Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?

81. Data: 2002-10-09 10:52:11

Temat: Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?
Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Wilicki" <t...@w...pl> wrote in
news:anv8dp$o4h$1@news.tpi.pl:

> Natomiast "poważnych" jest cała masa, można się
> pośmiać jak sie widzi pierwszy raz

Racja. Miałem niezły ubaw czytając to, co mi kiedyś podesłałeś na
psw jako poważny link. Zaczyna się od oceny wegetarianizmu na
przykładzie _jednej_ kobiety przez jednego lekarza (zbliżonego
poglądami do twórcy DO), a kończy bogatą literaturą, niestety głównie z
kilku źródeł typu miesięcznik o DO.
Co nie znaczy, że wegetarianizm nie może być szkodliwy. Same
ziemniaki (wybitenie wegetariańska potrawa) czy same jajka na dłuższą
metę się nie nadają, trzeba dbać o różnorodność potraw. Polecam FAQ,
chyba jest na http://www.vege.pl.

--
/**** Czy to prawda, że wegetarianie długo żyją? ****\
|**** Nie, oni tylko staro wyglądają. ****|

82. Data: 2002-10-09 10:59:55

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ao18ps.3vvmpeh.1@roses.of.many.colours...
> "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> wrote in

> Racja. Miałem niezły ubaw czytając to,

No ciesz się, ciesz...

> [...]
> ziemniaki (wybitenie wegetariańska potrawa) czy same jajka na dłuższą
> metę się nie nadają, trzeba dbać o różnorodność potraw.

I na tym polega wasza interpretacja. Nie odróżniacie różnorodności
składników (BTW) od różnorodności potraw. Wam się ciągle wydaje, że my
odżywiamy się niemal wyłącznie tłuszczem, oraz że wy odżywiacie się
różnorodnie.
Jesteście w lekkim błędzie. Wasze wegetariańskie potrawy są jak najbardziej
różnorodne, ale składają się prawie wyłącznie z węglowodanów z dodatkiem
małowartościowego białka.
Wizualne pozory waszego wege jedzenia - mylą. Baw się dalej.
Jak widzę, lubisz świat pozorów.

83. Data: 2002-10-09 11:10:13

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
"Krystyna*Opty*":
> ale składają się prawie wyłącznie z węglowodanów z dodatkiem
> małowartościowego białka.

ja bardzo przepraszam, ale gdzie jest dostepna skala do mierzenia
wartosci bialka? i w jakich jednostkach sie te wartosc wyraza?

bo jezeli sie przypadkiem wyraza w jakosci zycia osob, ktore sie
odzywiaja bialkiem roslinnym, to ktos cie wprowadzil w blad.

p8on

84. Data: 2002-10-09 13:04:19

Od: "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:anqhk3$52g$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Atucha" <u...@p...com> napisał w wiadomości
>
> Jasnowidz jesteś? Wiesz co ja zrobię?

> Lubisz tak "wciskać dziecko w brzuch"?

http://groups.google.com/groups?q=czarnuchow+group:p
l.soc.wegetarianizm+author:leszek&hl=pl&lr=&ie=UTF-8
&inlang=pl&selm=abpda
j%24i8j%241%40news.tpi.pl&rnum=1

cytat:

sorry Leszek

pozdrawiam Chaciur

85. Data: 2002-10-09 13:17:09

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> wrote in

> I na tym polega wasza interpretacja. Nie odróżniacie różnorodności
> składników (BTW) od różnorodności potraw.

Odróżniam, odróżniam, nie bój się. Nie jem codziennie na
śniadanie jajecznicy z trzech żółtej na połowie kostki masła itd.
Faktem jest, że wyraziłem się mało precyzyjnie. Chodziło mi o
_produkty_.

> Jesteście w lekkim błędzie. Wasze wegetariańskie potrawy są jak
> najbardziej różnorodne, ale składają się prawie wyłącznie z
> węglowodanów z dodatkiem małowartościowego białka.

Co ty wiesz... o moich potrawach? I poproszę o dokładne
wytłumaczenie teorii wartościowości białka, bo zawsze mi się wydawało,
że chodzi o komplet _aminokwasów_, a białka się trawią do nich w
żołądku.

--
/**** Wskoczcie do klozetu i stańcie na głowie ****\
***** Ja żyję, a wyście umarli, panowie. *****

86. Data: 2002-10-09 17:35:42

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Peyton" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
> "Leszek Serdyński":
>
> moje dziecko zjada jedno z wlasnego wyboru :-)

No to szczęśliwy ojciec jesteś.

Pozdrawiam
Leszek

87. Data: 2002-10-09 17:35:56

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Peyton wrote:

> [...]
>
> ja bardzo przepraszam, ale gdzie jest dostepna skala do mierzenia
> wartosci bialka? i w jakich jednostkach sie te wartosc wyraza?

Może w daltonach :))) Np. białko wartościwe to takie które mieści
się w przedziale... (tutaj własciwe wartości) daltonów, reszta 'fuj'.

--
Andrzej Stypula
PGP6.5.8 id: C0C45A43 ######## fan of arctic fowl '139673 ##############

88. Data: 2002-10-09 20:16:41

Od: "AnnaF" <a...@p...com.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ci
>
> Niestety Siwa. Wtedy podupadłem na zdrowiu. Ostre alergie, początki astmy,
> początki niewydolności krążenia, bóle reumatyczne, kamień w woreczku
> żółciowym....

A ile masz lat? Ile lat byłeś wege i ile na opty?

> To Twoje twierdzenie jest nielogiczne. Dla każdego organizmu istnieje
jakaś
> idealna dieta, tak jak dla każdego samochodu istnieje idealne paliwo.

To wlej olej słonecznikowy do np. "malucha" i zobaczymy jak daleko
zajedziesz. Przecież nawet dla samochodów istnieją różne paliwa, które są
idealne dla danego modelu. A człowiek chyba jest trochę bardziej
skomplikowany.

89. Data: 2002-10-11 19:53:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Witold Grabowski" <vito@USUN_RAZEM_Z_KROPKA.klub.chip.pl> wrote in message

> Tak, ale to ty jestes tym śmieciem.

Czyli tym samym deklarujesz, że tak jak domyślałem się wcześniej, akcja
zmiany opisu wymierzona jest przeciw mnie... Rozumiem. To było jasne.
Bo argumentów merytorycznych za zmianą niestety brakuje...

90. Data: 2002-10-11 20:07:12

Od: "Lech" <r...@S...post.cz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ao7a8i$m1a$...@f...xnet.com...
> [...]
> zmiany opisu wymierzona jest przeciw mnie... Rozumiem. To było jasne.
> Bo argumentów merytorycznych za zmianą niestety brakuje...

Tez uwazam ze brakuje. A wszystko zaczelo sie z chwila kiedy na tej liscie
pojawilo sie indywidum o nicku Peyton*, podzegacz, ktory zaczal grac tu
role naczelnego blazna. Szybko zebral grupe blazniatek, ktorzy lawinowo
zasmiecali liste spamujac idiotycznym przepisem na fasolke. Troche ostatnio
przycichli z tymi spamami, ale sadze ze nie na dlugo. Jak przeforsuja zmiane
opisu grupy to juz skonczy sie dyskusja merytoryczna na temt ideologii
wegetarianizmu...
*wszelkie podobienstwo nicku "peyton" znaczenia slowa "kretyn" jest jek
najbardziej zbiezne

FAQ pl.misc.dieta
Salatka z pomidorow i cebuli
Montignac-szok