Cukier...

1. Data: 2011-05-31 04:03:36

Temat: Cukier...
Od: "MIR" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

4 Powody by zrezygnować z cukru
Codziennie do lekarza przychodzą pacjenci zmagający się z
depresją, nadwagą, ciągłymi zmianami nastroju, brakiem energii, brakiem
ochoty do życia i szeregiem innych problemów. Wszyscy spośród nich są
konsumentami rafinowanego cukru.

Większość z nich nie uświadamia sobie jak niebezpieczny jest
cukier. To znacznie więcej niż zły humor, stany lekowe czy depresja.

Co jest bardzo denerwujące to fakt, że mimo wielu badań
naukowych wskazujących jednoznacznie na niebezpieczeństwa cukru, tak zwane
czynniki oficjalne nie mówią prawdy o cukrze. Prawda jest taka, że.cukier to
trucizna i to śmiertelna trucizna.

Prawdopodobnie większość czytelników mówi, ze to przesada, bo
cukier nie może być szkodliwy dla zdrowia. Reklamy mówią, że to naturalny
element życia. Prawda jest zupełnie inna i są tego cztery powody.

Powód #1: Cukier prowadzi do śmierci komórek naszego
organizmu. W roku 1957 Dr Wiliam Martin opublikował wyniki swoich badan
naukowych dotyczących chemicznego wpływu cukru na organizm ludzki. Proces
rafinacji prowadzi do całkowitego wyjałowienia cukru z witamin i minerałów.
Rafinowany biały cukier nie posiada nic poza pustymi kaloriami. Rafinowany
cukier w procesie trawienia odpowiada za tworzenie kwasu pirogronowego
(pyruvic acid), który jest trucizną powodującą śmierć komórek. Cukier
dodatkowo blokuje dostęp tlenu do komórek i to także powoduje "uduszenie"
komórek. Uzależnienie od cukru to według Dr Martina degeneracyjna choroba
naszego ciała.

Powód #2: Cukier w procesie trawienia odbiera organizmowi
(komórkom) witaminy i minerały. Wbrew utartym opiniom cukier jest trudny do
przyswojenia przez organizm. Z tego powodu aby być wykorzystany przez
organizm musi "odebrać organizmowi" istniejące aktualnie w naszych komórkach
witaminy i minerały. Nagle spożycie produktów zawierających większe ilości
cukru powoduje dla organizmu swego rodzaju szok.

Organizm musi zużyć nagromadzone rezerwy sodu, magnezu, potasu
i innych ważnych minerałów zapewniających organizmowi biologiczna równowagę.
Innymi słowami cukier powoduje większy chaos. Organizm zużywa swoje zasoby
energetyczne by przywrócić utracona równowagę. Ponad to cukier powoduje
próchnice zębów. W procesie wykorzystywania cukru przez organizm we krwi
pojawia się nadmiar kwasów. By przywrócić równowagę we krwi organizm musi
zużyć znacznie zwiększone ilości wapnia. Źródłem wapnia w tym procesie są
nasze zęby i kości. Nikogo nie muszę przekonywać, ze proces ten znacznie
przyspiesza próchnicę i oczywiście osłabia nasze kości. Więcej cukru
spożywamy bardziej rujnujemy organizm.

Powód #3: Cukier niszczy nasze najważniejsze organy
wewnętrzne. Przeanalizujmy wędrówkę cukru przez nasz organizm. Po pierwsze
jest on zmagazynowany w wątrobie w formie glikogenu. Po spożyciu bogatych w
cukier produktów wątroba puchnie. Wyraźnie zwiększa swoje wymiary, niekiedy
jak balon. Jest to znacznie więcej cukru niż nasz organizm może zużyć i
dlatego odkłada je w postaci kwasów tłuszczowych czyli trójglicerydów w
naszej tkance tłuszczowej w biodrach, brzuchu, nerkach, sercu i innych
organach. Przetłuszczone organy zaczynają mieć problemy i już nie
funkcjonują normalnie. Poważnie zakłócone jest funkcjonowanie całego systemu
trawiennego i niestety także systemu nerwowego. Zaczyna się nadciśnienie,
mniejsze wylewy krwi do mózgu powodujące paraliż i cukrzyca drugiego typu.

Powód #4: Cukier uzależnia tak samo jak nikotyna i narkotyki.
Cukier "rządzi" ośrodkami przyjemności w mózgu tak samo jak alkohol i
kokaina. Powoduje pojawienie się uzależnienia. Na szczęście nie jest ono tak
silne jak jak w przypadku narkotyków i przy wzmocnionej silnej woli możemy
się pozbyć tych niepotrzebnych kilogramów wiszących na naszym kręgosłupie.

Musze w tym miejscu dodać, że wszystkie słodycze, oprócz tej
podstawowej trucizny jaką jest biały cukier, posiadają znaczne ilości
trujących dodatków, które pogłębiają ich szkodliwość. Jedne z ważniejszych
to syntetyczne barwniki, woski syntetyczne udające śmietanę i wiele innych.

Dla Panoramy przygotował Alojzy Runiewicz 8723 5082
k...@y...com

2. Data: 2011-05-31 06:44:58

Temat: Re: Cukier...
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-31 06:03, MIR pisze:

> Rafinowany cukier w procesie trawienia odpowiada za tworzenie
> kwasu pirogronowego (pyruvic acid), który jest trucizną powodującą
> śmierć komórek.

Pan doktor chyba zapomniał nauczyć się kolejnych dwóch etapów oddychania
komórkowego:
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Oddyc
hanie_kom%C3%B3rki.svg&filetimestamp=20081022212952

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

3. Data: 2011-05-31 17:04:35

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 31 May 2011 21:58:22 -0600 osobnik zwany Zaba wystukał:

> Bzdury. CUKIER KRZEPI!

wódka lepiej :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

4. Data: 2011-06-01 03:58:22

Od: Zaba <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bzdury. CUKIER KRZEPI!

5. Data: 2011-06-04 21:46:44

Od: Mario <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-31 19:04, masti pisze:
> Dnia pięknego Tue, 31 May 2011 21:58:22 -0600 osobnik zwany Zaba wystukał:

> wódka lepiej :)

Właśnie chcę do tego nawiązać - po co marnować cukier do słodzenia, jak
można go inaczej spożytkować :-)

pozdrawiam
mario

6. Data: 2011-06-05 23:04:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Jun 2011 23:46:44 +0200, Mario napisał(a):

> Właśnie chcę do tego nawiązać - po co marnować cukier do słodzenia, jak
> można go inaczej spożytkować :-)

Postawić sobie irokeza?
;-P

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

7. Data: 2011-06-06 20:05:00

Od: Mario <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-06 01:04, Ikselka pisze:

> Postawić sobie irokeza?
> ;-P

Przejrzałaś mnie ;-)

pozdrawiam
mario

Małże z Odry po testach !
Syrop z kwiatów czarnego bzu
Dlaczego filtry do wody nie mają skłądu na opakowaniu?
fondue serowe - gotowe/ gdzie kupić/
Re: pieprzony spamer