Czemu kobiety...

31. Data: 2010-05-18 13:45:54

Temat: Re: Czemu kobiety...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał:

> To po śmierci duchy zakonnic nadal w klasztorach siedzą ?
> Tak sobie myślę, że w tym kontekście skazywanie przez amerykańskie
> sądy na np. 300 lat odsiadki nabiera sensu ...

Może którejś było tam wyjątkowo dobrze (albo źle) ;) A zamurowanie
księżniczki i
inne takie? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

32. Data: 2010-05-18 15:43:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Himera" <h...@z...org> napisał w wiadomości
> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
>
> bo kobity som mondzejsze?
>
> :)
>
> a tak powaznie to skad masz takie 'dane'?

Z brudnego palucha - a tak powaznie, to tylko subiektywne obserwacje.

Dziwne.
Magdalena Sroda
Straciłam dystans...
To straszne, policja w Kielcach odwozi ludzi do domu,bo boi się o ich bezpieczeństwo.Pamięta cie" Mechaniczą Pomarańcze"gdzie władza w tym wypadku Pis staneła po stronie zbrodniarzy???
O zdradach tomy napisano...