CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P

21. Data: 2020-04-03 21:57:03

Temat: Re: CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Niom. I mrówki nie budują mrowisk na otwartym terenie ?
---
Znaczy gorrraco bedzie...

22. Data: 2020-04-03 22:13:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Niom. I mrówki nie budują mrowisk na otwartym terenie ?
> ---
> Znaczy gorrraco bedzie...

SPOKO, NIGDY nie budowały :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

23. Data: 2020-04-04 13:34:36

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Niom. I mrówki nie budują mrowisk na otwartym terenie ?
> ---
> Znaczy gorrraco bedzie...

SPOKO, NIGDY nie budowały :-)
---
Bo zawsze tam bylo za gorrraco ;P
Ale teraz to dopiero bedzie! ;))))

24. Data: 2020-04-04 15:02:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> SPOKO, NIGDY nie budowały :-)
> ---
> Bo zawsze tam bylo za gorrraco ;P
> Ale teraz to dopiero bedzie! ;))))

To ja idę na spac.... upsss, do pani Baby po jajka, piechotą (4 km),
zamiast jechać samochodem - poszukam tych mrowisk na gołym :)
Jak myślisz, WOLNO IŚĆ PO JAJKA?
Od wielu lat raz w tygodniu kupuję 20 sztuk - białko jest mi niezbędne do
życia. Mogę też zacząć je kupować po pięć sztuk, cztery spac... transakcje
w tygodniu, zwłaszcza że droga piękna, wśród pól, w niezabudowanym
obszarze, innych piechurów zero, bo u nas wieś nawet na przystanek PKS i do
miejscowego sklepu volvami i beemkami zajeżdża ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

25. Data: 2020-04-04 22:43:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A idz...byle nie PO nocy bo noge gdzie skrecisz i rano mrowki cie oblezom jak padline
;P

Pesymistycznie i coraz pesymistyczniej:
https://www.planeta.pl/Wiadomosci/Swiat/Epidemia-kor
onawirusa-wywolana-celowo-Lekarka-z-Chin-zniknela
https://www.planeta.pl/Wiadomosci/Swiat/Szykuje-sie-
wojna-Chiny-USA-Koronawirus-i-przemysl-moga-byc-bron
ia
https://www.planeta.pl/Ciekawostki/Koronawirus-to-br
on-biologiczna-Raport-zrodlo-epidemii-i-nowa-wojna
https://www.planeta.pl/Ciekawostki/COVID-19-niszczy-
nie-tylko-pluca.-Podziurawi-Ci-serce
https://www.planeta.pl/Ciekawostki/Koronawirus-niszc
zy-mozg-i-pluca-Lekarze-ujawniaja-nowe-powiklania
https://www.planeta.pl/Ciekawostki/Pielegniarka-ujaw
nia-prawde-o-koronawirusie.-To-wojna-biologiczna
https://www.planeta.pl/Ciekawostki/Grypa-hiszpanka-o
zywiona.-Wirus-i-pandemia-NA-PEWNO-powroca
https://www.planeta.pl/Ciekawostki/Koronawirus-to-po
czatek.-Ojciec-Klimuszko-i-mroczne-przepowiednie

Optymistycznie:
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/koronawirus-jak-przy
gotowac-sie-do-choroby-porady-lekarza/jyy6048
https://www.planeta.pl/Wiadomosci/Swiat/Koronawirus-
Pokona-go-znana-od-100-lat-szczepionka
https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
in/komentarze-ekspertow/news-krakowski-zespol-stworz
yl-substancje-ktora-silnie-hamuje-zak,nId,4419607
Komentaz:
"Chińczycy od "zawsze" stosują wlewy z taniej wszędzie dostępnej soli kwasu
askorbinowego, dającej ten sam efekt. Hardcorowcy stosują odpowiednio rozcieńczony
podchloryn, a na końcu chodzi o to aby w organizmie pojawił się kwas chlorawy czyli
dokładnie ta sama substancja, którą stosuje organizm w trakcie prawidłowego procesu
reakcji immunologicznej. Cena 1 kg. askorbinianu sodu w Polsce to około 40-50 zł ale
istotą rzeczy jest prawidłowe zastosowanie a w Polsce jest cichy zakaz, bo lepiej aby
człowiek zmarł na sepsę niż wyleczyć go w ciągu paru godzin. Jak nie wiadomo o co
chodzi to chodzi o pieniądze, witaminy C nie da się opatentować a poza tym jest
nieszkodliwa, więc znowu nie bedzie kasy bo pacjent wyzdrowieje bez dodatkowych
problemów.

26. Data: 2020-04-05 01:42:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
zywiona.-Wirus-i-pandemia-NA-PEWNO-powroca
> https://www.planeta.pl/Ciekawostki/Koronawirus-to-po
czatek.-Ojciec-Klimuszko-i-mroczne-przepowiednie

O nie, tylko nie planeta.pl ?

> [...]
> da się opatentować a poza tym jest nieszkodliwa, więc znowu nie bedzie
> kasy bo pacjent wyzdrowieje bez dodatkowych problemów.

Jak nie, jak tak.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

27. Data: 2020-04-06 16:18:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

rrata do tego co napisalem przed chwila:
Tym razem POsluchajcie Gadowskiego z dzis:
https://m.youtube.com/watch?v=A1CbyqhDA3o
https://youtube.com/watch?v=A1CbyqhDA3o

I to niestety nie jest primaaprilis
---
Youtube skasowalo ten filmik Gadowskiego!!!!
Link do filmu na serwerach autora:
https://gadowskiwitold.pl/aktualnosci/komentarz-tygo
dnia-czy-jest-lek/
A tu reszta jego KOmentarzy tygodnia:
https://gadowskiwitold.pl/aktualnosci-typ/komentarz-
tygodnia/
I komentarz wRealu24:
https://m.youtube.com/watch?v=cMGvy6eRci0

28. Data: 2020-04-13 20:27:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze POrtal taki sobie ale zwiezle napisane a zweryfikujecie gdzie indziej:
Z tego sie nie da wyzdrowiec?:
https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/who-alarmuje-cora
z-wiecej-osob-ktore-wyzdrowialy-ponownie-zachorowaly
-na-covid-19
Gates z jakiegos POwodu jest o kilka krokow do przodu przed innymi...
https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/szczepionka-na-ko
ronawirusa-finansowana-przez-billa-gatesa-weszla-w-f
aze-testow-na

29. Data: 2020-04-13 21:20:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/04/2020 o 19:27, m...@g...com pisze:
> Wiem ze POrtal taki sobie ale zwiezle napisane a zweryfikujecie gdzie indziej:
> Z tego sie nie da wyzdrowiec?:

masz cholernego pecha :)))))))

--
gazebo

30. Data: 2020-04-13 21:41:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/szczepionka-na-ko
ronawirusa-finansowana-przez-billa-gatesa-weszla-w-f

https://www.google.pl/amp/s/www.rmf24.pl/newsamp-mal
py-sie-ponownie-koronawirusem-nie-zakazaja,nId,43869
44

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Psychopaci i sadysci