Co to są Kumkwaty?

1. Data: 2009-11-27 20:58:24

Temat: Co to są Kumkwaty?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to są Kumkwaty?

W supermarkecie 20zł/kg.

Do czego to, jak smakuje, co się z tym robi?

2. Data: 2009-11-27 21:01:39

Temat: Re: Co to są Kumkwaty?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 21:58:24 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Co to są Kumkwaty?
>
> W supermarkecie 20zł/kg.
>
> Do czego to, jak smakuje, co się z tym robi?

To jest owoc z rodziny cytrusowych, pycha, je się bezpośrednio, ze skórką.
Umyć najpierw!!!
--

Ikselka.

3. Data: 2009-11-27 21:03:41

Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:
> Co to są Kumkwaty?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kumkwat

Ludek

4. Data: 2009-11-27 21:03:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 22:01:39 +0100, XL napisał(a):

> To jest owoc z rodziny cytrusowych, pycha, je się bezpośrednio, ze skórką.
> Umyć najpierw!!!

...można kupić owocujace rośliny w centrach ogrodniczych (dosyc drogie) i z
powodzeniem uprawiać na słonecznym balkonie i parapecie.
Ja w każdym razie mam zamiar :-)
--

Ikselka.

5. Data: 2009-11-27 22:24:35

Od: "Grzesiacz" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> Co to są Kumkwaty?
>
> W supermarkecie 20zł/kg.
>
> Do czego to, jak smakuje, co się z tym robi?

ad1. Do jedzenia
ad2. Jak słodziutki pomidor
ad3. Jako dodatek do ryb, możesz z tego dżemik zrobić, ale dosyc drogo Cię
wyjdzie
pzdr
Grzesiacz

6. Data: 2009-11-27 22:26:49

Od: "Grzesiacz" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ...można kupić owocujace rośliny w centrach ogrodniczych (dosyc drogie) i
> powodzeniem uprawiać na słonecznym balkonie i parapecie.

To zanim zaczniesz zainwestuj w glebę. Poważnie piszę. Na balkonie szanse
masz prawie, że zerowe na owoce. W szklarni ciut lepiej, ale niestety
wymagaja dosyc dużo "zachodu", stąd ich cena w ogrodnictwie.
pozdrawiam
Grzesiacz

7. Data: 2009-11-27 23:59:51

Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stokrotka napisał:
> Co to są Kumkwaty?
>
> W supermarkecie 20zł/kg.
>
> Do czego to, jak smakuje, co się z tym robi?

To jest to o czym Dijkstra w "Sztuce Programowania" pisał!

--
Darek

8. Data: 2009-11-28 00:35:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 23:26:49 +0100, Grzesiacz napisał(a):

> [...]
> masz prawie, że zerowe na owoce. W szklarni ciut lepiej, ale niestety
> wymagaja dosyc dużo "zachodu", stąd ich cena w ogrodnictwie.

Moja kalamondyna i cytryna pięknie mi kwitnie już drugi rok, kalamondyna
owocuje od wczesnej jesieni aż do tej pory, to może i z kumkwatem mi się
uda. Hoduję cytrusy latem pod folią, przez resztę roku na południowych
oknach. Przechodzą okres spoczynku w chłodnej piwnicy podczas zimy.
--

Ikselka.

9. Data: 2009-11-28 00:44:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Nov 2009 01:35:13 +0100, XL napisał(a):

> [...]
> uda. Hoduję cytrusy latem pod folią, przez resztę roku na południowych
> oknach. Przechodzą okres spoczynku w chłodnej piwnicy podczas zimy.

Dla zainteresowanych:

http://www.cytrusik.pl/index.php/Hodowla/Uprawa/Kumq
uat_i_Kalamondyna.html
--

Ikselka.

10. Data: 2009-11-28 08:20:01

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

kartoffel salat
poprzewracalosie
Pieróg - jakie macie fajne pomysły? (warzywa, mięso, ser?)
O słodzikach.
Co jemy.