Żałoba po Ojcu-ile?

1. Data: 2006-05-06 20:34:23

Temat: Żałoba po Ojcu-ile?
Od: "Secretgarden" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę ,ile w/g Was powinno się (minimum) nosić żałobę po Tacie?
Wiem,że żałobę tak naprawdę nosi się w sercu,ale chcę uszanować Jego pamięć i
nosić oznaki żałoby nie krócej,niz nakazuje zwyczaj...
L.

2. Data: 2006-05-07 12:33:43

Temat: Re: Żałoba po Ojcu-ile?
Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:4...@n...onet.pl,
Secretgarden <s...@t...pl> napisał(a):
> [...]
> Wiem,że żałobę tak naprawdę nosi się w sercu,ale chcę uszanować Jego
> pamięć i nosić oznaki żałoby nie krócej,niz nakazuje zwyczaj...

Rok i 6 tygodni.Nie pytaj dlaczego akurat tyle, bo nie wiem. Wiem tylko, że
mocno wierzący po najbliższych tyle noszą żałobę.

pozdrawiam Tatiana
--
Wszystko, co dobre jest nielegalne, niemoralne, albo powoduje tycie.
/Prawa Murphy'ego/

3. Data: 2006-05-07 20:50:16

Od: "Secretgarden" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdrawiam Tatiana
> --
> Wszystko, co dobre jest nielegalne, niemoralne, albo powoduje tycie.

Dziękuję,tak właśnie słyszałam,nie chciałam o to pytac Mamy,jest teraz w
bardzo trudnym okresie życia :(
L.

Co zamiast pieluch tetrowych
Ankieta - konflikt w związku