Co zamiast krzesła na ubranie?

1. Data: 2017-04-02 22:40:32

Temat: Co zamiast krzesła na ubranie?
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomo że każdy człowiek kiedy się rozbiera, to rzuca wszystko na
krzesło. Jeśli jest dobrze wychowany, oczywiście. :)
Pomijam fakt, że para skarpet powinna składać się z trzech sztuk.
Ale moja żona ma trochę inne podejście do wykorzystywania krzesła przeze
mnie. Być może nie jestem pierwszy z takim problemem, może już ktoś
tutaj to przećwiczył i zmienił krzesło na inny, co najmniej tak samo
funkcjonalny mebel. Czy na ubrania może być coś funkcjonalniejszego od
krzesła? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i opinie praktyków.

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

2. Data: 2017-04-02 22:49:04

Temat: Re: Co zamiast krzesła na ubranie?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2017 o 22:40, Akarm pisze:
> [...]
> samo funkcjonalny mebel. Czy na ubrania może być coś
> funkcjonalniejszego od krzesła? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi

Niektórym mężom świetnie się do tego nadaje deska do prasowania.

Ewa

3. Data: 2017-04-02 23:16:58

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm, zanim się rozebrał, rzucił te słowa na grupę:

> [...]
> funkcjonalny mebel. Czy na ubrania może być coś funkcjonalniejszego od
> krzesła? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i opinie praktyków.

Może nam się wydawać, że dzisiejszy świat jest strasznie skomplikowany,
bo mamy te wszystkie komputery, smartfony, internety, usenety. A kiedyś,
to panie wszystko było proste. Otóż nie. Kiedyś ludzie mieli specjalny
mebel, służący do celu opisanego wyżej. Wyglądał on mniej więcej tak:

https://artseries.pl/userdata/gfx/361fd21a447d746a6d
2d4c00dc53d716.jpg

Jarek

--
Raz pustelnik, który mieszkał na leśnej polanie
Myślał o tym, jak bez krzesła urządzić mieszkanie

4. Data: 2017-04-03 00:09:23

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś ludzie mieli specjalny
> mebel, służący do celu opisanego wyżej. Wyglądał on mniej więcej tak:
>
> https://artseries.pl/userdata/gfx/361fd21a447d746a6d
2d4c00dc53d716.jpg

Rzecz w tym, że chodzi mi o coś porównywalnie funkcjonalnego do krzesła.
Podobne stojaki oglądałem, ale do krzesła im daleko!
Przecież równie dobrze (ten sam wysiłek i czas) można ciuchy powiesić na
wieszaku, nawet schować do szafy.
Wydaje mi się, że każdy facet to doskonale rozumie. ;)
Według mnie, rzucenie ciuchów na krzesło jest i tak nadzwyczajnym a przy
tym zupełnie zbędnym wysiłkiem. Nie jestem w stanie zrozumieć, dlaczego
żonie to przeszkadza...
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

5. Data: 2017-04-03 09:05:44

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm pisze:

> [...]
> Według mnie, rzucenie ciuchów na krzesło jest i tak nadzwyczajnym a przy
> tym zupełnie zbędnym wysiłkiem. Nie jestem w stanie zrozumieć, dlaczego

W tej sytuacji najlepszą drogą ustalenia dobrego miejsca nocnego spoczynku
garderoby będzie złożenie zapytania. Jeśli jakimś trafem na ścianie
sypialni nie wisi jeszcze oszklona ramka z maszynopisem zatytułowanym
"Spis inwentarza", to na potrzeby postępowania należy sporządzić spis
z natury zawierający wszystkie sprzęty i zawnioskować o wskazanie tego,
który będzie strawny dla wszystkich użytkowników pomieszczenia.

Jarek

--
A niech was wszyscy diabli!

6. Data: 2017-04-03 11:34:58

Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-03 00:09, Akarm pisze:

> Rzecz w tym, że chodzi mi o coś porównywalnie funkcjonalnego do krzesła.

Pełno tego jest (krzesło z wieszakiem) ale takim literalnym przykładem jest
http://www.funiaste.net/obrazki/2010/kwiecien/01/842
20619.jpg

7. Data: 2017-04-03 14:02:59

Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z natury zawierający wszystkie sprzęty i zawnioskować o wskazanie tego,
> który będzie strawny dla wszystkich użytkowników pomieszczenia.

Ewentualność: dostawienie drugiego krzesła. Jedno z nich pełni rolę
krzesła ;)

BTW:
Jakiś czas temu widziałem u jakiegoś księdza staruszka meble, których
przeznaczenia nie potrafiłem zgadnąć. Okazało się, że część z nich
służyła do zawieszania codziennych ubrań, część to pomocniki do
czyszczenia butów, część to specjalne stoliki do czytania, itd.

--
Pozdrawiam.

Adam

8. Data: 2017-04-03 14:41:47

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Adam napisał:

> [...]
> służyła do zawieszania codziennych ubrań, część to pomocniki do
> czyszczenia butów, część to specjalne stoliki do czytania, itd.

Jest mebel służący do zdejmowania butów, oficerek tak zwanych. Nazywa
się "wydra". Przy czyszczeniu także pomocny. A w księżowskim meblunku
faktycznie istnieją też specjalne przeznaczone do nocnego zawieszenia
sutanny.

Jarek

--
"W swoim czasie trzeba walczyć, w swoim czasie się urządzić"
-- mówił wuj, co z okupacji wyniósł trochę dobrych wspomnień,

9. Data: 2017-04-03 14:56:33

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-03 o 14:02, Adam pisze:

> Ewentualność: dostawienie drugiego krzesła. Jedno z nich pełni rolę
> krzesła ;)

Rzecz w tym, że żona chce krzesła mieć w stołowym. Wszystkie.
Właśnie o to jej idzie, żebym żadnego nie wnosił do sypialni.
Jakoś nie przekonuje jej kiedy mówię, że przydałoby się żeby coś czasami
w sypialni stało.
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

10. Data: 2017-04-03 15:17:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.04.2017 o 14:56, Akarm pisze:

> [...]
> Właśnie o to jej idzie, żebym żadnego nie wnosił do sypialni.
> Jakoś nie przekonuje jej kiedy mówię, że przydałoby się żeby coś

A jakąś szafę ubraniową w sypialni mieć można? Jeśli tak, to wykombinuj
w niej jedną pustą półkę, ew. pół-półkę, i tam rzucaj. Ilość wysiłku
porównywalna do rzucenia na krzesło (nie licząc jednorazowego wysiłku
wstępnego przy wykombinowaniu półki).

Ewa

Wieszak do zabudowy
Jakie srednie koszty robocizny za ?
Czy taki spadek wystarczy ?
Niedroga kosiarka do sporadycznego koszenia.
Szukam hydraulika w W-wie, który ...