Czy Rosja wygra?

1. Data: 2022-09-30 09:54:41

Temat: Czy Rosja wygra?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, tak, bo zrobi to każdym kosztem (cokolwiek ten ,,każdy koszt"
miałby znaczyć, znaczy też broń nuklearną) - gdyż sytuacja, kiedy Stalin
ogłosił w Rosji zwycięstwo po faktycznej klęsce w Finlandii, wysyłając
wszystkich ocalałych radzieckich żołnierzy wprost z pola walki na śmierć do
łagrów, dziś jest nie do powtórzenia ze względu na istniejące technologie
informacyjne choćby...
?

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

2. Data: 2022-09-30 18:18:14

Temat: Re: Czy Rosja wygra?
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.09.2022 o 09:54, XL pisze:
> [...]
> łagrów, dziś jest nie do powtórzenia ze względu na istniejące technologie

Wygra tylko wtedy gdy całkowicie odetnie się od USA i ich satelity -
zachodniej Europy.  To nie są partnerzy a zadeklarowani wrogowie, nigdy
nie przestaną knuć, oczerniać, dyskryminować przed opinia publiczną i
próbować kąsać.

3. Data: 2022-09-30 21:34:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> zachodniej Europy.  To nie są partnerzy a zadeklarowani wrogowie, nigdy
> nie przestaną knuć, oczerniać, dyskryminować przed opinia publiczną i

Pomyśl, o czym piszę - piszę o ZAGŁADZIE UKRAINY ?

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

4. Data: 2022-10-01 14:20:10

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.09.2022 o 21:34, XL pisze:

> Pomyśl, o czym piszę - piszę o ZAGŁADZIE UKRAINY ?

..Wynikającą z czego? A tytuł i pytanie dotyczyło Rosji.

5. Data: 2022-10-01 22:38:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> ..Wynikającą z czego? A tytuł i pytanie dotyczyło Rosji.

I jej wojny - z kim? A raczej jej napaści - na kogo? ?

--
,,Słowo rozkazu porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, zw
zbioru Uczniowie z Sais.

6. Data: 2022-10-03 00:01:48

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-09-30 o 09:54, XL pisze:
> [...]
> łagrów, dziś jest nie do powtórzenia ze względu na istniejące technologie

Nie ma szans, putin wdupi i będzie kwiczeć :) W analogi do pokera,
stracił dużo żetonów, ale to co ma pozwala mu zrobić 2 okrążenia - co
oznacza że gdy nadarzy się okazja i karty będą nawet słabe ale grywalne
musi wejść za wszytko. Problem w tym, że stracił poważanie (nie chodzi o
moralność, tylko ocenę jego siły) u pozostałych graczy na stole. Gdy
tylko wsunie all-in wszyscy go sprawdzą (niemiec i francji nie liczę bo
oni nie są kimś), a w tej sytuacji "siła złego na jednego".

PD

7. Data: 2022-10-04 09:31:51

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.10.2022 o 22:38, XL pisze:

> I jej wojny - z kim? A raczej jej napaści - na kogo? ?

Była rewolta na skutek której Ukraina się podzieliła, były w tej kwestii
porozumienia, kto je notorycznie łamał przez wiele lat, kto planował
udostępnić swoje terytorium krajowi który od dłuższego czasu prowadzi
wojnę z Rosją? Chcesz ot tak sobie pozbawić Rosję prawa do obrony?
Przecie to żadna tajemnica, Putin prosił tylko o gwarancje
bezpieczeństwa dla kraju. Wg mnie jankeskie gwarancji i tak są g*o warte
bo jeszcze im się nie zdarzyło ich dotrzymać, ale jakiś argument
moglibyście mieć, że chciał gwarancji to je dostał. ale nic takiego nie
nastąpiło.  I bez ogródek, doczekam się odpowiedzi, bo już parę razy o
to pytałem -  wobec powyższego co robisz Ty na miejscu Putina?

Kłamstwo!?
Jak reagować na uliczne molestowanie. WAŻNE!
dissenter browser test
Elektryki to truciciele!
Najważniejsza obietnica wyborcza PiS.