Czy mogę zostać nauczycielem?

1. Data: 2002-10-17 14:01:26

Temat: Czy mogę zostać nauczycielem?
Od: "Sebastian Rościszewski" <S...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam takie pytanko, a mianowicie jestem studentem ostatniego roku studiów
inżynierskich 3,5 letnich (studiuję informatykę). Chciałbym pracować jako
nauczyciel informatyki. Czy mam szansę ubiegać się o taką posadę gdy jeszcze
studiuję (kończę studia w 2003 roku). A może aby być nauczycielem trzeba być
magistrem? Mam na myśli szkoły podstawowe, gimnazja, licea.Slyszalem, że
mogę pracować w szkole jako informatyk ale bez nauczycielstwa jako takzwany
asystent techniczny do opieki nad pracownią informatyczną? Proszę o
odpowiedz. Pozdrawiam:

--
Sebastian Rościszewski
e-mail: S...@R...pl

2. Data: 2002-10-17 14:25:01

Temat: Re: Czy mogę zostać nauczycielem?
Od: "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian Rościszewski" <S...@R...pl> napisał w
wiadomości news:aomfqk$2ls$1@news.tpi.pl...
> Mam takie pytanko, a mianowicie jestem studentem ostatniego roku studiów
> inżynierskich 3,5 letnich (studiuję informatykę). Chciałbym pracować jako
> nauczyciel informatyki.
<..>

Witam!
A co z wykształceniem pedagogicznym?
Teraz jest tak, że dyrektor decyduje o kompetencjach nauczyciela
do nauczania przedmiotu.
Będziesz na pewno stażystą.
Pewnie jakiś czas popracujesz!

Roman

3. Data: 2002-10-17 21:07:32

Od: "Wojtek G." <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętaj, że nauczyciel to ciężki zawód i spotka Cię ciężki zawód...

4. Data: 2002-10-31 13:18:25

Od: "Michał Królik" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> napisał w
wiadomości news:aomhjc$arc$1@news.tpi.pl...

5. Data: 2002-10-31 13:21:20

Od: "Łukasz Susłowicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

możesz
> [...]
>
> Witam!
> A co z wykształceniem pedagogicznym?
> Teraz jest tak, że dyrektor decyduje o kompetencjach nauczyciela

FAQ pl.soc.edukacja - propozycja czy ma być.
Co dobry nauczyciel powinien umieć
Koncentracja u dzieci
islandzki
[reklama] Szkolenia komputerowe