Czy patelnię Tefala mozna myć w zmywarce?

1. Data: 2007-04-20 14:20:09

Temat: Czy patelnię Tefala mozna myć w zmywarce?
Od: Kasia <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

??
Kasia

2. Data: 2007-04-20 15:03:43

Temat: Re: Czy patelnię Tefala mozna myć w zmywarce?
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@n...sgh.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zależy jaką. Na opakowaniu zawsze jest informacja na jakich kuchenkach można
używać i czy można czyścić w zmywarce.

--

Magdalena Fabrykowska Młotek

3. Data: 2007-04-20 15:39:51

Od: Kasia <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Fabrykowska-Młotek napisał(a):
> Zależy jaką. Na opakowaniu zawsze jest informacja na jakich kuchenkach można
> używać i czy można czyścić w zmywarce.

NIestety nie jest napisane czy mozna myć w zmywarce.... Tą patelnia jest
Tefal Privilege.
Pozdro Kasia

4. Data: 2007-04-20 16:07:29

Od: Kasia <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Fabrykowska-Młotek napisał(a):
> Zależy jaką. Na opakowaniu zawsze jest informacja na jakich kuchenkach można
> używać i czy można czyścić w zmywarce.

Już doczytałam gdzie trzeba....wiem wszystko dzieki..
Kasia

5. Data: 2007-04-22 19:39:40

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@r...net> napisał

> Już doczytałam gdzie trzeba....wiem wszystko dzieki..

i co? Pewnie można?
Bo ja swoja Privilege myje.

Protz

6. Data: 2007-04-23 12:43:37

Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie radze. Tym sposobem zepsulam sobie patelnie Tefal. Wejdz na strone
Tefala i poczytaj, tam nie polecaja.
Anna

A kto Lubi POMIDORÓWKĘ ?
paskudne nalepki