zapach psów?

1. Data: 2006-12-06 23:44:47

Temat: zapach psów?
Od: Marek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy w mieszkaniu pozostaje zapach psów? Jakieś doświadczenia?

Pzdr

2. Data: 2006-12-07 00:29:43

Temat: Re: zapach psów?
Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał

> Czy w mieszkaniu pozostaje zapach psów?

Tak.

Protz

3. Data: 2006-12-07 00:47:33

Od: "news.gazeta.pl" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy w mieszkaniu pozostaje zapach psów? Jakieś doświadczenia?
Nie, o ile dba sie o nie.

Akulka

4. Data: 2006-12-07 08:39:07

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, o ile dba sie o nie.

Zapach zawsze zostaje tyle, że właściciel się do niego przyzwyczaja

Tomek

5. Data: 2006-12-07 11:18:10

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-07 00:44 +0200, Użytkownik Marek napisał :

> Czy w mieszkaniu pozostaje zapach psów? Jakieś doświadczenia?

To zalezy. Moje suki nie maja takiego psiego zapachu, bo sa
wystarylizowane. Ale jak mialam na "przechowanie" psa, to zapach byl
okropny. Taki "hormonalny". Generalnie psi zapach w mieszkaniu jest, ale
nie jest bardzo ostry. Pytanie tez czy duzy pies czy maly.

--
Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
/SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/

6. Data: 2006-12-07 12:03:56

Od: Marek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardziej chodziło mi o to czy zapach psów, w tej chwili bardzo mocny
może pozostać w meblach, podłogach, ścianach po odświerzeniu mieszkania?

7. Data: 2006-12-07 12:58:41

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może pozostać w meblach, podłogach, ścianach po odświerzeniu mieszkania?

raczej nie.
Często znika wraz z psem. Najbardziej intensywne nośniki tego zapachu to
pies, legowisko psa, dywany/wykładziny i fotele/kanapy na których pies
ewentualnie przebywa.
Dywany, meble i samochód można przeprać maszynowo i zapach znika.
--
Jackare

8. Data: 2006-12-07 15:06:50

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardziej chodziło mi o to czy zapach psów, w tej chwili bardzo mocny może
> pozostać w meblach, podłogach, ścianach po odświerzeniu mieszkania?

Dym papierosowy jest ciężko wytępić, po psie nie będzie czuć.

Tomek

9. Data: 2006-12-07 18:16:58

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Zapach zawsze zostaje tyle, że właściciel się do niego przyzwyczaja

Bajki ;)
To zależy od psa.

10. Data: 2006-12-07 21:15:55

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bajki ;)
> To zależy od psa.

To prawda, psy z bajek nie śmierdzą.

Tomek

Czy ktos wie gdzie mozna kupic taka kamere??
Pralko suszarka
Szafka nocna szerokości 20 cm
Re: pralko-suszarka
Gdzie w Wwie?