Czy mogę sobie przesunąć kaloryfer?

1. Data: 2002-10-04 13:32:25

Temat: Czy mogę sobie przesunąć kaloryfer?
Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Mam w łazience tak beznadziejnie umieszczony kaloryfer, że gorzej się nie da.
Czy może mi przyjść fachman i go przestawić? Czy muszę sobie spółdzielnię
w to wszystko angażować?
Wiem, że teraz jest sezon i grzeją, ale może fachman da radę cos namotać :)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-10-04 19:41:55

Temat: Re: Czy mogę sobie przesunąć kaloryfer?
Od: "sp_iza" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
spółdzielnię
> w to wszystko angażować?
> Wiem, że teraz jest sezon i grzeją, ale może fachman da radę cos

Czy fachman sam poradzi sobie ze spuszczeniem wody z pionu a
administracja się nie przyczepi? A jak ktoś z wyższego piętra zadzwoni
do adm. i zapyta, czemu kaloryfery są zimne? My musieliśmy informować
administrację i płaciliśmy za spuszczoną wodę. W czasie ponownego
napuszczania wody do sieci CO był spec z adm. i "dokonywał odbioru",
czytaj: patrzył czy nie cieknie.
Pozdrowienia
Iza

1. Data: 2002-10-05 16:23:19

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"sp_iza" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> administrację i płaciliśmy za spuszczoną wodę. W czasie ponownego
> napuszczania wody do sieci CO był spec z adm. i "dokonywał odbioru",

Fachura sobie poradzi bo to problem nie jest ale prawdopodobnie nikt nie da
mu dostepu do pomieszczenia gdzie znajduje sie wezel cieplny i rury od
pionow a wtedy tylko administracja pozostaje. U mojej matki w bloku
kosztowalo to 50 zl i o nic sie nie martwisz.

vpw

wymiana okien z drewnianych na PCV
Drzwi do prysznica montowane do luksefów
Pralka potrzebna
Pralko-suszarka - jaka jest prawda?
Lodowka do zabudowy - problem wentylacji