Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

271. Data: 2013-09-20 23:26:33

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

, jak zobaczę pierwszego wnuka. I co- w tym
Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli kocham, daję wolność.
> Sobie. I swoim bliskim.

Daję wolność- przecież nie zmuszam. No ale pomarudzić chyba mogę? Czy
uważasz, że swoją zrzędliwością odbieram Im wolność?
:-)

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

272. Data: 2013-09-20 23:38:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Sep 2013 23:20:02 +0200, Fragile napisał(a):

> Jeśli kocham, daję wolność.
> Sobie. I swoim bliskim.

Dzieci póki nie są dorosłe - wolności nie potrzebują, potrzebują wyraźnych
GRANIC i bliskości rodziców, aby czuć się bezpiecznie nawet nad przepaścią.
No a "dawanie wolności" dorosłym (przecież) dzieciom? - sorry, to trochę
jak drewno do lasu, o czym mówisz więc? Dorosłe dzieci i tak (z)robią co
chcą, a czego nie chcą, to nie (z)robią, do aktu prokreacji nikt ich siłą
nie doprowadzi, więc nie o to chodzi (Chironowi). Rolą starszego pokolenia
jest i powinno być w tym przypadku uświadamianie młodym upływu czasu i
kolejności życiowych priorytetów. Z tym też dorosłe dzieci zrobią, co chcą.
Ale ww obowiązku ze starszych to wcale nie zdejmuje.

273. Data: 2013-09-20 23:39:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Sep 2013 23:26:33 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
>>

> Daję wolność- przecież nie zmuszam. No ale pomarudzić chyba mogę? Czy
> uważasz, że swoją zrzędliwością odbieram Im wolność?

Czytaj mój post chwilę temu.

274. Data: 2013-09-20 23:45:32

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Daję wolność- przecież nie zmuszam. No ale pomarudzić chyba mogę?

Pewnie, że możesz :) Nikt nikomu nic nie broni :)

> Czy
> uważasz, że swoją zrzędliwością odbieram Im wolność?
> :-)

Z Nimi o tym pogadaj :)

A tak poważnie... Przede wszystkim odbierasz wolność sobie... To siebie
zniewalasz.
A dzieci? Dzieci kochają swoich rodziców, jak byś nie wiedział ;)
I liczą się z ich zdaniem. Czasami z tego powodu przeżywają większe lub
mniejsze rozterki, o których nie zawsze wspominają. Należy imo o tym
pamiętać. Tylko tyle chciałam napisać :)

M.

275. Data: 2013-09-21 00:00:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Ależ całkowicie popieram Ikselcie, swoje mądrości powinna nauczać, ale nie w Polsce
tylko w Warykanie, kraju o zerowej dzietności, bo w innym przypadku dziecko od jej
mądrości będzie miało poważne zaburzenia psychiczne.

276. Data: 2013-09-21 10:01:03

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 września 2013 23:38:42 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> kolejności życiowych priorytetów. Z tym też dorosłe dzieci zrobią, co chcą.
>
> Ale ww obowiązku ze starszych to wcale nie zdejmuje.

i pewnie dlatego są tacy, którzy nie zapominają o tym przy każdej okazji przypominać
;)

kiwiko

277. Data: 2013-09-21 13:23:54

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Sep 2013 23:38:42 +0200, Ikselka napisał(a):

> Dzieci póki nie są dorosłe

O takich tu nie rozmawiamy.

> - wolności nie potrzebują, potrzebują wyraźnych
> GRANIC i bliskości rodziców, aby czuć się bezpiecznie nawet nad przepaścią.

Rozmowa dotyczyła dzieci dorosłych, więc te uwagi i oczywistości są nie na
temat.

> [...]
> chcą, a czego nie chcą, to nie (z)robią, do aktu prokreacji nikt ich siłą
> nie doprowadzi, więc nie o to chodzi (Chironowi).

Wiem o co chodzi Chironowi, ponieważ to jasno napisał w swoich
wypowiedziach. Nie musisz więc Go tłumaczyć. Sam świetnie sobie radzi :)

> Rolą starszego pokolenia
> jest i powinno być w tym przypadku uświadamianie młodym upływu czasu i
> kolejności życiowych priorytetów.

Nie rób z wszystkich młodych półgłówków.

> Z tym też dorosłe dzieci zrobią, co chcą.
> Ale ww obowiązku ze starszych to wcale nie zdejmuje.

Mhm.

A teraz proponuję, abyś jeszcze raz przeczytała (ze zrozumieniem) to, co
napisał Chiron, i to co napisałam ja.

M.

278. Data: 2013-09-21 17:56:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Sep 2013 01:01:03 -0700 (PDT), k...@o...pl napisał(a):

> i pewnie dlatego są tacy, którzy nie zapominają o tym przy każdej okazji
przypominać ;)

I inni, którzy przy każdej okazji "każdej okazji" przypominają że nie wolno
zapominać :-]

279. Data: 2014-03-15 16:09:41

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 16:06, Ikselka pisze:
> ....kiedy on samą PRAWDĘ mówi. A że mówi wprost, to tylko zaleta.
> http://www.youtube.com/watch?v=-7pFEmou0_8

Buddyzm religią szatana:
http://www.youtube.com/watch?v=Awsl6bLvAig

Tu wg szanownej Ikselki również mówi samą PRAWDĘ ?

PS. Przepraszam, żem taki zapóźniony i grzebię w starociach ...

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

280. Data: 2014-03-16 22:02:39

Od: Miriam <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale idiota. Po co ta kurwa jeździ po świecie, aby obrażać, smród katolicki ,inne
kultury?

Piętno.
No naćpali się
Dlaczego Chiron