Co z takim zrobić?

71. Data: 2005-07-06 11:58:38

Temat: Re: Co z takim zrobić?
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dag97h$1st$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
>
> Ja piszę:
>
> A Ty swoim głosem podstawiasz:
> "Sorry Redi, nie zostanę Twoim przyjacielem,
> bo są tajemnice, z których Ci się nie mogę zwierzyć"
>
> Wiesz co. Spytam brutalnie i po chamsku.
> Słuchałes kiedyś co ma Ci żona do powiedzenia, czy pieprzyłes jej do ucha
> farmazony o tym co ona myśli i czuje ? Czy może nie mówiłeś tego co Ci się
> wydaje, że ona myśli i czuje, tylko reagowałeś adekwatnie do swojej
> wyobraźni ?
> A nie wiesz czasem czemu odechciało jej się wogóle rozmawiać z Tobą ?

Dobra, odpowiedź wymaga większego skupienia, teraz nie mogę poświęcić
na to czasu. Na ra.

72. Data: 2005-07-06 14:31:45

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra, odpowiedź wymaga większego skupienia, teraz nie mogę poświęcić
> na to czasu. Na ra.

To zanim zaczniesz się skupiać, zapytaj sam siebie po co chcesz to robić.
Joł men.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

73. Data: 2005-07-06 18:57:33

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> To zanim zaczniesz się skupiać, zapytaj sam siebie po co chcesz to robić.
> Joł men.

Po pierwsze po to, by przeczytać jeszcze raz i się zorientować o co tu
właściwie chodzi i czy "ktoś" nie chce przypadkiem powiedzieć mi czegoś
więcej,
niżbym się tego spodziewał. W każdym bądź razie uznałem, że taktyka oparta
jeno
na wolnych skojarzeniach wynikłych z dobrego humoru zaprowadziła mnie w tym
wątku w nietypowe miejsce (choć nie powiem, żebym pierwszy raz był w
podobnej
sytuacj).
Rozejrzę się wiec może trochę, skoro już tu jestem ...

Ale tak generalnie to wcale bym nie miał dużo przeciw, by jednak
trochę wyluzować i dalej bawić się w rżnięcie głupa ... No ale,
no cóż ... No tak. Hmmm ...

BTW. Trudno mi się skupić, bo właśnie wróciłem z boiska - sobie
regularnie z chłopakami grywamy a dziś był wyjątkowy upał.
Ja świeżo po kąpieli, wiec raczej nie mam nastroju to podnoszenia
ciężarów ;).

74. Data: 2005-07-08 08:06:02

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podobnej
> sytuacj).
> Rozejrzę się wiec może trochę, skoro już tu jestem ...

A wiesz, że ludzie mają warstwy ? ... jak PKP i ogry :)
Aby połączyć maisto A z miastem B, trzeba ułozyć pomiędzy nimi tory. Tory
układa się z bardzo krótkich odcineczków.
Odcineczek toru, może łączyć się jedynie z odcineczkiem toru. Jesli po
naszych torach puścimy ciuchcię, to powiemy że mamy połączenie miasta A z
miastem B.
Z punktu widzenia jakiegoś konkretnego odcineczka toru, widać tylko
sąsiednie odcineczki. Z punktu widzenia ciuchci widać miasta do jakich
ciuchcia może dojechać. Ale ciuchcia jeździ po torach.
Weźmy teraz pierdolniętego kolejarza, który chce dojechać ciuchcią z europy
do australii :) Za każdym razem, gdy dojeżdża do oceanu, wpada razem z
ciuchcią do wody. I tak w kółko.Widzi tylko pulpit sterowniczy ciuchci, ma
pod ręką wajchę prędkości - ale o torach nie ma zielonego pojęcia - wogóle
nie zdaje sobie sprawy, że ciuchcia jeździ po torach. Za każdym razem gdy
wpadnie mu ciuchcia do oceanu a on wraz z nią, wyłazi z wody, wyciera się
ręcznikiem i mówi "pierdolona australia ... czekaj no, nastepnym razem
skołuję lepszą ciuchcię i do ciebie dojadę".

Ja się Ciebie pytam, czy zdajesz sobie sprawę, po czym ciuchcia jeździ, a Ty
mi odpowiadasz ~"przemyślę, bo może się okazać, że lepiej jechać ciuchcią na
alaskę zamiast do australii ... z europy" :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

75. Data: 2005-07-09 11:20:50

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się Ciebie pytam, czy zdajesz sobie sprawę, po czym ciuchcia jeździ, a
> Ty mi odpowiadasz ~"przemyślę, bo może się okazać, że lepiej jechać
> ciuchcią na alaskę zamiast do australii ... z europy" :)

Cieszę się, że tyle o mnie wiesz ... Wiedziałem - idealny kandydat
na twardego przyjaciela ;).

Ale tak ogólenie: mam wrażenie, że jadnak trochę mnie nie doceniasz,
albo jak ja - lubisz sobie niezobowiązujaco pogadać o tym i owym,
niezależnie od tego, jak to się ma do reszty ;).

BTW. A może Ty może jeszcze za mały jesteś ?
Patrz nowy wątek "Fazy rozwojowe u dziecka".

No więc u nas rozchodzi się własnie o to:
- w jakim wieku dziecko zaczyna badać intencje
- w jakim wieku dziecko zaczyna rozumieć, że są różne perspektywy

Na złożoności świata, w którym świat rzeczywisty całkowicie ukrywa
się za symboliką w postaci stuków w klawiaturę i czytania pikselowych
krzaczków - wolę na razie nawet nie myśleć ... :)

76. Data: 2005-07-27 11:12:00

Od: "pepo ciufakers" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:

> Jakby to mój kumpel powiedział: "Buhaha, ale beka ..." :))))
czy ten kumpel czasem nie jest z 3miasta:)?

--
pepo ciufakers

"Koniec i bomba
Kto to czytał ten tromba"

77. Data: 2005-07-27 18:00:34

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pepo ciufakers" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> czy ten kumpel czasem nie jest z 3miasta:)?

Jest, jest ... JAk i ja ;)
Tzn ja tu mieszkam, bo w ogóle to jestem pyra(niby).

dziecko w wieku lat dwóch
z. Aspergera/autyzm - jakies perspektywy ?
Koniec świata
Jak to jest z wkońcu tą Nerwicą?
test