Astma ???

1. Data: 2003-03-06 10:10:08

Temat: Astma ???
Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani !
Od 3-4 miesiecy meczy mnie suchy kaszel. Od dziecka jestem alergikiem (skaza
bialkowa, potem katar sienny). A
wczoraj Pani Doktor, po obejrzeniu RTG (bez zmian), zawyrokowala "ASTMA" !!!,
zapisujac przy tym siekies leki
wziewne !!! Ja nie chce !!! Ja mam dopiero 25 lat !! Nie trzebaby tego najpierw
jakos zdiagnozowac ??? Sam RTG pluc
wystarczy aby mnie skazac na leki do konca zycia ?????

nie wezme ani jednej dawki, zanim nie zapoznam sie z Wasza opinia

pozdr.nann

2. Data: 2003-03-06 10:46:21

Temat: Re: Astma ???
Od: "Evian" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"nann" <n...@w...pl> wrote in message
> [...]
> wystarczy aby mnie skazac na leki do konca zycia ?????
>
> nie wezme ani jednej dawki, zanim nie zapoznam sie z Wasza opinia
widzę dużą desperację ;-).

Nie jestem lekarzem i nie wiem jak diagnozowac astmę ale może idz do
pulmonologa - specjalisty od takich chorób.
Moja mama ma astmę i ZCTW to astma jest związana z dusznościami, którym
towarzyszy kaszel.
BTW Sama mialam podobną sytuację tzn ok 3 mies meczył mnie wstrętny kaszel
który nasilał się nocą i był tak uciążliwy ze prowadzil do duszności. Beż
żadnych stanów zapalnych i przeziebien. Leczyło mnie na niego chyba ze 4
lekarzy po kolei, każdy innymi lekami i kazdy bezskutecznie. Juz sie
przerazilam ze tez mam astme.
W koncu trafilam do naszej (od tamtej pory) lekarki rodzinnej i ona mi
pomogła.
W moim przypadku podłoże bylo lekko alergiczne. Akurat zmieniliśmy
mieszkanie na nowe- nowe tynki, meble, kleje itp.
Moze kupiles cos owego do domu?
Gosia

3. Data: 2003-03-06 11:00:10

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możnaby zrobić SPIROMETRIE przed postawieniem ostatecznego rozpoznania. Na
astmę chorują też dużo młodsi od ciebie! :-((
Jaki dostałeś leki?
pozdr

"gul" w gardle
Częste zapalenia oskrzeli