Czosne co zrobić

11. Data: 2015-03-12 14:28:50

Temat: Re: Czosne co zrobić
Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-10 o 21:46, Kris pisze:
> Mam dość duży zapas czosnku, polskiego Harnasia i raczej "tradycyjnie" go do lata
nie przejem.
> Co można z tego zrobic, zamarynować czy na jakąś inna przekąske przerobić?
> Co radzicie?

Marynowany jest super, właśnie opierdzielam kolejny słoik. Ale
marynowany, nie w occie. Druga receptura jaką żona robi, to czosnek +
miód + sok z cytryny, proporcje znajdziesz w sieci. Stosujemy od lat,
skuteczny zimą i nie tylko, nie potrzeba się szczepić (...ale to po
cichu, bo się zacznie).

12. Data: 2015-03-12 15:19:19

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał(a):

> Szczególnie takich od bezkrytycznego przeklejania głupot
>z przypadkowych blogów

rozumiem chec zablysniecia ale tym razem strzal kula w plot

13. Data: 2015-03-12 15:47:34

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesmiewca pisze:

> rozumiem chec zablysniecia ale tym razem strzal kula w plot

E tam, nie wierzę. W rozumienie nie wierzę, zupełnie go nie widać.

--
Jarek

14. Data: 2015-03-12 16:12:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Mar 2015 15:19:19 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> rozumiem chec zablysniecia ale tym razem strzal kula w plot

Pan Soko-Oł wciąż i wciąż usilnie usiłuje czymś błysnąć, ale wciąż mu nie
wychodzi tak, jak by chciał. Generalnie mam wrażenie, że to jakaś żeńska
odmiana Soko-Oła jest, bo czuję w jego wystąpieniach swoiście tragiczną
determinację w podążaniu moim śladem pod każdym możliwym pretekstem...
--

Ikselka
pewni siebie.

15. Data: 2015-03-12 16:47:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-12 o 14:28, adam pisze:

> Marynowany jest super, właśnie opierdzielam kolejny słoik. Ale
> marynowany, nie w occie.

Tak z ciekawości - na czym polega marynowanie bez octu?

Ewa

16. Data: 2015-03-12 18:54:25

Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie przejem.
> Co można z tego zrobic, zamarynować czy na jakąś inna przekąske przerobić?

http://smaker.pl/film-czosnek-marynowany-w-winie,126
1.html

17. Data: 2015-03-12 22:00:54

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> Słoik z zakrętką, całkiem jeszcze dobry i mało używany, można znaleźć
> w każdym domu (tak jak starą szpulkę od nici i niepotrzebną szprychę
> rowerową). Z nieużywanym hektarem może nie być równie łatwo.

Litości... :)

18. Data: 2015-03-12 22:05:52

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-11 o 14:17, Ikselka pisze:

> http://www.kardiochirurgia.cm-uj.krakow.pl/sons/nale
wka.html

> [...]
> Stosować wg następującego schematu:
> DZIEŃ Śniadanie Obiad Kolacja
> 1 1 kropla 2 krople 3 krople
> 2 4 5 6
> 3 7 8 9
> 4 10 11 12
> 5 13 14 15
> 6 16 17 18
> 7 19 20 21
> 8 22 23 24
> 9 25 25 25
> 10 25 25 25
>
> Potem należy przyjmować po 25 kropli 3 razy dziennie dopóki nalewka się nie
> skończy. Dodatkowo zaleca się picie 50 ml. kefiru lub jogurtu"

U mnie by to nie postało dłużej jak 2 dni.
Nie ze względu na czosnek :)

Pozdrawiam,
MW

19. Data: 2015-03-12 22:12:32

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-12 o 16:12, Ikselka pisze:

> [...]
> odmiana Soko-Oła jest, bo czuję w jego wystąpieniach swoiście tragiczną
> determinację w podążaniu moim śladem pod każdym możliwym pretekstem...

Ja tam słyszałem, że destylację wymyślono w okolicach czwartego wieku
naszej ery. Ale może to tylko pogłoski...

Pozdrawiam,
MW

20. Data: 2015-03-13 00:53:07

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Tak z ciekawości - na czym polega marynowanie bez octu?

Czujna widzę jesteś - też mnie to zaciekawiło!

Pompa głębinowa
sok zasładzany czy nie?
STOP "polskim obozom koncentracyjnym"!
Ogniwa solarne