Cześć

1. Data: 2003-06-19 15:02:23

Temat: Cześć
Od: "Słodzik" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

--
Słodzik

Strona poświęcona trollom grupy
pl.soc.seks.towarzyskie:
http://www.trolle.republika.pl

Moje adresy email:
a...@w...pl
a...@k...pl

1. Data: 2003-06-19 15:22:32

Temat: Re: Cześć
Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Cześć
>
> --
> Słodzik
>
> Strona poświęcona trollom grupy
> pl.soc.seks.towarzyskie:
> http://www.trolle.republika.pl
>
> Moje adresy email:
> a...@w...pl
> a...@k...pl

Dziś moim jedynym celem jest dobra zabawa kosztem ludzi, którzy mnie
skrzywdzili
Nienawiść jest mi zupełnie obca [Słodzik]

a mówią, że "zemsta jest rozkoszą bogów" ;)

mrEDI
\|/
$

1. Data: 2003-06-19 15:27:28

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kominek!! Jestes slawny, daj autograf. :)

A propos strony: chlopie czy ty nie masz czego wymyslac? Napisz jeszcze kto
jest Zydem, masonem, kto SB-kiem (sorki to juz napisales). Bedziemy miec
powtorke z pisemek niejakiego Leszka Bubla.

1. Data: 2003-06-19 15:47:08

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bcskp6$c1l$1@atlantis.news.tpi.pl>
tdrk napisał(a):

> Kominek!! Jestes slawny, daj autograf. :)

Hehe, zawsze bylem ;)
Slodzik dostal ode mnie kilka razy po dupie(i od osob, ktore sa na tej
stronce tez) i postanowil sie zemscic robiac te stronke.
Nie przewidzial jednak, ze stronka spodoba mi sie na tyle, ze sam
zaczne j0m reklamowac ;-)

> A propos strony: chlopie czy ty nie masz czego wymyslac?

Troll slodzik zostal zmieszany z blotem i zignorowany na innych
grupach, wobec czego zaczal szukac nowych, aby wkurwiac tych, ktorych
jeszcze moze.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Uprzatnij dom, daj hutom zlom

1. Data: 2003-06-19 15:49:28

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bcsj8g$q8r$6@absinth.dialog.net.pl>
Słodzik napisał(a):

> Cześć

Biedaku, nie masz juz z kim pisac, wiec szukasz nowych grup...
Zachowuj sie grzecznie, bo znowu zaczne sie toba bawic.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

"Kobieta winna zaslaniac oblicze, bowiem nie zostalo ono stworzone na obraz
Boga."[sw. Ambrozy]

1. Data: 2003-06-19 17:59:40

Od: "Cooler" <c...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Słodzik":
> Cześć
Ja się z tobą nie przywitam.

> Słodzik
>
> Strona poświęcona trollom grupy
> pl.soc.seks.towarzyskie:
> http://www.trolle.republika.pl
Powiedz mi co to ma wspólnego z tą grupą? Masz jakiś komplex, ktoś z tejże
listy wykorzystał cię sexualnie? Człowieku, co tu dużo pisać... nie
zaśmiecaj grupy!!!

BTW. Co do 'kominka' to widzę, że jesteś obeznany z gejowskim slangiem...
dla swojego bezpieczeństwa nie chciałbym być twoim kolegą.

1. Data: 2003-06-21 14:49:57

Od: "Cooler" <c...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś żałosny!

Wiecie, że ten troll reklamuje tą stronę na pl.soc.savoir-vivre :))
BTW. Skoro twoim zdaniem to jest strona o trollach to dlaczego siebie na
niej nie umieściłeś?

Pozdrawiam.

Syndrom bezdomnego - Co to za mechanizm?
Paweł i Gaweł
[OT] królik doswiadczalny (praca)
Duchowosc dla niedowiarkow
ucieczka do lepszego świata