Czy obrubka tericzna awokado zmienia jego własciwości zdrowotne?

1. Data: 2011-03-29 20:07:51

Temat: Czy obrubka tericzna awokado zmienia jego własciwości zdrowotne?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy obrubka tericzna awokado zmienia jego własciwości zdrowotne?

Bo np gruszki surowe są niezdrowe na wątrobę i serce,
a gotowane / pieczone 20 minut można jeść,
a czy podobnie jest z awokado?

2. Data: 2011-03-29 20:53:30

Od: "Antek Emigrant" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo np gruszki surowe są niezdrowe na wątrobę i serce,
> a gotowane / pieczone 20 minut można jeść,

To już wiem dlaczego miałem przeczucie że się tak niezbyt zdrowo odżywiam.

Antek Emigrant - stosuje dietę jaskiniową, je jak ludzie pierwotni!
http://www.PaleoDieta.AppaHost.pl/

--
Ortografia jest po to aby już po pierwszym liście na grupie
dyskusyjnej wiedzieć z kim mamy do czynienia.

Jakie tłuszcze są zdrowe?
Jaja przepiórcze
Blog z bardzo cennymi informacjami. To nie żaden spam.
Kaloryczność potrawy
jak schudnąć mimo wilczego apetytu i lenistwa ....