Częste zapalenia oskrzeli

1. Data: 2003-03-05 22:59:48

Temat: Częste zapalenia oskrzeli
Od: "pg" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój syn, 14-latek, od b. wczesnego dzieciństwa corocznie kilkakrotnie
zapadał na infekcje-początkowo migdałków, potem ucha środkowego, a nastepnie
zaczęły one schodzić na oskrzela i płuca. Zawsze leczone były one
antybiotykami, ponadto 2-krotnie przechodził zabieg przycinania
(zmniejszania) migdałków. Teraz każda , niewinnie zaczynająca się
infekcja-przeziębienie ( katar itp) konczy się jeśli nie zapaleniem płuc to
zapaleniem oskrzeli. Zdarza się to kilka razy do roku. Badania ostatnie na
obecność alergii dały wynik praktycznie ujemny, ale np. wyniki wydolnościowe
spirometryczne już zaczęły nieznacznie odbiegać od normy. W przypadku
każdego nawrotu kończy się na antybiotykach, bo bez tego nie zdrowieje.
Lekarz 1- kontaktu na pytanie co dalej z tym robić nie daje w zasadzie
żadnej konkretnej odpowiedzi. Miałem nadzieje, że te nawroty skończą się
wraz z pokwitaniem, ale chłop mimo 14 lat ma już 181 cm, mówi basem a
zapalenia oskrzeli wciąż powracają. Wdzięczny będę za sugesie odnośnie
dalszego postępowania.
pozdr.
PG

2. Data: 2003-03-06 10:43:59

Temat: Re: Częste zapalenia oskrzeli
Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wraz z pokwitaniem, ale chłop mimo 14 lat ma już 181 cm, mówi basem a
> zapalenia oskrzeli wciąż powracają. Wdzięczny będę za sugesie odnośnie

Migdalki byly przycinane?A nie zuplenie usuniete? no nic, skoro infekcje czesto
nawracaly mogla sie zjawic nadreaktywnosc oskrzeli stad zmiany w wynikach
badan.Co do ciaglych infekcii to prawdopodobnie ma obnizona odpornisc,
proponuje ja wzmocnic i to natychmiast, najpierw preparaty witaminowe oraz
sprawdz czy nie ma niedoboru zelaza w badaniach krwi.poza tym naprawde bardzo
goraco polecam czosnek i cebule, ktora powinen jest, bo poprawia odpornoac
(przerobilam na sobie te ciagle zaziebienia i choroby- u mnie bylo to gardlo i
oskrzela, pluca nie).warto sprawdzic czy ma wyleczone zeby... to ze ciagle
choruje swiadczy o obnizonej odpornosci a takze jest mozliwe ze ma gdeizs
indziej jakies ognisko infekcji, np. zeby ma niewyleczone.proponuje zrobic
wymaz z gardla ale nie bezposrednio po antybitykach i zobaczyc co wyrosnie z
wymazu i podac antybiotyk celowany.
Powodzenia.pa

3. Data: 2003-03-06 11:21:20

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pg" <
> [...]
> wraz z pokwitaniem, ale chłop mimo 14 lat ma już 181 cm, mówi basem a
> zapalenia oskrzeli wciąż powracają. Wdzięczny będę za sugesie odnośnie

Witam!
Przyzwoity lekarz, zrobił spirometrię,wiec prawdopodobnie jesteście pod
dobrą opieką. Poza działaniami lekarskimi proponuję 1-2miesięczną kurację z
wzbogaconych preparatów żeń-szeń (gin-seng)- mnóstwo na rynku. Troche
kosztują ale warto. Dobre doświadczenia mam też z Jeżówką pospolitą
(Echinacea). W lecie można powtórzyć testy alergiczne. Jeśli wyniknie astma
:-((( brać leki bez szemrania - małe dawki sterydów na stałe a w razie
napadu duszności B2mimetyki wziewnie. Odpukać - tfu tfu tfu.
a może taerapia zimnem? morsy ponoć nie chorują na takie oddechowe
bylezakażenia... Jednym słowem UODPORNIĆ
pozdr

4. Data: 2003-03-07 00:28:49

Temat: Odp: Częste zapalenia oskrzeli
Od: "jaba" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pg <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b45vmg$hc8$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> wraz z pokwitaniem, ale chłop mimo 14 lat ma już 181 cm, mówi basem a
> zapalenia oskrzeli wciąż powracają. Wdzięczny będę za sugesie odnośnie

Ja bym sie przyjrzal tym migdalkom u dobrego laryngologa.
:
Mialem to samo, po wycieciu choroby zniknely.
Ale za pozno!
Powiklania reumatoidalne sa oplakane.
:
Zdrowia zycze!