Czy ktos wie gdzie mozna kupic taka kamere??

1. Data: 2006-12-06 22:07:30

Temat: Czy ktos wie gdzie mozna kupic taka kamere??
Od: "Michał Kostrzewa" <m . kostrzewa @ usunspacje . wp .pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/y4edg8

W szczegolnosci chodzi mi o funkcje wyszukiwania ruszajacego sie obiektu i
sledzenia go.

2. Data: 2006-12-06 23:16:20

Temat: Re: Czy ktos wie gdzie mozna kupic taka kamere??
Od: "Rafał Rodziewicz" <i...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do zlozenia zapytania do mojego kolegi

s...@n...com.pl

Użytkownik "Michał Kostrzewa" <m . kostrzewa @ usunspacje . wp .pl> napisał
w wiadomości news:el7f57$ppo$1@nemesis.news.tpi.pl...

3. Data: 2006-12-07 00:06:15

Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello Rafał,

Thursday, December 7, 2006, 12:16:20 AM, you wrote:

> Zapraszam do zlozenia zapytania do mojego kolegi
> [... adres e-mail ...]

Mysle, że Twój kolega nie będzie Ci wdzięczny za karmienie jego
adresem spamerskich botów.

[...]

--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl

4. Data: 2006-12-07 18:59:13

Od: "Adam Sikora" <digitalfilter(at)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W szczegolnosci chodzi mi o funkcje wyszukiwania ruszajacego sie obiektu i
> sledzenia go.
Kupujesz dowolna kamerke internetowa z silniczkami obrotowymi. Reszta to juz
sprawa oprogramowania.

5. Data: 2006-12-08 00:13:07

Od: "Michał Trych" <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupujesz dowolna kamerke internetowa z silniczkami obrotowymi. Reszta to
> juz sprawa oprogramowania.

chyba wlasnie to oprogramowanie jest problemem. kamera jak na lince kosztuje
od ok 3tys zl wzwyz, do tego klaw z ktorej ja trzeba zaprogramowac, ale taka
mozna ostatecznie pozyczyc:)

Pozdrawiam,
Michał Trych

501-533-390/gg2200099
Częstochowa
Kursy nurkowania | Systemy Alarmowe
www.m-blue.pl | www.trych.pl
Użytkownik "Adam Sikora" <digitalfilter(at)wp.pl> napisał w wiadomości

Pralko suszarka
Szafka nocna szerokości 20 cm
Re: pralko-suszarka
Gdzie w Wwie?