Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?

91. Data: 2002-10-11 22:16:05

Temat: Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?
Od: "Sanvean" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witold Grabowski" <vito@USUN_RAZEM_Z_KROPKA.klub.chip.pl>
napisał w wiadomości news:2p75quk7oeaaqrb7mhbcmkvei9e7f4m8im@4ax.com...

> Tak, ale to ty jestes tym śmieciem.

a teraz to Pszemol chyba się już rozpłakał. Okazało się, że nikt (poza
paroma
optymalnymi) go tutaj nie lubi. Po tylu latach wyrzeczeń i nie przespanych
nocy ;-)

sanvean

92. Data: 2002-10-11 22:19:25

Od: "Sanvean" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ao18ps.3vvmpeh.1@roses.of.many.colours...
> Co nie znaczy, że wegetarianizm nie może być szkodliwy.

nie może być

> Same
> ziemniaki (wybitenie wegetariańska potrawa) czy same jajka na dłuższą
> metę się nie nadają,

pewnie, że nie. Ale to nie jest wegetarianizm

sanvean

93. Data: 2002-10-11 22:23:30

Od: "Sanvean" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:antv9t$otv$1@news.gazeta.pl...

> Nie nosza okularow i nie lysieja ;)))

ROTFL

sanvean

94. Data: 2002-10-12 06:46:34

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sanvean" <w...@p...onet.pl> wrote in

> pewnie, że nie. Ale to nie jest wegetarianizm

A to już zależy od definicji. Wg. encyklopedii jest to
wegetarianizm.

--
/**** Muszą nas policzyć przed wstąpieniem do UE. ****\
|**** Za 10 lat zobaczymy ilu to przeżyło. ****|

95. Data: 2002-10-12 10:40:57

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> tako rzecze w
news:ao8nhb.3vvnnsj.1@roses.of.many.colours :

> A to już zależy od definicji. Wg. encyklopedii jest to
> wegetarianizm.

Bez przesady, wg. Twojej definicji trociny z opiłkami aluminiowymi to też
wegetarianizm.

--
Y ___ \ s i w a @ v e g e . p l |
(")__<^^^>___/ ICQ:67729327 GG:25557 |

96. Data: 2002-10-12 16:08:54

Od: "Sanvean" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@bez_tego.vege.pl> napisał w wiadomości

> Bez przesady, wg. Twojej definicji trociny z opiłkami aluminiowymi to też
> wegetarianizm.

właśnie.
wegetarianizm jest pełnowartościową dieta. Jeśli ograniczasz się do
spożywania
tylko kilku produktów (nawet jeśli są to produkty tylko wegetariańskie), to
nie możesz tego nazwać wegetarianizmem. Wegetarianizm to nie jest
to samo, co niejedzenie mięsa.

sanvean

97. Data: 2002-10-12 17:05:14

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> wrote in

> Bez przesady, wg. Twojej definicji trociny z opiłkami aluminiowymi
> to też wegetarianizm.

Jedzenie wegetariańskie, zgadza się. Sorry, ale to definicja jest
głupia. Potocznie 'wegetarianizm' różnie... Przykłady 'wege' jedzenia:
- ziemniaki polane sosem (na mięsie)
- zupa na kościach
- frytki na smalcu
- ryba
Dlatego definicja jedzenia wegetariańskiego jako jedzenia bez
dodatku substancji pozyskiwanych bezpośrednio w drodze zabijania
zwierząt wydaje mi się niezła.
A prawidłowo skomponowany jadłospis wegetariański nie powinien i
nie musi szkodzić, to też się zgadza. :-)

--
/**** Czy to prawda, że wegetarianie długo żyją? ****\
|**** Nie, oni tylko staro wyglądają. ****|

98. Data: 2002-10-13 20:32:25

Od: "Sanvean" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ao9rpb.3vvpjkp.1@roses.of.many.colours...
> Dlatego definicja jedzenia wegetariańskiego jako jedzenia bez
> dodatku substancji pozyskiwanych bezpośrednio w drodze zabijania
> zwierząt wydaje mi się niezła.

jest niezła. Przy dodaniu, że musi być to pełna dieta umożliwiająca normalne
odżywianie organizmu we wszystkie niezbędne mu składniki.

> A prawidłowo skomponowany jadłospis wegetariański nie powinien i
> nie musi szkodzić, to też się zgadza. :-)

z pewnością nie szkodzi!
Czego dowodów pełno wokół - zwłaszcza niezłe są eksperymenty, które
na własnych dzieciach przeprowadzamy ;-))

sanvean

99. Data: 2002-10-14 21:34:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Peyton" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> No to szczęśliwy ojciec jesteś.

No to pogadaliście sobie.

100. Data: 2002-10-14 21:34:43

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Peyton" <p...@t...pl> wrote in message news:ao09s0$o4d$6@news.tpi.pl...
> Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
> "Leszek Serdyński":
>
> moje dziecko zjada jedno z wlasnego wyboru :-)

Weganizm uznajesz za dietę szkodliwą dla dzieci?
Pozwalasz swoim dzieciom mordować kurczaki?

FAQ pl.misc.dieta
Salatka z pomidorow i cebuli
Montignac-szok
Monty-zaburzenia?