KOMUCH MACIEREWICZA DAŁ DYLA DO USA.

1. Data: 2017-04-22 18:25:48

Temat: KOMUCH MACIEREWICZA DAŁ DYLA DO USA.
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Afera Macierewicza

No i doczekaliśmy się ujawnienia afer. Wiele lat PiS wskazywał na groźbę istnienia
afer, w których lobbyści obcych, zagranicznych podmiotów mogą wpływać na decyzję
polskich władz w celu zwielokrotnienia swoich zysków. I jak zwykle diagnoza była
słuszna. Taka groźba zawsze istniała. Teraz jednak przerodziła się w rzeczywistość.
Podsumujmy fakty.

B. członek PZPR pan Wacław Berczyński od zawsze lubił podróżować. W okresie komunizmu
latał na wakacje do Libanu, Afganistanu, Włoch, Grecji i Turcji. Należał do
egzekutywy partyjnej, czyli szczebla kierowniczego partii komunistycznej. Następnie
tuż przed stanem wojennym w roku 1981 wyjeżdża z kraju i osiedla się w USA. Tam
zostaje zatrudniony w firmie Boeing.

Po katastrofie smoleńskiej Macierewicz robi go szefem Zespołu Ekspertów do badania
katastrofy. Razem z Macierewiczem Berczyński snuje różnorakie brednie na temat
katastrofy. Rozpowiada o sztucznej mgle, elektromagnesach, rozpylaniu helu, dobijaniu
rannych, trotylu, aby wreszcie w tym miesiącu ogłosić jako przyczynę katastrofy
wybuch bomby termobarycznej. Na pytania o przyczynę braku nagrania wybuchu odpowiada,
że był on szybszy niż dźwięk. Na pytanie o to dlaczego przed rzekomym wybuchem
słychać uderzenie w drzewo i krzyki pasażerów nie odpowiada. Następnie ogłasza
publicznie, że doprowadził do anulowania przetargu na caracale, czyli do zerwania
relacji z koncernem airbus i znaczącego pogorszenia relacji z Francją.

Ponieważ firma w której pracował to boeing czyli światowy konkurent airbusa wybucha
skandal.

http://thefad.pl/aktualnosci/roman-giertych-afera-ma
cierewicza/

2. Data: 2017-04-22 18:28:44

Temat: Re: KOMUCH MACIEREWICZA DAŁ DYLA DO USA.
Od: "Chiron" <c...@c...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Razem z Macierewiczem Berczyński snuje różnorakie brednie na temat
katastrofy. Rozpowiada o sztucznej mgle, elektromagnesach, rozpylaniu helu,
dobijaniu rannych,
====================================

Proszę o linki do tych wypowiedzi

--

Chiron

3. Data: 2017-04-22 18:38:29

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Internet aż od afery sra do upadłego, do wyboru do koloru.
To ty nie wiedziałeś, iż w komisji smoleńskiej nie ma specjalistów tylko byli
PZPRowcy?
To nie wiedziałeś, że specjaność komunistów to zakrywanie prawdy teoriami spiskowymi?
To nie wiedziałeś, że cały czas krzyczałeś tu_ jestem bolszewickim kundlem
antpolskiego pochodzienia_ a moi idole opłacani przez Putina i wrogie korporacje_, by
kosztem kraju zrobić sobie dobrze?_. To jeszcze nie wiesz że będziesz z pisowcami z
Polski pakował walizki, bo albo zgnijecie w więzieniach albo deportacja?

4. Data: 2017-04-22 19:43:32

Od: "Chiron" <c...@c...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]
+++
Po raz ostatni pytam: dasz linka do wypowiedzi Macierewicz lub Berczyńskiego
o helu?

--

Chiron

5. Data: 2017-04-22 19:49:47

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie bo celowo chcesz zmienić temat, a każda strona internetu każdemu zainteresowanemu
wymienia tego komunistę co teraz uciekł z Polski, jako zatrudnionego w komisji
smoleńskiej, więc google działa.

6. Data: 2017-04-22 19:58:16

Od: LeoTar Gnostyk <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> wiadomości
ps.com...

> Po raz ostatni pytam: dasz linka do wypowiedzi Macierewicz lub

Chironie, aż dziw bierz, że glob jest Cię jeszcze w stanie czymś
poruszyć. Daj sobie na wstrzymanie. :-)))))))

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynik rozwoju - Piotr Kropotkin
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud

7. Data: 2017-04-22 20:09:41

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk

Idź brandzlować dzieci gdzie indziej, księża ci powiedzą gdzie.

8. Data: 2017-04-22 20:16:04

Od: LeoTar Gnostyk <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender pisze:

> Idź brandzlować dzieci gdzie indziej, księża ci powiedzą gdzie.

Tak się składa, że kieruję się własnym Umysłem w przeciwieństwie do
Ciebie, któryś jesteś sługusem i niewolnikiem swoich panów.

9. Data: 2017-04-23 09:30:47

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://dlaczegonienapalm.wordpress.com/

10. Data: 2017-04-23 10:56:39

Od: "Chiron" <c...@c...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w
> wiadomości
ps.com...

> https://dlaczegonienapalm.wordpress.com/

Co jest na tej stronie? WYŁĄCZNIE nienawiść. 100%, żywa nienawiść. Nie jest
to blog, który służy wymianie myśli. Tam przez wszelkie możliwe formy
odmienia się nienawiść. OK- zdaję sobie sprawę, że BDP właściwie nie
podddaje się terapii. Jednakże (z taką opinią się spotkałem)- dobrze
prowadzone pozwala chorego w znacznym stopniu wyswobodzić z
autodestrukcyjnych zachowań. Wyrwać go ze szponów nienawiści. Jednakże taki
terapeuta musi mieć w sobie sporo dobra. Musi mieć bardzo otwarte serce. Czy
zdajesz sobie sprawę, że wychodząc z gabinetu- tak jak wszędzie-
pozostawiasz zatrutych twoją nienawiścią ludzi? Trudno w takiej sytuacji-
nawet dobremu terapeucie- przemóc się, żeby umówić się na kolejną sesję
terapeutyczną. Częstym odruchem po twoich wizytach jest otwieranie okien.
Ileż w tym symboliki, prawda?
No cóż- ważne, żeby to do ciebie dotarło. Najpierw- zabierz swoją nienawiść,
a dopiero potem spodziewaj się czegoś dobrego od świata. W ten sposób
niszczysz nie tylko osoby, które są ci (i ty im) w miarę obojętne. Są z
pewnością jeszcze jacyś ludzie, którym na tobie może zależeć. Zrozum- im
naprawdę jest trudno do ciebie podejść. A świat wcale nie dzieli się na 99%
złych (nie zastanawiało cię- że to są ci, których nienawidzisz?) i kilku
(albo jednej osoby) cudownych. No ale- cóż ja będę cię przekonywał.
Podejrzewam, że potraktujesz to jako złośliwość. No cóż- po prostu pokaż tę
stronę swojemu terapeucie- może on ci coś poradzi, co do ciebie dotrze?

--

Chiron

Rozwiązywanie konfliktów
Chętne dziewczyny...?
Wojny ni ma, bez paniki proszę - Korea Północna LIVE
Zagrożenia duchowe
Prawicowy model rodziny.