Czy Agatka znowu wydudzi Dudę?

1. Data: 2018-02-05 21:16:35

Temat: Czy Agatka znowu wydudzi Dudę?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ciekaw jestem bardzo czy Prezydent Andrzej Duda ulegnie swojej małżonce,
a właściwie jej hymenowi, i zawetuje ustawę o IPN?. Agatka to element V
kolumny izraelsko-germańskiej w Polsce

A może wreszcie PAD stanie na wysokości powierzonego mu przez Polaków
zadania i przełamie tę hegemonię germańsko-żydowską oraz przełamie
terror stosowany przez te nacje w stosunku do Polski, i umożliwi
wreszcie Polakom powstanie z kolan. Z pozycji stojącej łatwiej się
negocjuje - nawet ustępstwa, o ile na takie ci międzynarodowi gangsterzy
zasługują, gdyż stojąc można kogoś uszanować. Leżącego płaza można
bowiem tylko jeszcze bardziej skopać.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

2. Data: 2018-02-05 22:30:58

Temat: Re: Czy Agatka znowu wydudzi Dudę?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.02.2018 o 21:16, LeoTar Gnostyk pisze:
> Ciekaw jestem bardzo czy Prezydent Andrzej Duda ulegnie swojej małżonce,
> a właściwie jej hymenowi

Sądzisz, że jeszcze nie skonsumował?

Ewa

3. Data: 2018-02-05 23:44:04

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.02.2018 o 22:30, FEniks pisze:

> Sądzisz, że jeszcze nie skonsumował?

Konsumować to pewnie próbował ale nigdy nie było mu dane skonsumować do
końca. Podpuszczony i zablokowany przed samym szczytem by nie zobaczył
pejzażu po osiągnięciu szczytu.

4. Data: 2018-02-06 00:35:32

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> umożliwi
wreszcie Polakom powstanie z kolan.

Polacy sami powstali z kolan zanim Duda został prezydentem.
Wyczuli, że im coś zagraża jako narodowi - dlatego wybrali PiS.

Instynkt łączenia się w obliczu zagrożenia zawsze działa - i tak się stało i tym
razem. Duda jest tu tylko katalizatorem wzmacniającym siłę tej ogolnonarodowej
reakcji.
A będzie coraz mocniejsza. PiS odnosi kolejne sukcesy - i mu słupki jeszcze bardziej
urosną. Niemcy i Żydzi już spuścili z tonu wobec zdecydowanej reakcji rządu PiS na
oszczerstwa.

5. Data: 2018-02-06 00:38:05

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

https://www.google.pl/amp/s/wiadomosci.onet.pl/swiat
/mosze-arens-obwinianie-polski-o-holokaust-jest-nieu
zasadnione/n209dsq.amp

9571,szef-dyplomacji-niemiec-broni-polski-i-podkresl
a-niemiecka-odpowiedzialnosc.html

6. Data: 2018-02-06 00:48:23

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.02.2018 o 00:35, i...@g...pl pisze:

> [...]
> odnosi kolejne sukcesy - i mu słupki jeszcze bardziej urosną. Niemcy
> i Żydzi już spuścili z tonu wobec zdecydowanej reakcji rządu PiS na

Dla tych nacji nawet podpisy pod międzynarodowymi umowami maja małe
znaczenie a co dopiero słowa, które można wyrzucić na wiatr. Dlatego
oprócz tworzenia twardych faktów, jak chociażby ustawa o IPN cały czas
musimy się mieć na baczności i nie wolno odpuścić żadnej szansy dopóty,
dopóki nie dokona się w nich przełom mentalny podobny do tego jaki
dokonuje się w tej chwili w Polsce. Bo zagrożenie minie dopiero wtedy
gdy zniknie u nich wola dominacji i zaczną Polaków traktować po
partnersku a nie jak frajerów do wykorzystywania.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

7. Data: 2018-02-06 00:58:32

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.02.2018 o 00:48, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> dopiero wtedy gdy zniknie u nich wola dominacji i zaczną Polaków
> traktować po partnersku a nie jak frajerów do wykorzystywania.

Masz tutaj jeszcze z pl.soc.polityka:

"Ustawa o IPN. Napisał jotemon

Każdej wzmiance o Holokauście powinien towarzyszyć taki tekst:

Talmud to zbiór komentarzy rabinów do Tory, świętej księgi judaizmu.
Talmud nie jest uważany za księgę świętą, ale jeżeli jest sprzeczność
między Torą a Talmudem, to rację ma Talmud - tak twierdzą rabini. W
Talmudzie zostało napisane, że 10 przykazań obowiązuje tylko Żyda w
stosunku do Żyda. Nie dotyczy w stosunku do gojów (nieŻydzi to goje
czyli bydło). Goja można zabić jak psa, można go okłamać, jeżeli Żyd
zabiera coś gojowi, to nie jest to kradzież, w stosunku do goja
dopuszczalna jest lichwa. W ten sposób został sformułowany ,,ANTYGOIZM",
który zaowocował w sposób naturalny pojawieniem się z czasem antysemityzmu.

W czasie Holokaustu Bóg pozwolił doświadczyć Żydom wszystkiego tego co
przygotowali w Talmudzie gojom z nadzieją, że zdecydują się wyrwać i
zniszczyć parę kartek z Talmudu. Niestety tak się nie stało o czym
świadczy sytuacja na Bliskim Wschodzie. A kropkę nad ,,i" postawił były
premier Izraela Menachem Begin, mówiąc:

"Nasza rasa (mówiąc o Żydach) jest Rasą Panów. Jesteśmy świętymi
bogami na tej planecie. Różnimy się od niższych ras ponieważ wywodzą się
one od insektów. Faktycznie porównując je do naszej rasy, inne rasy to
bestie i zwierzęta, owce w najlepszym przypadku. Inne rasy są uważane
jako ludzkie odchody. Naszym przeznaczeniem jest rządzenie ponad
niższymi rasami. Nasze ziemskie królestwo będzie rządzone poprzez
naszych liderów za pomocą rózgi żelaznej. Masy będą lizać nasze stopy i
służyć nam jako nasi niewolnicy."

Menachem Begin, premier Izraela, laureat Pokojowej Nagrody Nobla, w
przemówieniu w Knesecie, cyt. Amnon Kapeliouk, Begin and the Beasts
(Begin i bydło), New Statesman, 25.06.1982

Carter, Jimmy. Keeping Faith. Memoirs of a President. New York: Bantam,
1982. (Pamiętniki Prezydenta Cartera)

Kiedyś przy okazji prezentacji tego tekstu zarzucono mi niski poziom
moralny antysemity. Wziąłem to na klatę i zapytałem co można powiedzieć
o poziomie moralnym pana premiera - cisza.

Żeby nie było wątpliwości, nie jestem antysemitą, jestem allosemitą.
Uważam Żydów za naród wyjątkowy, podziwiam ich ponadprzeciętny potencjał
intelektualny (0,2% populacji Świata i 32% laureatów nagrody Nobla),
dziękuję im za wkład jaki wnieśli w rozwój naszej cywilizacji i przy
każdej okazji wytykam im ich haniebny model etyczny.

jotemon"

Brawo jotemon

8. Data: 2018-02-06 06:31:53

Od: Komuniści i złodzieje! - (c) J. Brudziński - PiS <c...@t...kod> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości
> Ciekaw jestem bardzo czy Prezydent Andrzej Duda ulegnie swojej małżonce,
> a właściwie jej hymenowi, i zawetuje ustawę o IPN?. Agatka to element V
> kolumny izraelsko-germańskiej w Polsce

Twoje wątpliwości i wewnętrzne rozdarcie może rozwiać jedynie Nowogrodzka.
Co sądzisz o: https://tinyurl.com/pe3bznr ?.

CL

9. Data: 2018-02-06 10:37:51

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Dla tych nacji nawet podpisy pod międzynarodowymi umowami maja małe
> znaczenie a co dopiero słowa, które można wyrzucić na wiatr.

To jest oczywiste - historia już wielokrotnie to pokazała.

> Dlatego
> oprócz tworzenia twardych faktów, jak chociażby ustawa o IPN cały czas
> musimy się mieć na baczności i nie wolno odpuścić żadnej szansy

Jest oczywiste, że nie wolno odpuścić ani na chwilę i nie wolno pozwolić na uśpienie
naszej czujności dzisiejszymi oświadczeniami Niemców i Zydów. To tylko mydlenie oczu.
Wystarczy następne kilka lat takich służalczych rządów jak było za PO i znowu zaczną
nas szkalować.

> dopóty,
> dopóki nie dokona się w nich przełom mentalny podobny

Na to nikt realnie myślący nie powinien nawet liczyć. Niemcy i Żydzi swojej
mentalności nie zmienią. Tzn co do Niemców to jest tylko taka możliwość, że na gorszą
- tzn. kiedy im w ich własnym państwie realnie zagrożą muzułmanie - wtedy albo Niemcy
jako naród znikną, albo, co wg mnie bardzo prawdopodobne, starymi sprawdzonymi
metodami i ,,technologiami" się ,,oczyszczą" - jak to już zrobili skutecznie z
Żydami, zresztą w porozumieniu z rządami wielu państw Zachodu, które skwapliwie
wyłapanych u siebie Żydów podsyłały ,,racjonalizatorskim" Niemcom so ,,utylizacji".
:-\\\

> do tego jaki
> dokonuje się w tej chwili w Polsce.

A owszem, dokonuje się bardzo ważna mentalna przemiana - Polacy podnieśli wreszcie
głowy!

> Bo zagrożenie minie dopiero wtedy
> gdy zniknie u nich wola dominacji i zaczną Polaków traktować po
> partnersku a nie jak frajerów do wykorzystywania.

Wola dominacji nigdy nie zniknie. Z tej świadomości powstała polska baśń o śpiących
rycerzach.
Którzy teraz, w obliczu REALNEGO zagrożenia. w Polakach się obudzili - zaczynając od
wyboru PiS.

10. Data: 2018-02-07 06:26:42

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.02.2018 o 10:37, i...@g...pl pisze:

> To jest oczywiste - historia już wielokrotnie to pokazała.

Ale historia jest od tego by ją zmieniać wykorzystując w tym celu wiedzę
nabytą w przeszłości. Nie wiem jak Ty, ale ja wierzę w ludzką wolę
dokonywania zmian. Jednak dokonywanie zmian jest możliwe tylko wtedy gdy
wskaże się dokładnie przyczynę zła, które dokonało się w przeszłości i
gdy stanie sie to wspólną prawdą oponentów.

> [...]
> Niemców i Żydów. To tylko mydlenie oczu. Wystarczy następne kilka
> lat takich służalczych rządów jak było za PO i znowu zaczną nas

Ale nie można się zamknąć na dialog, a już szczególnie wtedy, gdy wiemy
o mechanizmach przemocy więcej od nich. Tą wiedza trzeba się z nimi
podzielić by mogli ja przetrawić w kontekście własnych doświadczeń
historycznych i zaakceptować lub odrzucić ale wyjaśniwszy nam dokładnie
dlaczego jej nie akceptują. Jeżeli jesteśmy pewni, że nasza wiedza jest
wiedzą prawdziwą to musimy dołożyć wszelkich starań aby stała się ona
wiedzą powszechną i wspólną wartością. I gdy zostanie zaakceptowana to
wówczas zniknie i problem złowieszczej przeszłości. Głęboko wierzę w to,
że zarówno Żydzi jak i Niemcy, ale nie tylko, są na tyle bystrymi
narodami, że są w stanie zrezygnować ze swojej dominacji w imię
wspólnego dobra. I że pozowanie na niepokonanych dominantów to tylko
poza wynikająca z braku poczucia własnej wartości mająca osłonić ic
moralną. Wystarczy im tylko wskazać PRZYCZYNĘ.

> [...]
> Żydami, zresztą w porozumieniu z rządami wielu państw Zachodu, które
> skwapliwie wyłapanych u siebie Żydów podsyłały ,,racjonalizatorskim"

Skoro poznaliśmy prawdę ostateczną o mechanizmach, które generują
przemoc oraz jesteśmy w posiadaniu wiedzy o antidotum na patologię to
dlaczego nie pokusić by się i nie wykorzystać trudnej sytuacji
wewnętrznej Niemiec, wynikającą z nadmiaru wrogiego ciała obcego, do
zaproszenia ich do rozmów podobnych jak z Żydami. W końcu są to ludzie
myślący tyle tylko, że do tej pory nie weszli na właściwą ścieżkę
rozwojową. A następnie wykorzystać fakt istnienia ciała obcego w
organizmie Niemiec by za jego pośrednictwem rozpocząć z islamem dialog o
prawdzie ostatecznej podobnie jak rozpoczynamy rozmowę z Żydami. W końcu
cierpią oni na ten sam syndrom: syndrom braku poczucia własnej wartości
i chcą sie od niego uwolnić podbijając inne nacje.

> A owszem, dokonuje się bardzo ważna mentalna przemiana - Polacy
> podnieśli wreszcie głowy!

Podniesienie głów to jest tylko symptom zmian głębszych. To przejaw
pewności tego, że staliśmy się wiodącą nacją przewodniczącą całej
ludzkości na drodze ku prawdziwemu i ostatecznemu wyzwoleniu się od
odwiecznego zła i wszelkiej patologii.

> Wola dominacji nigdy nie zniknie.

Powinnaś dodać, że jest to TWOJA opinia. Opinia kobiety, która mimo tylu
prób wyjaśnienia jej, że rozsiewa zło oraz DLACZEGO rozsiewa to zło,
nadal trwa wystraszona na swojej pozycji, że tylko ona i tylko dzięki
niej, i ze bez niej się nic nie obędzie. Pomyśl, że Twoje córki mogą Cię
zastąpić i być może - pod wpływem presji zewnętrznej, ot chociażby
islamistów - ze strachu o swój los zrezygnują z tej Twojej
nieprzejednanej postawy co do sposobu rozwiązania kryzysu relacji między
kobietą i mężczyzną.

> Z tej świadomości powstała polska baśń o śpiących rycerzach. Którzy
> teraz, w obliczu REALNEGO zagrożenia. w Polakach się obudzili -
> zaczynając od wyboru PiS.

Nie wystarczy przebudzenie mężczyzn - przemiana świadomości musi się
również dokonać w kobiecie.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

Psychoanaliza narodu żydowskiego i nie tylko.
Ustawa o IPN jest słuszna!
Tato?!
Moja metoda badania/działania.
Z mądrości Wschodu