Co zrobic z wegorza?

1. Data: 2003-05-30 06:53:02

Temat: Co zrobic z wegorza?
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie jakies pomysly, jak mozna przyrzadzic ta rybe? Podobno jest
bardzo smaczna, ale ja jeszcze nigdy nie jadlam wegorza i nie bardzo
wiem jak sie zabrac do takiej ryby... Dostalismy 3 szt. zamrozonych
wegorzy, leza sobie zwiniete w zamrazarce, a ja szukam pomyslu
na extra danie z wegorza.
Wszelkie sugestie sa mile widziane :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-05-30 17:59:30

Temat: Re: Co zrobic z wegorza?
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bb6v55$one$1@atlantis.news.tpi.pl,
Lilla <l...@f...krasnik.pl> a écrit:
> [...]
> wiem jak sie zabrac do takiej ryby... Dostalismy 3 szt. zamrozonych
> wegorzy, leza sobie zwiniete w zamrazarce, a ja szukam pomyslu

Czesc

Osobiscie nigdy nie przyrzadzalam (bardzo lubie wedzonego), ale wg
"Kuchni polskiej" robie sie tak jak inne ryby : albo gotowany w wywarze
(30 min.), albo panierowany i smazony (pokroic w kawalki 8-10 cm).
Na francuskich stronach znalazlam kilkanascie wersji "wegorza na
zielono", gotowany jest z liscmi szpinaku, szczwiu, szalwi,
estragonem...
Acha, mozesz jeszcze zamarynowac (cutryna, olej, lisc laurowy) i
przydzadzic z nich szaszlyki...

HTH

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-05-31 06:02:52

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Lilla <l...@f...krasnik.pl> wrote:

> [...]
> wiem jak sie zabrac do takiej ryby... Dostalismy 3 szt. zamrozonych
> wegorzy, leza sobie zwiniete w zamrazarce, a ja szukam pomyslu

Na poczatek proponuje ugotowac i podac z sosem koperkowym.

Wladyslaw

1. Data: 2003-05-31 07:29:45

Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam najpierw go usmazyc.....najlepsze co moze byc na swiecie, to
smazony wegorz - 0 osci

--
Demona
-----

co zrobić z karczochem??
tortilla - placki
Jak to zrobic???
szukam przepisu na sałatkę owocową z truskawek
przepisy potrzebne