"gul" w gardle

1. Data: 2003-03-05 23:26:50

Temat: "gul" w gardle
Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktos moze wyjasnic, badz przeslac jakiekolwiek linki
/ artykuly / teksty wyjasniajace w "medyczny" sposob czym
spowodowane jest uczucie "gula" w gardle, wystepujace
szczegolnie u nerwicowcow. Chodzi mi o jak najwiecej
szczegolow - jakie miesnie sie napinaja i jak wiele maja one
wspolnego z doplywem powietrza do pluc :) Jak bardzo
moga sie napiac i co sie z tym moze negatywnego wiazac.
Dzieki.
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

2. Data: 2003-03-06 07:31:52

Temat: Re: "gul" w gardle
Od: "Grażyna" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wspolnego z doplywem powietrza do pluc :) Jak bardzo
> moga sie napiac i co sie z tym moze negatywnego wiazac.

Też mnie to interesuje, ponieważ mam ten problem od kilkunastu lat i nikt
nie może mi pomóc, lekarze mowią że to na tle nerwowym i na tym się kończy.

Pozdrawiam
Grażyna

3. Data: 2003-03-06 11:09:45

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeprraszam bardzo, ale co za różnica które dokładnie mięśnie wam sie
napinają? Nie da sie tego leczyć ani operacyjnie ani farmakologicznie (w
sensie zwiotczania mięśni). Jedynie psychoterapia, ew. łagodne (lub
silniejsze) leki pschotropowe. Najlepiej Poradnia Leczenia Nerwic, we
Wrocłąwiu jest na ul. Gdańskiej. A tak poza tym to 'gula w gardle' występuje
też w innych chorobach czy zaburzeniach. Nie powiem w jakich, bo jak
jesteście nerwicowi to bedziecie myśleć, że macie już te choroby.:-))
pozdrawiam serdecznie i apeluje: nie dociekajcie sedna bo to nie potrzebne,
lepiej sie zająć swoim zdrowiem i zaufać specjalistom. Mam nadzieje, że nikt
nie poczuł sie urażony.
pozdr :-))

4. Data: 2003-03-06 12:17:44

Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Przeprraszam bardzo, ale co za różnica które dokładnie mięśnie wam sie
> napinają?

Ogromna - wiedzac, co dokladnie moze sie stac z Twoim cialem nie
odczuwasz juz takiego leku. Domyslam sie, ze nie cierpisz na te
dolegliwosc wiec baaaaaaaaaardzo trudno bedzie Ci to zrozumiec :)
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

5. Data: 2003-03-06 17:49:04

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> pozdr.
>
> --
> Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

Rzeczywiście, nie cierpię, ale trudno bedzie Ci znależć lekarza z nerwicą
:-))
Nie sądzę by ktoś zbadał kiedykolwiek KTÓRE to mięśnie ale z opisów
pacjentów wnioskowałabym, że to zwieracz górny przełyku. Taka 'gula' nie
utrudnia oddychania, czuje sie ją gdzieś na wysokości 'jabłka Adama'. Tak?

Częste zapalenia oskrzeli
"bezpłatna" służba zdrowia
glodowka zerowa
Uczulenie na udach?