Jak pogodzić spszeczne diety(np. wątrobowiec i cukszyk)

1. Data: 2011-04-05 21:18:25

Temat: Jak pogodzić spszeczne diety(np. wątrobowiec i cukszyk)
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak pogodzić spszeczne diety (np. wątrobowiec i cukszyk)
Cukszyk ma jeść często i mało, więc także tuż pszed snem.
Wątrobowiec ma nie jeść nic kilka godzin pszed snem,
żeby nie budzić się w nocy o 3 nad ranem.

Weźmy takiego wątrobowca i cukszyka w jednej osobie:
czy wolno mu jeść drugą kolację, czy nie? :)
A jak jest głodny?

2. Data: 2011-04-06 05:00:33

Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-05 23:18, Stokrotka pisze:
> [...]
> żeby nie budzić się w nocy o 3 nad ranem.
>
> Weźmy takiego wątrobowca i cukszyka w jednej osobie:
> czy wolno mu jeść drugą kolację, czy nie? :)

Możesz pisać po polsku? Przypominam, że to są grupy dyskusyjne dostępne
w polskim usenecie.

3. Data: 2011-04-06 06:20:44

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy Marsjanin może zjeść dwie porcje sztufady wołowej z buraczkami? Jeśli
jest świeża?

4. Data: 2011-04-06 07:01:06

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Niechnastawibudziknagodzinędrugą.Wtedyniebędziejadło
trzeciej.

5. Data: 2011-04-08 07:26:31

Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> Wątrobowiec ma nie jeść nic kilka godzin pszed snem,
> żeby nie budzić się w nocy o 3 nad ranem.

Bardzo mnie zainteresowała ta kwestia. Czy zechciałaby
Koleżanka coś więcej powiedzieć w tym temacie?

--
Yozwig

6. Data: 2011-04-14 19:06:08

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo mnie zainteresowała ta kwestia. Czy zechciałaby
> Koleżanka coś więcej powiedzieć w tym temacie?

Np. delikwent je kolację około 18, około 21 je drugą małą,
i w konsekwencji budzi się około 3 w nocy, bo wątroba nie wydala.
Jeśli nie zje drugiej kolacji będzie po prostu głodny,
a w konsekwencji dodatkowo zmniejszy się jego waga - co może być
niewskazane,
ale będzie spał do rana.

7. Data: 2011-04-14 20:38:23

Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli nie zje drugiej kolacji będzie po prostu głodny,
> a w konsekwencji dodatkowo zmniejszy się jego waga - co może być

Czyli jak powinien postąpić? Jeść obwitszą kolację o 18tej?

--
Yozwig

8. Data: 2011-04-14 22:58:58

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-14 22:38, Yozwig pisze:

> [...]

Np. 8-11-14-17-20 nie wystarczy?

> Czyli jak powinien postąpić? Jeść obwitszą kolację o 18tej?

Nie wolno, bo cukrzyca ;)
A jakby tak się po prostu mleka napić zamiast tej drugiej kolacji (o ile
można)? A nie, też nie wolno, bo cukrzyca :)

Ale z wiki:
Dieta wątrobowa - dieta stosowana przy schorzeniach wątroby, _trzustki_,
pęcherzyka żółciowego i dróg żółciowych. Najważniejszym zaleceniem przy
tej diecie jest zakaz picia alkoholu. Powinno się spożywać _5 - 6 małych
posiłków_ zamiast 3 dużych.

Nie wiem, gdzie tu sprzeczność.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

9. Data: 2011-04-15 19:22:05

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Np. 8-11-14-17-20 nie wystarczy?
20 jest za puźno.

> A jakby tak się po prostu mleka napić zamiast tej drugiej kolacji (o ile
> można)? A nie, też nie wolno, bo cukrzyca :)
A jak wolno, ale nie lubi mleka?

> [...]
> pęcherzyka żółciowego i dróg żółciowych. Najważniejszym zaleceniem przy
> tej diecie jest zakaz picia alkoholu. Powinno się spożywać _5 - 6 małych
Zmień źrudło. Dieta wątrobowa i na tszustkę nie jest ta sama.
Nawet dieta na woreczek i wątrobę nie jest ta sama.

10. Data: 2011-04-18 22:13:04

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żeby nie budzić się w nocy o 3 nad ranem.
>
> Weźmy takiego wątrobowca i cukszyka w jednej osobie:
> czy wolno mu jeść drugą kolację, czy nie? :)

Jak śpi to mu sie przyśni, że je coś pożywnego....
A na sen najlepsza wódeczka połóweczka.
I po problemie :))

Feromon

Czy obrubka tericzna awokado zmienia jego własciwości zdrowotne?
Jakie tłuszcze są zdrowe?
Jaja przepiórcze
Blog z bardzo cennymi informacjami. To nie żaden spam.
Kaloryczność potrawy