Co to są leki homeopatyczne ???

61. Data: 2000-04-19 02:10:47

Temat: Odp: Co to są leki homeopatyczne ???
Od: "Robert Kosno" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Syrop <p...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:fJZK4.13977$h...@n...tpnet.pl...
: Myślę że w człowieku jeszcze są jakieś mechanizmy - może pobudzające i
: nakręcające immunologię ???
:
:

Mnie jest wszystko jedno co biore , ja stwierdzilem fakt . Wtedy
nawet nie wiedzialem za bardzo co to jest homeopatia , ani co
za lek dostalem .Bralem co bylo zaordynowane , a to ze sie
lekko zainteresowalem tym lekiem spowodwany byl tylko
i wylacznie tym ze mi troche zlagodzil objawy . To ,,zainteresowanie"
sprowadzilo sie jednak do kilku przelotnych pytan typu ,, Wiesz co to
jest homeopatia ? " , ,, A to jakies leczenie podobnego podobnym
czy cos takiego " i dosc pobieznego przeczytania jednego czy
dwu artykulow w prasie (zreszta dosc lakonicznych ).Twierdzenie
ze homeopatia mozna wyleczyc alergie , uwazam za kompletna bzdure.
Nie jestem homeopata , ani tez nikomu jej tu nie zachwalam .W swietle
przytoczonych tu argumentow jestem w stanie nawet przyznac ze ten
lek nie mial prawa mi pomoc .Jednak faktu ze zlagodzil mi objawy
nie moge zignorowac, tylko dlatego ze komus sie tak podoba.
Jezeli ktos mi wyjasni ze tu zadzialaly inne przyczyny , to
odstapie od swoich twierdzen. Prosilbym takze o wyjasnienie
dlaczego leki przeciwalergiczne (konwencjonalne) nie zadzialaly
w ogole .Zadalem to pytanie juz wielokrotnie , ale nie otrzymalem odpowiedzi
wiec zacytuje fragment mojego wczesniejszego posta:
CYTAT:
,,Natomiast co do stwierdzenia ze po zastosowaniu leku homeopatycznego
zlagodzily mi sie objawy:

,, Odrebna kwestia jest pytanie dlaczego w twoim przypadku
leki konwencjonalne nie zadzialaly byc moze spowodowano
to bylo :argument nr 1 ,argument nr 2 itd..
Zastanawiajce jest dlaczego twierdzisz ze po leku homeopatycznym twoj stan
sie poprawil. Byc moze spowodowane to bylo:
Rozsadny argument nr 1.
Rozsadny argument nr 2.
Rozsadny argument nr 3."
Stwierdzenia ze to zadzialala psychologia nie uwazam za,, rozsadny
argument"(wyjasnialem to juz wielokrotnie) , co do samoistnego ustapienia
objawow ustosunkuje sie gdy Pan rozwinie ten watek........"
KONIEC CYTATU.

Jezeli mi to ktos rozsadnie wyjasni , wycofam sie z dyskusji .

62. Data: 2000-04-19 02:10:48

Od: "Robert Kosno" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Zielinski <p...@a...gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:000001bfa935$24e03ee0$d...@z...amg
.gda.pl...

: : Co? 8% substancji aktywnych przy takim rozcienczeniu? Chyba nie mamy o czym
: dalej dyskutowac.

I czemu sie Pan tak irytuje ? Ja mam do tego chyba wieksze prawo , prawda.?
To ja tu przez Pana sugestie wychodze na jakiegos oszusta , klamce ,
propagatora jakichs niesprawdzonych ,,metod leczniczych " , co
jest ewidentna BZDURA !!Moj stosunek do metod alternatywnych
powinien byc dla Pana jasny gdyby Pan przeczytal choc jeden z nich
uwaznie. Fakt ze sa dlugie( i czasami troche pogmatwane:) ale gdy
zachodzi jakies nieporozumienie to staram sie je w miare dokladnie
wyjasnic .Jezeli ktos mimo tego nadal pyta lub zarzuca mi to samo
to wyjasniam to jeszcze raz , ale dokladniej i tak do skutku.
Powtarzam.
Gdyby Pan uwaznie czytal moje posty , gdyby Pan odpowiedzial
na zawarte w nich pytania , o co niejednokrotnie apelowalem
ta dyskusja dawno by sie zakonczyla. Odpowiadal na te pytania
o ktore prosilem , a nie te na ktore jest Panu wygodniej (bezpieczniej!)
Oto jedno z nich (chyba najwazniejsze):

CYTAT:

63. Data: 2000-04-19 02:10:49

Od: "Robert Kosno" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Sobkowski <m...@p...uni-ulm.de> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@p...uni-ulm.de...
: Piotr Zielinski wrote:
: ...
: Czy przepisanie 3x dziennie po łyżeczce drogiej wódki jest naruczeniem

Jakiej tam drogiej wodki ( niecale 20 zl :). Drogi to jest Nasonex (ok 90zl)
Poza tym ja jestem abstynentem. Niektorzy mowia ze moze to dlatego
mam ta alergie , brak konserwacji czy jakos tak :).

: KEL? Czy jednak nie jest najistotniejszy fakt, że ta kuracja
: poskutkowała - pacjent czuje się lepiej?

Jaka kuracja ? Kuracja nazywam odzczulanie szczepionka doustna ,
I TO PO NIEJ czuje sie lepiej. A fakt ze jest ona dodawana do leku
homeopatycznego nie ma tu dla mnie zadnego znaczenia , bo to
nie on dziala!
Wyjasniam o co mi chodzi z tym zlagodzeniem objawow.
W okresie od kwietnia 98 do przelomu wrzesnia i pazdziernika 99,
moje objawy ( ucisk w gardle , prawie calkowita utrata glosu (tzn
mowilem ale bardzo cicho i z trudem),silny obrzek twarzy ) mimo stosowania
odczulania podskornego(np preparatem Catalet T) i lekow roznego typu
( nie mialo wtedy dla mnie zadnego znaczenia czy jest to lek homeopatyczny czy
konwencjonalny,uznawany przez medycyne czy tez nie , wywolajacy kiedys
burzliwa dyskusje na grupie dyskusyjnej czy wrecz przeciwnie. LEK TO LEK
wszystkie traktowalem jedna miara) utrzymywaly sie zazwczaj na tym samym
poziomie (czyli zero poprawy ) Zauwazylem jednak ze lekkie zlagodzenie
moich dolegliwisci nastapilo po zastosowaniu Euphorbium i to zarowno
w kroplach jak i aerozolu do nosa . To jest dla mnie fakt bezdyskusyjny.
Przyjmuje do wiadomosci za homeopatia jest w swietle badan naukowych
nonsensem , ZGADZAM SIE ze taki lek nie mial mi prawa zlagodzic
objawow.Ale to zrobil. I teraz Wy musicie mi TO wyjasnic , a takze to
ze w/w leki konwencjonalne tego nie potrafily.
Od wrzesnia jestem odczulany doustnie i tu moge mowic o POPRAWIE
mojego stanu gdyz z kazdym miesiacem objawy coraz bardziej ustepuja.
I to jest ta roznica pomiedzy POPRAWA a ZLAGODZENIEM !
Poprawa nastapila tylko dzieki medycynie konwencjonalnej ,
a jezeli ktos twierdzi ze homeopatia mozna wyleczyc alergie to
gada BZDURY . Akcentowalem to wielokrotnie , wiec prosze
mi tu nie przypisywac slow ktore z moich ust nigdy nie padly.
Teraz dostaje takze zastrzyki o nazwie Histaglobina , czy ktos
moze wie cos wiecej ma temat ich skutecznosci ? W ulotce
pisze o uzyskaniu niewrazliwosci na histamine przez okres
od kilku miesiecy do kilku lat ? Pisza tez ze leczy sie nia tez obrzek
Quinckego (to chyba to co mam na twarzy :).Pozyjemy zobaczymy:)
Jak do tej pory obrzeku nic mi nie zlikwidowalo , a juz kilku
smalkow probowalo (chodzi o leki ).
Pozdrawiam
Robert Kosno.
P.s.
Ja naprawde wszystkich przepraszam za to , ze ten lek mi troche
pomogl , ze po takim koszmarze jaki przezylem moglem sie cieszyc
odrobine lepszym glosem ,ja naprawde bardzo chcialbym zeby to byl
np Zyrtec , lecz mimo ze bardzo tego chcialem tak sie nie stalo .
Po raz kolejny prosze o padanie mi nazwy leku przeciwalergicznego ktory
bedzie skuteczny .Wyprobuje go napewno . Czy nie chca Panstwo pomoc
choremu ?

64. Data: 2000-04-19 14:14:23

Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Kosno <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:LQUK4.12628$h...@n...tpnet.pl...

> Użytkownik Cosa <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:8OqK4.7466$h...@n...tpnet.pl..
> .
> : Nota bene tradycyjna metoda odczulania wciąż jest
najskuteczniejsza
> :
>
> Czy to ze sa jeszcze inne metody odczulania ale mniej skuteczne?

Tradycyjna czyli podawanie podskórne coraz to wyższych stężeń
odpowiednio spreparowanego alergenu

65. Data: 2000-04-20 15:37:21

Temat: Re: Co to są leki homeopatyczne ???
Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze homeopatia mozna wyleczyc alergie , uwazam za kompletna bzdure.
> Nie jestem homeopata , ani tez nikomu jej tu nie zachwalam .W swietle

Troche przydluga i nielogiczna juz ta nasza dyskusja. Zajrzałem w końcu do
archiwum i wyciągnąłem twój pierwszy list na temat homeopatii, w którym
twierdzisz, że ona działa. A poźniej piszesz, że nic takiego nie
twierdziłeś. Cytuję:

"Użytkownik Adamus <a...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8d2efp$bdu$...@s...icm.edu.pl...
: Hm.. jakby Ci to powiedziec... Gdybym okreslil to mianem "g****"
(homeopatia) to
: obrazilbym g****...

To dlaczego to, jak to Pan okreslil ,,g****" daje swym pacjentom
prof .dr hab. E. Zawisza specjalista krajowy d/s alergii ?.A prosze
mi wierzyc ze stosunek profesora do roznych alternatywnych metod
leczenia jest hmmm... powiedzmy sceptyczny.
Pozdrawiam.
Robek.
Ps.
To ,,g**** " naprawde dziala , w przeciwienstwie do innych nazwijmy
je tradycyjnych lekow."

Takie twierdzenie jest fałszywe.

Pozdrawiam

Piotr Zieliński

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

interpretacja EKG
Nadcisnienie
poszukuję dobrego lekarza-refluks przewodu pokarmowego
krwawienie w ciazy/czy to niebezpieczne?
wysokie ciśnienie