Crepes??

1. Data: 2005-01-03 09:14:34

Temat: Crepes??
Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska[bez_tego]@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak już idzie o naleśniki to też mam małe pytanko :-))) Jak zrobić takie
wielkie naleśniki w jakich podają rollo i inne smakołyki żeby nie pękały i
nie rozwalały się?? Mi jakoś nie bardzo wychodza.
pozdrawiam
Sławek

1. Data: 2005-01-03 10:11:19

Temat: Re: Crepes??
Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Nie przesuszac na patelni.
2. Dodaj wiecej jajek do ciasta.
3. Smazyc naniemocnym ogniu.
4. Troche oliwy/oleju do ciasta.
5. Moze inna maka?

1. Data: 2005-01-03 12:37:29

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 5. Moze inna maka?

Nie wiem co zacz te rolosy, ale znajoma robi naleśniki z krupczatki i są
bardziej kluchowate, plastyczne, ciężkie.

1. Data: 2005-01-03 13:21:33

Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska[bez_tego]@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem co zacz te rolosy, ale znajoma robi naleśniki z krupczatki i są

Rollo to własnie taki crepes wypełniony mięsiwem jak z kebeba, surówkami i
sosami. A pewnie dlatego rollo że zrolowany w "tutkę" :-)))
pozdrawiam
Sławek

1. Data: 2005-01-03 14:18:19

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławomir Lewandowski napisał:

> Rollo to własnie taki crepes wypełniony mięsiwem jak z kebeba, surówkami i
> sosami. A pewnie dlatego rollo że zrolowany w "tutkę" :-)))
> pozdrawiam
> Sławek

jesli chodzi o to co zawijaja kebaby to jest cos na ksztalt tortilli a
nie nalesnika. mimo ze to jedna rodzinka to jednak sporzadza sie inaczej.

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2005-01-03 14:29:55

Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska[bez_tego]@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli chodzi o to co zawijaja kebaby to jest cos na ksztalt tortilli a
> nie nalesnika. mimo ze to jedna rodzinka to jednak sporzadza sie inaczej.

A konkretniej jak?? :-)))

1. Data: 2005-01-03 15:36:34

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A konkretniej jak?? :-)))

Ja nigdy nie robilam totez wkleje Ci linki do przepisow. Na pierwszym
miejscu wklejam te, ktore kiedys mialam zrobic ;)
http://tinyurl.com/4hhbw
a reszta tu
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&q=tortilla&
btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.rec.kuchnia

1. Data: 2005-01-03 16:55:54

Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska[bez_tego]@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki
pozdrowienia znad morza
Sławek

1. Data: 2005-01-03 17:59:48

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławomir Lewandowski napisał:

> Wielkie dzięki
> pozdrowienia znad morza
> Sławek

Wrocław tez domaga se dostepu do morza :)

1. Data: 2005-01-03 19:48:55

Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wrocław tez domaga se dostepu do morza :)

Cóż za zbieżność interesów :-))) A mi bardzo by zależało żeby Sopot był w tę
sobotę koło Wrocka bo musze akurat jechać do Kluczborka a nie bardzo chce mi
się pędzić te 450 kilosów.
pozdrowionka
Sławek

nalesniki z kapusta i grzybami
szukam przepisu na salatke z makaronu.
mixer i co dalej ?
Instrukcje obslugi oraz katalogi czesci zbieram a cenniejsze skupuje
Pierogi niezwykłe