Jak reagować na uliczne molestowanie. WAŻNE!

1. Data: 2022-09-14 22:20:05

Temat: Jak reagować na uliczne molestowanie. WAŻNE!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BARDZO WAŻNA INICJATYWA - metoda 5D uczy
reagowania na obserwowane sytuacje albo też na osobiste doświadczenia:

https://noizz.pl/lifestyle/molestowanie-w-miejscach-
publicznych-w-polsce-metoda-5d-nauczy-cie-reagowac/v
n3bsd5

Jest to akcja m. in. L'oreal i kilku innych znanych marek - szkolą ludzi,
jak reagowac na uliczne molestowanie (będąc jego ofiarą lub świadkiem).

Na poniższej stronie tego programu można przetrenować metodę 5D on line
wybór reakcji, albo wręcz się zapisac na szkolenie:
https://www.standup-international.com/pl/pl/training
/landing

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

2. Data: 2022-09-15 12:49:21

Temat: Re: Jak reagować na uliczne molestowanie. WAŻNE!
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.09.2022 o 22:20, XL pisze:
> [...]
>
> Na poniższej stronie tego programu można przetrenować metodę 5D on line
> wybór reakcji, albo wręcz się zapisac na szkolenie:

A tak konkretnie to na czym polega to molestowanie na ulicy? Mam szansę
na wygraną w sądzie gdy pozwę jakąś zgrabną blondynkę za zbyt krótką
spódniczkę?

3. Data: 2022-09-29 23:44:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
>>

> A tak konkretnie to na czym polega to molestowanie na ulicy? Mam szansę
> na wygraną w sądzie gdy pozwę jakąś zgrabną blondynkę za zbyt krótką

A na jaką instancję się powołasz w kwestii kryteriów mówiących, kiedy
spódniczkę należy uznać za ZBYT krótką? Bo jeśli tylko na swojego
widzimisia, no to raczej nie startuj do sądu ?

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

4. Data: 2022-10-01 14:19:41

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.09.2022 o 23:44, XL pisze:

> [...]
> spódniczkę należy uznać za ZBYT krótką? Bo jeśli tylko na swojego
> widzimisia, no to raczej nie startuj do sądu ?

Właśnie zapytałem na czym polega to uliczne molestowanie?  Do polskich
sądów to tak naprawdę nie ma po co startować w wielu sprawach. Jakość
prawa woła o pomstę. Przykład - "politykowi wolno kłamać i oszukiwać
ludzi", ale na publiczne nazwanie go kłamcą, sprzedawczykiem czy
oszustem już jest paragraf.

5. Data: 2022-10-01 22:39:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> prawa woła o pomstę. Przykład - "politykowi wolno kłamać i oszukiwać
> ludzi", ale na publiczne nazwanie go kłamcą, sprzedawczykiem czy

Bo polityk zwykle ma jebunitet.

--
,,Słowo rozkazu porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, zw
zbioru Uczniowie z Sais.

6. Data: 2022-10-02 14:19:13

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Jest to akcja m. in. L'oreal i kilku innych znanych marek - szkolą ludzi,
> jak reagowac na uliczne molestowanie (będąc jego ofiarą lub świadkiem).

Dobre molestowanko nie jest złe.
https://m.demotywatory.pl/5157990

7. Data: 2022-10-04 09:30:15

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.10.2022 o 22:39, XL pisze:

> Bo polityk zwykle ma jebunitet.

I to jest chore, może mieć prawo oszukiwać,  zdradzać wyborców spokojnie
kraść w imieniu prawa, ale nic nie powinno go chronić przed publicznym
osadem tego co robi i czym jest.

dissenter browser test
Elektryki to truciciele!
Najważniejsza obietnica wyborcza PiS.