sos tajski, ale który

1. Data: 2013-06-20 14:57:34

Temat: sos tajski, ale który
Od: p...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.

W pizzerii Dominium mozna zamowic salatke tajska. Nie ma jej duzo (w porownaniu do
zeszlego raku porcje maleja. boje sie co bedzie za rok), ale ma bardzo dobry sos, po
mojemu slodko jakistam, niekoniecznie kwasny, ale tak jak mowie - jest bardzo dobry.
Chcialem zakupic takowy w sklepie Alma, ale na polce stalo chyba z 10 rodzajow sosu
tajskiego. Czy ktos podpowie mi ktory powinienem kupic zeby sie nie naciac na inny
smak? Nie jestem znawca kuchni, i nie chcialbym eksperymentowac.
Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2013-06-20 15:32:16

Temat: Re: sos tajski, ale który
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 czerwca 2013 14:57:34 UTC+2 użytkownik p...@w...pl napisał:
> [...]
smak? Nie jestem znawca kuchni, i nie chcialbym eksperymentowac.
obawiam się, że bez eksperymentów, nigdy znawcą nie będziesz ;)

kiwiko

3. Data: 2013-06-20 15:39:52

Od: p...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 czerwca 2013 15:32:16 UTC+2 użytkownik k...@o...pl napisał:
> [...]
inny smak? Nie jestem znawca kuchni, i nie chcialbym eksperymentowac.

> obawiam się, że bez eksperymentów, nigdy znawcą nie będziesz ;)

A co ja, Gesslerowa? Chcę zjeść to co mi smakowało, i tak, wiem, że może inny mi
zasmakuje bardziej, ale na razie chcę to co mówię że chcę :P

4. Data: 2013-06-20 15:44:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jun 2013 06:39:52 -0700 (PDT), p...@w...pl napisał(a):

> [...]
>
> A co ja, Gesslerowa? Chcę zjeść to co mi smakowało, i tak, wiem, że może inny mi
zasmakuje bardziej, ale na razie chcę to co mówię że chcę :P

Zaproś na ten sos kogoś, kto się zna na gotowaniu, to Ci go przyrządzi w
domu.
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

5. Data: 2013-06-20 15:57:09

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 czerwca 2013 15:39:52 UTC+2 użytkownik p...@w...pl napisał:

> [...]
>

> A co ja, Gesslerowa? Chcę zjeść to co mi smakowało, i tak, wiem, że może inny mi
zasmakuje bardziej, ale na razie chcę to co mówię że chcę :P

to wiesz gdzie taki jest ;)
i tam może można się dowiedzieć

kiwiko

6. Data: 2013-06-20 16:02:25

Od: p...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 czerwca 2013 15:57:09 UTC+2 użytkownik k...@o...pl napisał:

> [...]
naciac na inny smak? Nie jestem znawca kuchni, i nie chcialbym eksperymentowac.

zasmakuje bardziej, ale na razie chcę to co mówię że chcę :P

A potem zapytam w KFC o ich ostrą panierkę :P
Wątpię, że mi w Dominium powiedzą, ale następnym razem zapytam, a nuż? Może i masz
rację, że tak najłatwiej.

7. Data: 2013-06-20 16:22:44

Od: p...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 czerwca 2013 15:44:54 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
inny smak? Nie jestem znawca kuchni, i nie chcialbym eksperymentowac.

> Zaproś na ten sos kogoś, kto się zna na gotowaniu, to Ci go przyrządzi w

Obawiam się, że nic nie przebije smaku konserwantów, sztucznych barwników i
wzmacniaczu smaku z butelki :)

8. Data: 2013-06-20 16:23:17

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 czerwca 2013 16:02:25 UTC+2 użytkownik p...@w...pl napisał:

> [...]
>

> A potem zapytam w KFC o ich ostrą panierkę :P
>
> Wątpię, że mi w Dominium powiedzą, ale następnym razem zapytam, a nuż? Może i masz

nie wiem tylko czy nie jest to fantazja szefa kuchni ;)
wtedy pozostanie wykupić wszystkie ze sklepu

kiwiko

9. Data: 2013-06-20 20:47:15

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-06-20 16:22, obywatel p...@w...pl uprzejmie donosi:
> [...]
inny smak? Nie jestem znawca kuchni, i nie chcialbym eksperymentowac.

> Obawiam się, że nic nie przebije smaku konserwantów, sztucznych barwników i

No to już wiesz, od czego zacząć.
Powodzenia.

10. Data: 2013-06-20 20:48:20

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-06-20 15:39, obywatel p...@w...pl uprzejmie donosi:
> [...]
>
> A co ja, Gesslerowa? Chcę zjeść to co mi smakowało, i tak, wiem, że może inny mi
zasmakuje bardziej, ale na razie chcę to co mówię że chcę :P

Polecam więc: http://www.pizzadominium.pl/

Marynata do mięs na grilla
keks bez proszku
ogorki kiszone
Znacie sposób na ręczny makaron "kształtowy" ?
Jak zabijamy witaminy - najczęstsze błędy kulinarne