Ciekawy patent na udka z kurczaka

1. Data: 2009-11-28 01:14:35

Temat: Ciekawy patent na udka z kurczaka
Od: "Milosheq" <suckMYrocket!!!@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zauważyłem, że całkiem nieźle smakują udka z kurczaka, wrzucone na
gorący olej i zasmażone jak frytki (chrupiąca skórka, pewnie bomba
kaloryczna, etc.). Natomiast czegoś mi tam brakło. Mięso wprawdzie było
smaczne, natomiast "typowo kurczakowe". Zastanawiam sie, co by było, jakby
je przez godzinkę dwie wymoczyć najpierw w jakiejś marynacie, żeby nabrało
smaku. Możecie coś polecić? Tak, żeby było szybko i w miarę smacznie.

Pozdrawiam, M.

2. Data: 2009-11-28 11:22:26

Temat: Re: Ciekawy patent na udka z kurczaka
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Nov 2009 02:14:35 +0100, Milosheq napisał(a):

> [...]
> je przez godzinkę dwie wymoczyć najpierw w jakiejś marynacie, żeby nabrało
> smaku. Możecie coś polecić? Tak, żeby było szybko i w miarę smacznie.

Włóż do torebki foliowej, wlej winegret z dodatkiem czosnku (wygodniej
granulowanego) i zielonego pieprzu oraz papryki w proszku, zawiąż torebkę,
schowaj na kilka godzin do lodówki - na wszelki wypadek ułóż torebkę w
jakiejś głębszej miseczce, aby jej zawartość nie wypłynęła w razie
przedziurawienia. Można zamarynowac tak kurczaka poprzedniego dnia.
--

Ikselka.

Co to są Kumkwaty?
kartoffel salat
poprzewracalosie
Pieróg - jakie macie fajne pomysły? (warzywa, mięso, ser?)
O słodzikach.