dj$ilh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> bardzo dużo kawy i herbaty, które ów magnez wypłukują. I oczywiście
> uzupełnienie magnezu nie jest jedynym - w przeciwieństwie do DO :) -

A ja z uporem maniaka będę propagował DO, ponieważ w tej diecie żadnych
składników ani witamin nigdy nie brakuje. A magnezu i inne pierwiastki
nieoptymalni potrzebują znacznie więcej od optymalnych. Tak jak nieoptymalny
organizm, w odróżnieniu od optymalnego, potrzebuje ogromne ilości tlenu.
Pozdrawiam Jurek M..

Zatkany nos - dziwne, niby nic a jednak.
Prostata czy zapalenie korzomków?
Podręcznik/atlas anatomii
Pas wyszczuplający i uczulenie?
Amoksiklav a alkohol - troszkę inna sytuacja