Re: sos tajski, ale który

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Thu, 20 Jun 2013 06:32:16 -0700 (PDT)
Subject: Re: sos tajski, ale który
From: k...@o...pl

W dniu czwartek, 20 czerwca 2013 14:57:34 UTC+2 użytkownik p...@w...pl napisał:
> Witam.
>

> W pizzerii Dominium mozna zamowic salatke tajska. Nie ma jej duzo (w porownaniu do
zeszlego raku porcje maleja. boje sie co bedzie za rok), ale ma bardzo dobry sos, po
mojemu slodko jakistam, niekoniecznie kwasny, ale tak jak mowie - jest bardzo dobry.
Chcialem zakupic takowy w sklepie Alma, ale na polce stalo chyba z 10 rodzajow sosu
tajskiego. Czy ktos podpowie mi ktory powinienem kupic zeby sie nie naciac na inny
smak? Nie jestem znawca kuchni, i nie chcialbym eksperymentowac.
obawiam się, że bez eksperymentów, nigdy znawcą nie będziesz ;)

kiwiko