Cos słodkiego...

1. Data: 2004-09-28 20:11:11

Temat: Cos słodkiego...
Od: "dakid" <m...@w...multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

..niedrogiego i szybkiego w przygotowaniu, przepisu szukam,jako ze jestem
bardzo
słodkolubny to ciągłe kupowanie słodyczy mnie chyba zrujnuje.Podajcie jakies
przepisy
a najpiękniejsze jest z tego to ze nie tyje:)

--
POZDR DaKid

BIKE RULEZ!!!

1. Data: 2004-09-28 20:17:44

Temat: Re: Cos słodkiego...
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dakid napisał:

> [...]
> przepisy
> a najpiękniejsze jest z tego to ze nie tyje:)

Domowe cukierki? Ciastka? Uściślij zakres.

> BIKE RULEZ!!!

Oczywiście!:)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-09-28 20:31:08

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakies
> przepisy
> a najpiękniejsze jest z tego to ze nie tyje:)

Proponuje ciastka z kleiku ryzowego z dzemem albo jablka z kruszonka. Mozesz
tez zrobic tzw. szyszki.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-09-29 05:31:50

Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiek napisał(a):

> Proponuje ciastka z kleiku ryzowego z dzemem albo jablka z kruszonka. Mozesz
> tez zrobic tzw. szyszki.

No właśnie: szyszki - mam pytanie, czy one łączone są zawsze czymś z
dodatkiem czekolady (kakao), czy można zrobić wersję dla uczulonych na
te produkty?

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

1. Data: 2004-09-29 05:46:33

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Claygirl napisał:

> No właśnie: szyszki - mam pytanie, czy one łączone są zawsze czymś z
> dodatkiem czekolady (kakao), czy można zrobić wersję dla uczulonych na
> te produkty?

polacz miodem?

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-09-29 08:13:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

albo toffi jakims

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-09-29 08:53:01

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie: szyszki - mam pytanie, czy one łączone są zawsze czymś z
> dodatkiem czekolady (kakao), czy można zrobić wersję dla uczulonych na
> te produkty?

Ja tez niestety nie jem czekolady (kakao), ale nigdy nie robilam innych.
Mysle, ze mozna sprobowac toffi. Wiem, ze niektorzy rozpuszczaja krowki i
tej masy uzywaja do laczenia platkow.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-09-29 11:58:29

Od: "ET" <t...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ekspresowe ciasto owocowe:
spód biszkoptowy
serek waniliowy,
bita śmietana,
owoce (swieze albo z puszki)

Przekładasz serek do miski, mieszsz go powoli z bita smietana ( ja nie
dodaję już cukru ale odrobine startej skórki cytrynowej ) i masz gotowy
krem, smarujesz kremem biszkopt, ukladasz na nim owoce, wkładasz do lodowki
na około 15 min i deser gotowy.

Na specjalne okazje dwa rodzaje owoców, dwie wartswy biszkoptu, galaretka i
tort jak sie parzty!

Pozdrawiam:
Ewka

Ze sztambucha młodej powidlarki