Co zamiast pieluch tetrowych

1. Data: 2006-05-06 08:40:38

Temat: Co zamiast pieluch tetrowych
Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy

temat pewnie znany od dawna chodzi o naszego synka któremu pediatra
zalecił używanie pieluch tetrowych ze względu na bioderka,
zaczeliśmy to robić jednak to prawdziwy koszmar.
Czy są jakieś inne rozwiązania tego problemu, moze jakies mix
pieluch tetrowych i pampersów.

Pozdrawiam

Marcin

2. Data: 2006-05-07 10:07:14

Temat: Re: Co zamiast pieluch tetrowych
Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisał(a):
> [...]
> zaczeliśmy to robić jednak to prawdziwy koszmar.
> Czy są jakieś inne rozwiązania tego problemu, moze jakies mix

Dobrym sposobem jest zakładanie jednej pieluchy tetrowej a na to
pampersa. Wychodzi na to samo jak byśmy zakładali dwie pieluchy.

Pozdrowienia Twiza

3. Data: 2006-05-09 10:48:01

Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy

Dziekuje wszytskim za dyskusje prowadzac rózne rozmowy znalazlem
info na temat pieluch, które chyba sa tym czego szukalem chcac
uniknac tego co wiarze sie z sama tetra oraz z pampersem.

Kolezenka zony polecila na pieluchy popolini.

Czy ktos z Was uzywal takich pieluch i ma jakies doswiadczenia

Pozdrawiam

Marcin

Ankieta - konflikt w związku
Rozwod , dzieci, decyzja jak itd...