Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

151. Data: 2013-09-11 07:29:23

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
news:l0na0p$imp$2@usenet.news.interia.pl...

> O niczym innym nie marzę niż zdjęcie tego (sorry za wyrażenie)człowieczyny z
medialnych anten. Ja wam nie zabraniem go uważać za
> kogoś super, ale niech nikt nachalnie mi go nie pokazuje w mediach ani publicznie o
nim nie dyskutuje.

Wiesz, na pilociku swojego telewizorka masz zestaw cyferek 0..9, których
w stosownym dla ciebie momencie (gdy pokazują Cejrowskiego) możesz
użyć do zmiany kanału lub użyj czerwonego przycisku do wyłączenia
swojego telewizorka. Od razu poczujesz się lepiej.

152. Data: 2013-09-11 07:39:08

Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problemem jest to że on jest pokazywany na każdym kanale. Niech sobie będzie na
którymś z kanałów, o określonej porze jego program
> i na tym koniec.

Być może nie wiesz, ale to co leci w TV jest uporządkowane według tak zwanego
"programu telewizyjnego", co oznacza, że o określonych porach na danym kanale
jest emitowany zaplanowany program (a jaki to będzie program to wiadomo
co najmniej z tygodniowym wyprzedzeniem), tak więc zajrzyj sobie czasem do
takiego "programu telewizyjnego", wyszukaj przede wszystkim terminy emisji
programu "Boso przez świat" i w tym czasie najlepiej nie włączaj swojego TV,
bo jeśli to zrobisz i zaczniesz oglądać rudego ze zbójeckim spojrzeniem,
przypadkowo (w wyniku jakiegoś przepięcia) w TV sam się przełączy kanał
na ten, gdzie pokazują Cejrowskiego i zrobi ci krzywdę psychiczną.

153. Data: 2013-09-11 07:42:50

Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale chyba masz program tv? Nie widze problemu - przełączasz i ni ma
> 3333-)

Ikselko, chyba najpierw zacznę czytać Twoje posty, bo widzę, że powtarzam Twoje
zdanie :D

154. Data: 2013-09-11 07:45:50

Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ktoś przyjeżdza do kielc to nie ma problemów z

I bardzo dobrze, ignoruj chwasty.

155. Data: 2013-09-11 07:49:51

Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przez niego przemawia skoro jest tak hołubiony

> Paczka TVP, a także paczka Polsatu, konkretnie TV4. Ale żeby nie było niedomówień -
wszystkie telewizje są zależne od władz.
> Pewnie nie zwróciłeś uwagi, ale w żadnej z tv telewizji naziemnej nie było w dniu
01.09.2013 roku nawet wzmianki o rocznicy
> wybuchu IIWŚ .. Przypadek? Ja nie wierzę w takie przypadki - prikaz przyszedł z
"góry"..

No co ty powiesz...chyba masz antenę skierowaną na Maltę.

156. Data: 2013-09-11 08:00:54

Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiem, czyżbyś sugerowała że WC to taki guru, za którym ludzie gotowi są
pójść w ogień? Sorry, ale ja zupełnie nie
> rozumiem skąd u Was ta fascynacja tym facetem.. zahipnotyzował Was czy co?

To, że ktoś ma coś sensownego do powiedzenia/pokazania nie oznacza, że
jest zaraz "guru". On jest po prostu normalny i z tego powodu mam o nim
dobre zdanie.

157. Data: 2013-09-11 08:45:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

> Hmmm, TV nie mam- więc nie oglądam. Naprawdę tak go promują? Jakie
> telewizje?

M.in. Grupa ITI z TVNem , bueheheheheeheh.

158. Data: 2013-09-11 08:46:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości

> I bardzo dobrze, ignoruj chwasty.

iksela splonkowala globa, buehuehehehehehehe

btw mareczku ile masz latek?

159. Data: 2013-09-11 08:47:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ikselko, chyba najpierw zacznę czytać Twoje posty, bo widzę, że powtarzam
> Twoje zdanie :D

nadajesz sie na jeje zięcia

160. Data: 2013-09-11 09:51:41

Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora