Co zrobic z piersi kurczaka

1. Data: 2003-01-22 21:15:39

Temat: Re: Co zrobic z piersi kurczaka
Od: b...@g...pl (Katarzyna Nowak) szukaj wiadomości tego autora

ja najb lubie: podsmazam na oliwie z oliwek kawalki z piersi,
przekladam do naczynia zaro, na tej amej oliwie przesmazam oliwki
zielone pokrojone, lekko oproszam maka, wlewam smietane i tym sosem
polewam piersi. Po czym zapiekam w piekarniku. Chyba malo
niskotluszczowe to jest;-) Ale jakie dobre;-)

------------ R E K L A M A ------------
Konkurs z nagrodami w nowym serwisie o zarządzaniu finansami osobistymi "Moje
finanse" w Elfin.pl! Powstał dzięki wsparciu NBP w ramach programu edukacji
ekonomicznej. Patronem serwisu jest bank BPH PBK SA.
http://www.elfin.pl/mojefinanse/

1. Data: 2003-01-23 14:36:48

Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Użytkownik "Andron" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tylko potrzebne mi dania niskotłuszczowe.

Pokroić w paski, usmażyć na teflonie z odrobiną oleju i sporą ilością curry.
Jak się zrumieni zalać bulionem (1/2 szklanki). Poddusić kilka minut
(10-15). Na koniec zalać posolonym jogurtem naturalnym (1 szklanka) z łyżką
mąki (lub wiecej jak lubisz gęste sosy). Podawać z ryżem. Zamiast jogurtu
można dać śmietanę. Zamiast curry, na końcu dać biały pieprz i posiekany
koperek.

Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał
___________________________________
moje Malawi: http://213.134.130.46/wylot2/

1. Data: 2003-01-23 21:16:04

Od: "Asia " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uwielbiam robic dania "na wini"czyli co mi sie nawinie :) Uwielbiam do
tego piersi z kurczaka
Pokroic cebule nie za drobno, podsmazyc na patelni teflonowej z mala iloscia
oleju,umyc i pokroic pieczarki, wrzucic na patelnie, jak woda wyparuje, dodac
pokrojone w kostke piersi z kurczaka, pokrojona w paski papryke w roznych
kolorach, pomidory pokrojone w kostke. Podlac bulionem, dodac przypraw,
bazylia, czosnek, curry, sol pieprz,papryka slodka.
Do tego mozna dodac rowniez inne warzywa. Dobre jest jezeli doda sie ogorka
kiszonego. Mozna dodac pokrojona w plastry marchewke i wszystko co sie
nawinie :)
Pozdrawiam, Asia

1. Data: 2003-01-24 19:14:40

Od: N...@p...pl (Agnieszka Lipska) szukaj wiadomości tego autora

Tue, 21 Jan 2003 12:21:51 +0100, "Andron" <a...@w...pl> napisal:

>Tylko potrzebne mi dania niskotłuszczowe.

A moze sprobujesz ulubionego dania moich "piersiozercow"?

SZASZLYKI DROBIOWE

Mozna je robic w piekarniku na ruszcie (ja wole na blasze ze wzgledu
na pyszny "sosik" z oliwy i przypraw, ktorym polewam szaszlyki by nie
wyschly na wior), a niektorzy robia je na patelni, a niektorzy w ogole
bez tluszczu (nawet rezygnuja z tego marynowania w oliwie opisanego
ponizej) ...

Najlepiej - ale niekoniecznie - na pare godzin wczesniej wymieszac w
misce oliwe (olej) z przyprawami "grillowymi" lub innymi ulubionymi.
Do tego wlozyc to, co nadziejesz na patyk. Ja lubie zestaw: cebula w
talarkach, papryka i pieczarki w kawalkach, boczek (ale to
wysokotluszczowe!), czasem pomidory i oczywiscie dosc cienkie
kawaleczki piersi. Przed wrzuceniem do tej michy wszystko posypac
sola, pieprzem lub papryka. Wymieszac delikatnie wszystko w tej oliwie
i odstawic w chlodne miejsce. Czasem, gdy musialam szybko robic obiad,
szybko maczalam wszystko w oliwie, nadziewalam na patyki i do pieca!
Dokladnego czasu ani temperatury Ci nie powiem, poniewaz za kazdym
razem wygladalo to innaczej - zalezalo to glownie od cierpliwosci
"sepow" zwabionych niesamowitym zapachem. Trzeba liczyc ok. 30 min. w
srednio nagrzanym piecu.

Podaje z ryzem i tzatziki.

AgaL

Marchewka zasmażana - jak?
Dania Duńskie
Chwale: ciasto japonskie oraz babke jogurtowa
Donaty Wkl - pytanie
21 styczeń Włoska zupa cebulowa