Częstotliwość mycia włosów przy łupieżu

1. Data: 2006-12-26 10:36:56

Temat: Częstotliwość mycia włosów przy łupieżu
Od: <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam łupież tłusty i niedawno słyszałem, że przy tym typie łupieżu należy myć
głowę co 4 dni, ponieważ częstsze mycie powoduje zwiększone wydzielanie potu
i łojotok. Zastanawiam się ile w tym prawdy i faktycznie co ile dni powinno
się myć głowę przy tego typu dolegliwości.

2. Data: 2006-12-26 16:00:40

Temat: Re: Częstotliwość mycia włosów przy łupieżu
Od: plonk <p...@p...plonk> szukaj wiadomości tego autora

On 2006-12-26, <d...@n...pl> <d...@n...pl> wrote:
> [...]
> i łojotok. Zastanawiam się ile w tym prawdy i faktycznie co ile dni powinno
> się myć głowę przy tego typu dolegliwości.

masz racje ja myje ras na miesiaonc i mi sie niepocom

3. Data: 2006-12-26 21:49:47

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

d...@n...pl napisał(a):
> Mam łupież tłusty i niedawno słyszałem, że przy tym typie łupieżu należy myć
> głowę co 4 dni, ponieważ częstsze mycie powoduje zwiększone wydzielanie potu
> i łojotok.
E tam. Kup w aptece szampon Stieprox, stosuj 1 raz na tydzień. Po 1-2
użyciach łupieżu zero, a włoski można myć choćby 3 razy
dziennie, a niech sie pocą i przetłuszczają, ich sprawa :-)

4. Data: 2006-12-26 22:21:20

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Kup w aptece szampon Stieprox
na Stieprox będą chcieli receptę.
wersja bez recepty (o nieco niższym stężeniu) nazywa się Sebiprox

5. Data: 2006-12-27 14:56:25

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

justy napisał(a):
> na Stieprox będą chcieli receptę.
Co Ty? A ja kupuję bez recepty - w niejednej już aptece. Tylko bardzo
miło się uśmiecham przy tym - skutkuje. Ten szampon troszku
kosztuje, więc po prostu oni CHCĄ go sprzedać, a gdy chcące są
obie strony, to przeszkód nie ma żadnych :-)
Co do ceny - chyba ostatnio ok. 50 zł, ale jest baaaardzo wydajny: na
moje dłuuugie włosy wystarcza na... ho ho! Uzywam na 1 raz może
niecałą 1 łyżeczkę - punktowo na skórę głowy w kilku miejscach,
pierwsze mydlenie robię zwykłym szamponem.

Dom Spokojnej Starości
poranne bole plecow
wrastajacy wlos
chronienie sie przed przeziebieniem/grypa
laserem w oko