Czy dieta Kwaśniewskiego?

11. Data: 2007-08-19 04:46:13

Temat: Re: Czy dieta Kwaśniewskiego?
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

AndrzejB. napisal:

> Przecież taki sam zawód jak inny i chodzi o kasę.

W koncu kazdy pracuje dla pieniedzy, tyle ze zawod lekarza to wyjatkowo
odpowiedzialny zawod i nie moze lekarz robic z siebie lobuza ktory oszukuje
chorych ludzi proponujac mu stosowanie niebezpiecznych metod terapeutycznych lub
metod diagnostycznych ktore nie sa dokladnie sprawdzone i uznane za miarodajne.

> Izby lekarskie dbają
> tylko o opinię środowiska. Niekiedy pogrożą palcem oszustom i naciągaczom
> jak zauważyłeś z dyplomem i się cieszą jak chodzi tylko o kasę a nie szkodzą
> oni pacjentom, bo by to zaszkodziło opinii środowiska.

Ale dlaczego nie tepi sie w Polsce lekarzy szarlatanow?

> Na uczelniach których mają dyplomy nie nauczyli ich wiedzy którą
> wykorzystują do naciągania ludzi to już inna sprawa chyba że wychodzisz z
> założenia że każdy z dyplomem musi być inteligentnym naukowcem podążającym
> własną niekonwencjonalną ścieżką czyżby sam dyplom na ciebie tak działał,
> podobnie jak na oszukiwanych ludzi, którym pomagają wyświetlane losowo
> obrazki organów z komputera i to że to pan doktor. No ale cuda i święte
> miejsca wyleczyły już tylu więc i nasi lekarze z dyplomami też mogą.

> http://mlodyfizyk.blox.pl/2007/07/Oberon-oszusci-prz
ed-sad.html

Swietny blog zalozyles, wiec jednak nie siedzisz zalozonymi rekami i probujesz
z lobuzami walczyc.

> Bez urazy i z pozdrowieniami A.

Czy mnie oczy myla, czy tez czegos nie rozumiem? Pozdrawiasz i przepraszasz
faceta ktory sam uciekl do kraju gdzie panuje porzadek i prawo, a ktory w Twoim
kraju popiera oszustow i szarlatanow i w ten sposob przyczynia sie do robienia
kloaki z Twojego kraju?

Z byka spadles? Przeciez on tez broni lajdakow opty_ pseudolekarzy, miedzy
ktorymi sa tacy ktorzy uzywaja oberon do diagnozowania (czytaj: robienia w
balona) chorych ludzi.
Ci zle leczeni ludzie, beda wymagali zwiekszonych wydatkow z panstwowego
funduszu zdrowia, na wyciagnieci ich z chorob w ktore przez
oszustow zostana wpedzeni i to ty bedziesz mi.nnymi za to placil, a nie Olus z
Australii, ktory nawet na tej grupie pokazal kim jest i kogo popiera.

Pogon tego drania, a nie pozdrawiaj go i nie przepraszaj, bo on pewnie i jakis
inters z tego ma np. z tandentnymi suplemanetami austarlijskimi ktore wysyla do
Polski, skoro glupa rznie na tej grupie i broni szralatanow wszelkiej masci.

12. Data: 2007-08-19 05:05:24

Od: j...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz napisal:

> [...]
> się medycyną alternatywną czy kontowersyjnymi metodami leczenia.

> Uprawianie kontrowersyjnej medycyny. W wielu krajach świata
> propagowana i uprawiana jest medycyna chińska. Wg mojej własnej
> opinii uprawianie metod kontrowersyjnych czy eksperymentalnych
> albo niepotwierdzonych czy do końca nie sprawdzonych albo
> takich, które nie znajdują się w ogólnych standardach jest
> możliwe na zasadzie eksperymentu medycznego. Zgodnie
> ze standardami prowadzenia takiego ekperymentu - odpowiednie
> doświadczenie badacza, zgoda komisji etyki, świadoma zgoda

Ten czlowiek doskonale wie

13. Data: 2007-08-19 05:48:20

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry, post przez przypadek poszedl....wiec kontynuuje.....

Piotr Kasztelowicz napisal:

> na całym świecie lekarze i to często z tytułami naukowymi zajmują
> się medycyną alternatywną czy kontowersyjnymi metodami leczenia.

hmmm...,powiadasz na calym swiecie......calego swiata nie znam, ale znam
niektore kraje i tak:

* tzw. medycyne naturalna w zasadzie bez problemu uprawia
sie np. Meksyku. Jest tam bardzo kilkanascie klinik gdzie ludzie placa slono, za
zludne nadzieje.
Tam prawie bezkarnie dzialaja kliniki ktore stosuja przerozne niesprawdzone i
kontrowersyjne metody alternatywne.

Lekarze lub naturopaci, wlasciciele tych klinik to czesto milionerzy, ktorych
wyrzucono z niektorych krajow za prowadzenie nietycznych eksperymentow medycznych

W USA tez jest troche klinik gdzie uprawia sie medycyne tzw. integracyjna
(polacznie metod konwencjonalnych z alternatywnymi), ale juz
np. w Kandzie sytuacja wyglad inaczej i tutaj tego typu dzialnosc jest zabroniona.
Leczyc moga tylko lekarze i oni maja lekcewazacy stosunek do tzw. medycyny
nieakademickiej, a tzw. medycyna alternatywna zajmuje sie glownie
edukacja i profilaktyka oraz niektorymi technikami manualnymi i
psychoterapeutycznymi.

Profesjonalisci parajacy sie edukacja i profilaktyka, musza miec ukonczone
wyzsze studia ktore trwaja od 4 do 5 lat (zalezy od szkoly) i sa to studia
prywatne (koszt tych studiow wynosi ok. 9 do 10 tys $- to nie duzo, ale i nie
tak malo, bo ludzie ci nie zarabiaja kokosow w tym zawodzie - bowiem popularnosc
tej medycyny juz powoli spada). Wielu rezygnuje z roznych wzgledow, sa i tacy
ktorzy w ogole zaczynaja te metody kwestionowac, bo widza ich nieskutecznosc.

> Uprawianie kontrowersyjnej medycyny. W wielu krajach świata
> propagowana i uprawiana jest medycyna chińska.

W kraju w ktorym mieszkam z tej medycyny korzystaja najczesciej sami chinczycy:)
Pewna minimalnie lepsza pozycie i popularnosci ma akupunktura. Ale bez
specjalnych rewelacji...

> [...]
> ze standardami prowadzenia takiego ekperymentu - odpowiednie
> doświadczenie badacza, zgoda komisji etyki, świadoma zgoda

Uwazam dokladnie to samo, tylko jeszcze dodam, ze osobiscie gonilbym gdzie
pieprz rosnie szarlatanow i oszustow, ktorzy zeruja jak hieny,
na ludziach chorych.....chociaz wiem, ze jest troche ciekawych i wartosciowych
metod, ktore mozna uznac za alternatywne i warte propagowania.
Zreszta te metody sa opracowane przez naukowcoe, lekarzy i biochemikow oraz
dietetykow najwyzszej klasy.

14. Data: 2007-08-19 06:48:22

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"Jeff" <j...@v...pl> wrote in message

> [...]
> Twoim
> kraju popiera oszustow i szarlatanow i w ten sposob przyczynia sie do

Widzisz Andrzeju, zostałem przez Jeffa zdemaskowany. Muszę Ci sie przyznać,
że rzeczywiście uciekłem z kraju, bo grunt palił mi sie pod nogami. Wraz z
kolegami z kgb, nkwd, bezpieki i całą żydokomuną planowałem zagłade narodu
polskiego. Pierwszym etapem tej zagłady miała być dieta Kwaśniewskiego. Nie
będę pisał o dalszych etapach; są one napewno znane Jeffowi, który przejrzał
mnie na wylot.

> Z byka spadles? Przeciez on tez broni lajdakow opty_ pseudolekarzy, miedzy
> ktorymi sa tacy ktorzy uzywaja oberon do diagnozowania (czytaj: robienia w
> balona) chorych ludzi.

No przyznaj się, czy spadłeś z byka? Zapewne czytałeś moje posty w obronie
tych łajdaków. Wydawało mi się, że nikt się nie połapie w moich
zdradzieckich sztuczkach wyławiania błędów ortograficznych i innych, ale
Jeff przejrzał mnie na wylot.

> [...]
> Olus z
> Australii, ktory nawet na tej grupie pokazal kim jest i kogo popiera.

Jeff odkrył również mój pseudonim pod którym byłem znany jako porucznik
NKWD.

> [...]
> wysyla do
> Polski, skoro glupa rznie na tej grupie i broni szralatanow wszelkiej

Nie pozostaje Ci nic innego, jak tylko mnie pogonić.
Myślałem, że uda mi się prowadzić interes z dalekiej Australii posyłając do
kraju tandetne suplementy australijskie i kontynuować moje dzieło na szkodę
narodu polskiego i zarabiając na tym ciężkie pieniądze ale i tu Jeff mnie
odkrył i zdemaskował. Nie ma już dla mnie miejsca, ale myśłe, że juz
niedługo pociągnę z powodu tylu chorób jakich nabawiłem się na diecie
optymalnej. której sam w końcu padłem ofiarą.

15. Data: 2007-08-19 12:34:02

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

OlekK napisal:

> Jeff przejrzał mnie na wylot.

Twoja podlosc, hipokryzje i judaszowe komentarze dosc latwo przejrzec na wylot,
komus, kto cie dluzej zna i dokladnie obserwuje twoje wypowiedzi.
Andzrzej B. widocznie tego nie zauwazyl do tej pory, co ja i Tomek Wilicki wiemy
bardzo dobrze, bo dluzej i lepiej znamy zwolennikow "optymalnosci".

> Nie pozostaje Ci nic innego, jak tylko mnie pogonić.

Tak, nalezy cie pogonic, bo nie wiadomo kim jestes i jaka jest naprawde
przyczyna tego, ze popierasz destruktywna, amoralna sekte optymalna (niektorzy
twierdza ze satanistyczna)i kazdego szaralatana ktory z ta sekta wspolpracuje
(np A.Janus, K.Michalak. Grigoriewa, Pale itp... itd).

Jakosc ciekawe, ze nie wzruszaja cie zadne informacje o negatywnych skutkach
dzialania tego typu diet na rozwoj centralnego ukladu nerwowego u polskich
dzieci i ich rozwoj fizyczny czy tez doniesienia o pogorszeniu zdrowia u ludzi
ktorzy ta diete stosowali lub o tragicznych zgonach ludzi chorych, ktorych
namowiono do stosowania tej diety (vide chociazby najnowsze watki na tej grupie).

Pozostajesz totalnie obojetny na tego typu informacje i to mnie powaznie zastanawia.

Natomiast z zimna krwia obserwujesz i rowniez milczysz w sytuacjach, kiedy
naganiacze optymalni obrzucaja ludzi blotem, wyzwiskami, oszczerstwami i sam
chetnie sekundujesz w nagonkach, ktore urzadza sobie Krystyna T. m.innymi na
mnie, za to, ze pisze o optymalnych oszustwach i szarlatanach z tymi optymalnymi
zwiazanych.

Chcesz tez temu zaprzeczyc? Przeciez udowodnilem ci kilkukrotnie, ze klamiesz
i krecisz, ochraniasz oszustow bo ci widocznie zalezy na tym aby w Polsce
ewidentni szarlatani i oszusci byli bezkarni.

Tyle ze trudno dociec, dlaczego az tak ci na tym zalezy aby tak w Polsce bylo,
a sam wolisz mieszkac w Australii.

Prosilem cie juz kilkukrotnie, abys napisal na tej grupie jak te sprawy
wygladaja w Australii.
Napiszesz w koncu prawde na ten temat czy nadal bedziesz rznal niekumatego
pseudointeligenta?

Jeff

16. Data: 2007-08-20 20:21:54

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OlekK" <o...@o...au> napisał w wiadomości

> [...]

> że juz niedługo pociągnę z powodu tylu chorób jakich nabawiłem się na
> diecie optymalnej. której sam w końcu padłem ofiarą.

Od lat podziwiam Cię za KULTURĘ wypowiedzi w odpowiedzi na prowokacje
Annyklay... a teraz jeszcze za poczucie humoru... ;)

Krystyna
--
Czesto lepiej zamilczec, bo jeszcze bardziej mozna dac sie poznac:-) Jeff

Nerki?
Problem z palcem u stopy
Serce czy co?
Ubezpieczenie medyczne