Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

161. Data: 2013-09-11 09:56:55

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości
news:l0p7da$kc9$1@news.task.gda.pl...

> news:523011bf$0$1261$65785112@news.neostrada.pl...
>> btw mareczku ile masz latek?
>
> Mareczka to sobie zrób i wychowaj.

no wez, powiedz

162. Data: 2013-09-11 10:45:02

Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:5230224b$0$1251$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości
news:l0p7da$kc9$1@news.task.gda.pl...

>> Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
news:523011bf$0$1261$65785112@news.neostrada.pl...
>>> btw mareczku ile masz latek?
>>
>> Mareczka to sobie zrób i wychowaj.
>
> no wez, powiedz

Mam wystarczająco dużo lat dla kompetentnego uczestniczenia w tej dyskusji.

163. Data: 2013-09-11 10:50:48

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wystarczająco dużo lat dla kompetentnego uczestniczenia w tej
> dyskusji.

Hehehe, no przekonales mnie :-)
Alez dales sie podejsc, a bylo pamietac co to za grupa.

164. Data: 2013-09-11 12:21:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Sep 2013 07:42:50 +0200, Marek napisał(a):

> Ikselko, chyba najpierw zacznę czytać Twoje posty, bo widzę, że powtarzam Twoje
zdanie :D

Alez nie ma potrzeby mnie czytać - po prostu masz SWOJE i je wyrażaj nadal
:-)

165. Data: 2013-09-11 12:23:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Sep 2013 08:47:08 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości

> nadajesz sie na jeje zięcia

Spierdalaj.

PS. Doceń - bo mam to słówko zarezerwowane TYLKO dla specjalnych Gost..ci
:-]

166. Data: 2013-09-11 12:47:39

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości

> Mam wystarczająco dużo lat dla kompetentnego uczestniczenia w tej
> dyskusji.

Jak na razie, ghost traktuje Cię wyrozumiale. No ale on się dopiero
rozkręca- mimo, że go nie czytam, od kilku lat (tak!) zakłada o mnie wątki,
pisze do mnie, bluzga mi, toczy monologi o wyglądzie konwersacji, etc.
Naprawdę zacząłęm się go obawiać. Jednak jak po przeczytaniu mojego posta,
w ktorym zwróciłem uwage komuś, kto powoływał się na Hitlera, że właśnie
podpadł pod prawo Godwina ghost narobił wrzasku, że ja grożę tej osobie, bo
obraziła Hitlera (poważnie- chcesz to mogę Ci to poszukać)- nie mam już
żadnych wątpliwości, że nienawiść odebrała mu resztki rozumu:-(. Tyle, że
nie wiadomo, co mu siętam pod czaszką kołacze- wolał bym wiedzieć:-(
No oprócz tego naprawdę trudno Ci będzie znaleźć osobę, z którą rozmawiał
kiedykolwiek (chyba tylko za wyjątkiem 2), którym nie nabluzgał- gdzie
"idiota" to raczej był bluzg najlżejszy.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

167. Data: 2013-09-11 12:55:37

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> kiedykolwiek (chyba tylko za wyjątkiem 2), którym nie nabluzgał- gdzie
> "idiota" to raczej był bluzg najlżejszy.

No ja mysle, ze Cie zglosze do prokuratora, tego juz za wiele - trzeba
jawnie pokazac jak sie nazywasz w sieci. Nie bedziesz wiecej oczernial
ludzi.

168. Data: 2013-09-11 13:05:36

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-11 12:55, Ghost pisze:

> [...]
>
> No ja mysle, ze Cie zglosze do prokuratora, tego juz za wiele - trzeba
> jawnie pokazac jak sie nazywasz w sieci. Nie bedziesz wiecej oczernial

szkoda marka wpadł w szpony chirokselizmu a taki fajny chłopiec sie
zapowiadał
lubiący cejrowskiego jako i ja

169. Data: 2013-09-11 13:14:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> szkoda marka wpadł w szpony chirokselizmu a taki fajny chłopiec sie
> zapowiadał
> lubiący cejrowskiego jako i ja

:-)))

170. Data: 2013-09-11 13:15:17

Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> szkoda marka wpadł w szpony chirokselizmu a taki fajny chłopiec sie zapowiadał
lubiący cejrowskiego jako i ja

Jak sobie zrobisz chłopca, wychowasz, to może będzie się zapowiadał.

Piętno.
No naćpali się
Dlaczego Chiron
Bonus telefon