Czekoladki a czkawka

21. Data: 2013-06-29 21:52:55

Temat: Re: Czekoladki a czkawka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Jun 2013 14:07:37 +0200, Aicha napisał(a):

> 78% N2, 21% O2, 1% innych składników.

Bąboladę jesz???
;-PPP
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

22. Data: 2013-06-30 09:02:01

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale w wyrazie "gorzki" następuje również upodobnienie wsteczne na skutek
> bezdźwięcznej spółgłoski "k" i słyszymy "sz" a nie "ż", a jednak piszesz
> "gożki", a nie "goszki".

Wyraz "gorzki" można wymawiać "gożki" lub "goszki".
Wymowa zgodna z obecnym zapisem jest "gożki",
dlatego zapis pszez "ż" jest zgodny i z wymową i z założeniami uproszczonej
ortografi.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

23. Data: 2013-06-30 09:03:45

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bąboladę jesz???
> ;-PPP

Kiedyś jadłam, smakowała mi, nie miałam czkawki, ale ta pszyjemność
bąbelkowej czekolady w mojej ocenie nie warta ceny pszynajmniej na co dzień,
może od święta.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

24. Data: 2013-06-30 09:48:34

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 30 czerwca 2013 09:02:01 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:

> Wymowa zgodna z obecnym zapisem jest "gożki",

Naprawdę wymawiasz "gożki"?

No to jeszcze może powinnaś zbadać sobie słuch, skoro badanie głowy już nie pomoże...

Ania

25. Data: 2013-06-30 11:21:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-06-30 09:02, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> Wyraz "gorzki" można wymawiać "gożki" lub "goszki".
> Wymowa zgodna z obecnym zapisem jest "gożki",
> dlatego zapis pszez "ż" jest zgodny i z wymową i z założeniami
> uproszczonej ortografi.

A u logopedy byłaś?
Może to by wystarczyło, nie trzeba by było inwestować w psychiatrę.

26. Data: 2013-06-30 11:34:45

Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 30 Jun 2013 09:02:01 +0200, Stokrotka wrote:

> Wyraz "gorzki" można wymawiać "gożki" lub "goszki".
> Wymowa zgodna z obecnym zapisem jest "gożki",
> dlatego zapis pszez "ż" jest zgodny i z wymową i z założeniami uproszczonej
> ortografi.

Pierdolisz. Popełniłaś błąd w swojej "ortografii" i zamiast się do tego
przyznać brniesz dalej. Nie nauczyłaś się w szkole o upodobnieniach
i dlatego Twja "ortografia" jest kulawa.

27. Data: 2013-06-30 11:58:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Jun 2013 00:48:34 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Naprawdę wymawiasz "gożki"?
>
> No to jeszcze może powinnaś zbadać sobie słuch, skoro badanie głowy już nie
pomoże...

:-)))

28. Data: 2013-06-30 11:59:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30 Jun 2013 09:34:45 GMT, tomjas napisał(a):

> dlatego Twja "ortografia" jest kulawa.

...pomijając badawczo problem, czy w ogóle istnieje ;-PPP

29. Data: 2013-06-30 20:30:37

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A u logopedy byłaś?
> Może to by wystarczyło, nie trzeba by było inwestować w psychiatrę.

Mam poprawną wymowę, sam idź do logopedy skoro seplenisz "goszki".

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

30. Data: 2013-07-01 00:32:59

Od: Nika <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-30 20:30, Stokrotka pisze:

> Mam poprawną wymowę, sam idź do logopedy skoro seplenisz "goszki".

Rozumiem, że mówisz również /vtorek/, /v?ystko/ i /?odk?evka/?

(wyguglaj sobie "ubezdźwięcznienie wewnątrzwyrazowe", tego uczą już w
gimnazjach)

- -
Nika

torcik bezowy