Czy mi się wydaje

1. Data: 2017-04-23 12:04:54

Temat: Czy mi się wydaje
Od: "CookieM" <d...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

czy posty Leotara są kasowane.

2. Data: 2017-05-15 03:27:41

Temat: Re: Czy mi się wydaje
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"CookieM" <d...@n...spam> wrote in message news:odhu86$kdn$1@gioia.aioe.org...
> czy posty Leotara są kasowane.

wydaje Ci sie...

3. Data: 2017-05-15 07:04:33

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> "CookieM" <d...@n...spam> wrote in message
> news:odhu86$kdn$1@gioia.aioe.org...

>> czy posty Leotara są kasowane.

> wydaje Ci sie...

Tak, tak teraz wydaje Ci się. :-)

Ale dwa razy skasowano mi zdalnie Windows'a odłączając w rejestrze
klawiaturę komputera. I to mi się nie wydaje.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

4. Data: 2017-05-15 09:43:07

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Tak, tak teraz wydaje Ci się. :-)
>
> Ale dwa razy skasowano mi zdalnie Windows'a odłączając w rejestrze
> klawiaturę komputera. I to mi się nie wydaje.

To akurat łatwo naprawić.

--
Chiron

5. Data: 2017-05-15 09:56:44

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> To akurat łatwo naprawić.

Masz jakieś z tym doświadczenia?
Pytam na przyszłość... :-)

6. Data: 2017-05-15 12:57:07

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Masz jakieś z tym doświadczenia?
> Pytam na przyszłość... :-)

Bardzo duże w usuwaniu różnego rodzaju adwarów. No cóż- masz wpis w
rejestrze o wyłączeniu klawiatury. No ale zawsze jest kilka sposobów na
chwilowe uruchomienie klawiatury. Czy klawiatura ekranowa Windows też jest
wyłączona? No bo jak nie- to nie ma żadnego problemu. Jak tak- to masz
przecież tablicę znaków- gdzie każdą literę możesz skopiować do schowka i
wkleić w potrzebne miejsce. Możesz też wyeksportować z innego kompa na
pendrive odpowiedni fragment rejestru- i kliknąć go 2 razy na swoim kompie.
To tak na szybko. Oczywiście- jeśli robisz kopię bezpieczeństwa, to dajesz,
żeby Ci odtworzył i powrócił do ostatnich ustawień- które były dobre.

No a w ogóle- po kiego Ci Windows? Ja mam licencję na WinXP- więc sobie
zainstalowałem prawdziwy system operacyjny i VM (virtualna maszyna) z
WindowsXP. Obecnie "męczę" Ubuntu- poprzednio Centosa. Polecam- w zależności
od umiejętności. Jak nic nie potrafisz- to Ubuntu. Dla ambitnych, sprawnie
działający system nawet do działań profesjonalnych- Centos.

Wiesz co? Mam do Ciebie pytanie. Mam antyvira- Clamav. Czasem mi coś
znajduje i pyta, czy ma z tym coś robić- bo jemu to nie szkodzi, ale jakiś
maniak seksualny próbował mi wcisnąć jakiegoś świrusa przez e-mail czy przez
www. Od momentu zabawy z linuxem ja nie wiem właściwie, o co chodzi z tymi
wirusami :-)
No a na VM mam WinXP i w postaci jednego pliku- jego kopię. Jak za bardzo
się spieprzy- to podmieniam :-)
Leo- na cholerę Ci ten cały Windows?

--
Chiron

7. Data: 2017-05-15 14:04:49

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

> postaci jednego pliku - jego kopię. Jak za bardzo się spieprzy - to
> podmieniam :-) Leo - na cholerę Ci ten cały Windows?

Z przyzwyczajenia i lenistwa, czyli tego z czym sam walczę. Poza tym mam
trochę różnych użytecznych narzędzi na Windowsa, których nie ma na
Linuksie i to mnie powstrzymuję przed zmianą systemu. Ale chyba się w
końcu zdecyduję właśnie ze względu na podatność Windows'a na manipulacje
rejestrem.

8. Data: 2017-05-17 08:22:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> Leo- na cholerę Ci ten cały Windows?

No dokładnie. Nie ma to jak najnowszy iOS - chwalę sobie :-)

Co Macierewicz ma na Kaczyńskiego?
KOMUCH MACIEREWICZA DAŁ DYLA DO USA.
Rozwiązywanie konfliktów
Chętne dziewczyny...?
Wojny ni ma, bez paniki proszę - Korea Północna LIVE